AnonymBruker Skrevet 21. januar #101 Del Skrevet 21. januar HR-sjef. 0/10 - liker jobben min veldig godt! Anonymkode: 07d3f...42c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #102 Del Skrevet 21. januar Jurist i høy stilling, i det som utenfra sees på som drømmejobben. Godt arbeidsmiljø, flott sjef, mulighet for noe hjemmekontor og god lønn. Gir det 8/10. Hvorfor? Fordi jeg jobber alt for mye, knapt har fritid og føler meg helt nedkjølt... Anonymkode: afc3c...be1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #103 Del Skrevet 21. januar It, liker det jeg burde jobbe med. Liker ikke måten lederene tilrettelegger for at en skal få gjort det en burde. Anonymkode: 12192...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #104 Del Skrevet 21. januar Direktør i et stort museum. 1/10. Alltid noe som kan bli bedre, men elsker denne jobben🙌🏼 (jeg har jobbet i andre sektorer før) Anonymkode: 55040...6ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 21. januar #105 Del Skrevet 21. januar Lærer her. 0/10. Liker jobben min veldig godt. Ikke to dager er like. Har hyggelige kolleger og en god ledelse. Føler jobben min er veldig viktig, og at jeg utgjør en forskjell for elevene mine. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #106 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Barnehage, 10/10 på hatskalaen. Elsker barna, HATER denne dårlige rammene vi jobber innenfor. Anonymkode: b7cf3...c14 Helt enig!!! Jobber i barnehage, men for tiden er der helt forferdelige arbeidsforhold i barnehagen. Vi går underbemannet stort sett hver dag, får ikke tak i vikarer som kan jobbe. Elsker i utgangspunktet jobben min, men nå er jeg snart på vei i langtidssykemelding. Har ikke mer å gi.. Anonymkode: 88c9f...6d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. januar #107 Del Skrevet 21. januar Assisterende butikksjef i klesbutikk. 1/10 på hatskala. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 21. januar #108 Del Skrevet 21. januar Fagarbeider i skolen. 8/10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovela Skrevet 21. januar #109 Del Skrevet 21. januar Tømrer 0/10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #110 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette kan du jo takke NSF for, som systematisk har presset andre yrkesgrupper ut av helseforetakene (ref. Loenvedtaket) Likevel tipper jeg du er medlem av NSF. 🤷♀️ Anonymkode: d13ac...6fd Enig med deg, men det er på tide å slutte å gjenta Loen-vedtaket nå, det er litt hakk i plata. Men som sagt, ellers enig med deg. Og ikke medlem av noe fagforening. Anonymkode: c81e0...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #111 Del Skrevet 21. januar Sykepleier demensavdeling 3/10. Underbemanning og helt fraværende leder. Anonymkode: 7e5e3...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #112 Del Skrevet 21. januar Google.no Anonymkode: ee721...6c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #113 Del Skrevet 21. januar 3/10. Prosjektleder. Høy lønn, fleksibel arbeidstid, mulighet for hjemmekontor. Jobber så å si aldri overtid. Gode kolleger. Så stort sett er alt bra, men synes det til tider er ekstremt kjedelig og lite givende, og det er til tider mye reising. Det blir derfor noen poeng i trekk, selv om jeg alt i alt føler meg heldig. Anonymkode: c83c8...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #114 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er ikke den sykepleieren du kommenterer, men det denne sykepleieren forteller om er et kjempeproblem i det norske helsevesenet. Vi sykepleiere blir ikke ansatt som sykepleiere, vi blir ansatt som helsefagarbeidere - som er beskrivelsen på jobben hun "hater". Sykepleiere har helt andre arbeidsoppgaver når de er rett plassert. Jeg skjønner hen godt, dette er misbruk av kunnskapen vår og en tre-årig bachelor. Anonymkode: c81e0...cd6 Jeg er vernepleier og gjør selvfølgelig disse tingene. Hvorfor skal vi ikke det? Hvilke oppgaver skal en sykepleier gjøre? Anonymkode: a13ec...12d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #115 Del Skrevet 21. januar Sykepleier 8/10 Anonymkode: 6e648...2c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #116 Del Skrevet 21. januar Sykepleier 3/10. Jobber med pasienter som er alvorlig psykisk syke blandet med rus. En del utagering, trusler og vold som er krevende, men det er så givende når en kan hjelpe de med å få det bedre. Og jeg har supre kollegaer❤️ Anonymkode: 89fba...ae1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #117 Del Skrevet 21. januar Analytiker, stort sett nye ting hver uke. Chille og hyggelige kollegaer, gode ordninger for hjemmekontor. Bra betalt. 1/10 på hat-skalaen. Anonymkode: d705a...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #118 Del Skrevet 22. januar Nattsykepleier, 1/10. Jeg trives veldig godt. Anonymkode: 22f22...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #119 Del Skrevet 22. januar Barnehage: 8/10 (2 poeng unna 10 fordi jeg liker å jobbe med barn, men arbeidsmiljø og andre ting er så dritt at jeg hater jobben utenom dette) Anonymkode: 0c2de...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 22. januar #120 Del Skrevet 22. januar Tartufo skrev (4 timer siden): Allikevel synes jeg det blir feil av en sykepleier å skrive at hun hater mennesker med dårlig hygiene. Nå må du slutte. Hun sa ikke at hun hatet menneskene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå