Gå til innhold

Nå MÅ vel Tesla salget falle ned mot null?

catman

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Husker dere kongens tale på 17 mai i 2004? Den var flere hakk verre, men det snakkes aldri noen om 🙂

Håper folk lar andre lete etter feil hos dem selv på samme måte. Da må vi lett boycotte halve verden 🤣

Anonymkode: 8d753...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 12.48):

Det går ikke ann å vite om det var en nazihilsen uten å være inne i hodet til Musk. Det står og faller på intensjonen hams i øyeblikket. Hva noen andre tenker, trur, og mener er totalt uinteressant. Det er ingenting annet enn meningsløse spekulasjoner.

Av alle ting man kan fokusere på så er det dette folk diskuterer?

Anonymkode: aa11b...9e5

Det betyr ingenting hva intensjonen var.

Han gjorde en bevegelse som hele verden kjenner og gjenkjenner som en nazihilsen. Det å gjøre det tegnet er kommunikasjon i seg selv. 

Gjør man en nazihilsen, må man forvente å bli oppfattet som nazi. Det er grunnleggende kommunikasjon.

Hva den indre motivasjonen eller intensjonen var, er helt likegyldig. 

Anonymkode: 8e715...f80

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lappen var jo harmløs, men å knuse frontruta er langt over streken!! 😡

Anonymkode: 03749...d28

Det er bare en påstand som hun ikke en gang har belegg for. Høres muffins ut.

Anonymkode: 7281e...785

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan ikke si jeg støtter dette, er jo mange som ikke har råd til å bytte bil selv om de ikke støtter Musk.

Anonymkode: 8e3be...9e4

Jeg tenker at hensikten med en slik aksjon ikke primært er rettet mot disse personene, men at man ønsker å stigmatisere Tesla slik at salget stuper og bedriften går under. Det er Musk som målet her, ikke teslaeierne.

Teslaeierne er "collateral damage". 

Hvis jeg var teslaeier, ville jeg lest skriften på veggen og kvittet meg med den så raskt jeg kunne. Alle biler selges med tap. Teslas tap er kanskje større enn andre bruktbilers akkurat nå, men det kommer til å bli større. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 8.22):

Vet folk hvilken historikk Volkswagen og Porsche har? Hva er de politiske meningene til sjefen i Hyundai eller BYD? Jeg tror at man kjøper den bilen som passer bruk og budsjett best.

Når det gjelder aksjer så er jeg enig i at det er en slags personkultus rundt Musk og hans stadige merkelige utspill driver kanskje aksjen opp men gjør den også veldig følsom for neste utspill.

Anonymkode: 3a2f6...f60

Nå er vel poenget i denne sammenhengen at man, i motsetning til de merkene du nevner, vet veldig godt hva Musk står for.

At det kan være noe vi ikke vet om andre, er jo fullstendig irrelevant i forhold til det man faktisk vet av skikkelig drøye ting i forhold til dette merket.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har Tesla. Jeg kommer ikke til å kjøre den lenger. Har begynt å bruke bensinbilen igjen. Det er så pinlig og vil ikke bli assosiert med en slik sik spenna gal mann. Mannen er litt mer lunken og mener vi bør vente med å selge den, men jeg mener det bare er å kvitte seg med den før den ikke er verdt mer enn vrakpant. 

Anonymkode: 7afcb...c2c

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 12.48):

Det går ikke ann å vite om det var en nazihilsen uten å være inne i hodet til Musk. Det står og faller på intensjonen hams i øyeblikket. Hva noen andre tenker, trur, og mener er totalt uinteressant. Det er ingenting annet enn meningsløse spekulasjoner.

Av alle ting man kan fokusere på så er det dette folk diskuterer?

Anonymkode: aa11b...9e5

168da66f-3936-430f-9afb-3c56d956e63a.thumb.png.74214cba6aa8cd1f294a4e75e8286635.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
A new man skrev (2 minutter siden):

https://fuelarc.com/evs/its-official-the-cybertruck-is-more-explosive-than-the-ford-pinto/
Cybertruck er ikke godkjent i Europa, men brenner den oftere enn Pinto er det en farlig farkost. 

Tesla Cybertruck kan importeres som "bruktbil" til Norge, da blir den godkjent:

Sitat

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/KMX4aE/slik-fikk-de-godkjent-cybertruck-i-norge
– Cybertrucken er godkjent etter Bilforskriften § 5–3. Den sier at en bil som har vært registrert minst 6 måneder før den importeres til Norge, kan godkjennes basert på at den oppfyller amerikansk eller kanadisk regelverk

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A new man skrev (4 minutter siden):

https://fuelarc.com/evs/its-official-the-cybertruck-is-more-explosive-than-the-ford-pinto/

Cybertruck er ikke godkjent i Europa, men brenner den oftere enn Pinto er det en farlig farkost. 

Det er bare noen dager siden det lå en til salgs på finn.no. Tror den er solgt nå, for den er borte. Det er et norsk firma som har fått godkjent den. 

Anonymkode: 03749...d28

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har Tesla. Jeg kommer ikke til å kjøre den lenger. Har begynt å bruke bensinbilen igjen. Det er så pinlig og vil ikke bli assosiert med en slik sik spenna gal mann. Mannen er litt mer lunken og mener vi bør vente med å selge den, men jeg mener det bare er å kvitte seg med den før den ikke er verdt mer enn vrakpant. 

Anonymkode: 7afcb...c2c

Føler med dere. Kjipt å ikke ville bruke bilen pga av han gærningen ☹️

Anonymkode: 72cb4...b69

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...