AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:51 #221 Del Skrevet mandag kl 10:51 Molly85 skrev (1 minutt siden): Det er helt innafor for min del, denne woke-greia ødelegger samfunnet. Du forstår nok ikke begrepet anti-woke helt. Dersom du kritiserer en brunbeiset høyreraddis som Musk. så er det ikke det som ligger i anti-woke. Anonymkode: 3ff2d...74f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet mandag kl 10:55 #222 Del Skrevet mandag kl 10:55 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du forstår nok ikke begrepet anti-woke helt. Dersom du kritiserer en brunbeiset høyreraddis som Musk. så er det ikke det som ligger i anti-woke. Anonymkode: 3ff2d...74f Joda, det gjør jeg. Trump er i gang med å av-woke USA, og det var på tide. Musk er hans allierte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet mandag kl 10:59 #223 Del Skrevet mandag kl 10:59 Molly85 skrev (3 minutter siden): Joda, det gjør jeg. Trump er i gang med å av-woke USA, og det var på tide. Musk er hans allierte. Nei, han er ikke i gang med det i det hele tatt. Tvert imot er han i ferd med å innføre sin egen variant av "woke" der hans personlige sosiale og samfunnsmessige ideologi presses på andre. Han skal detaljstyre hva folk gjør i privatlivet sitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet mandag kl 11:00 #224 Del Skrevet mandag kl 11:00 Peanut skrev (5 timer siden): Hvem er det egentlig som kjøper brukte Teslaer? Det finnes da folk som kjøper alle slags bruktbiler. Hva er så spesielt med Tesla? Hvorfor skulle det ikke finnes folk som kjøper brukt Tesla? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet mandag kl 11:03 #225 Del Skrevet mandag kl 11:03 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Nå stuper salget av Tesla, helt oppe i nesten 70% færre nyregistrerte biler kontra Januar 2024. Videre viser undersøkelser at opptil 60% av alle eiere vurderer å selge, korte ned eiertiden, eller ikke gjenskaffe seg Tesla ved neste bilkjøp. Det har vel knapt vært et så sterkt signal mot en internasjonal bedrift noen gang? Jeg tipper Elon Musk blir bedt om å fratre sin stilling, for å berge bedriften. Og det innen maks en måned eller to. For noen Tesla eiere har jo dette bilmerket vært nesten en religiøs sekt greie. Men det er ikke spesielt kult å kjøre Tesla i dag. Anonymkode: e6dd6...97f Det er håpløst å begynne å trekke konklusjoner basert på en enkelt måned. Hvorfor stupte ikke salget 70% i desember, liksom? Tesla er midt i opptrappingen av produksjonen av den nye Model Y-varianten. Det betyr at produksjonen ikke er oppe i 100% enda, så selvsagt klarer de ikke å levere like mange biler med lavere produksjon. Om nedgangen i salg er permanent får man først se etter flere måneder. Jeg personlig driter i hva som er "kult". jeg vil ha en god bil for å få meg fra A til B. Det finnes i dag ikke noe som er bedre enn Tesla til dette. Kombinasjonen av programvare og tjenester, for eksempel kartsystemet, stadige oppdateringer, Sentry Mode, osv. er uslåelig akkurat nå. Bare mobilappen er gull verdt. Endret mandag kl 11:04 av jabx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet mandag kl 11:07 #226 Del Skrevet mandag kl 11:07 A new man skrev (10 minutter siden): Ja, det er faen så woke å drive kreftforskning og å gi fattige barn gratis skolemat. Det er fornuftig å stå opp mot høyreekstreme. Du har ikke satt deg inn i mye, har du vel? Fattige skoler i USA fikk inndratt skolematen om de ikke gikk med på å la gutter gå på jentetoalettet. Å fjerne slike syke venstreradikale woke-regler er topp🙌🏻 At Trump trekker USA ut av avtaler der de opplever at alle bare forventer av dem og ikke yter selv er fornuftig. Her i Norge har vi bygd ned hele forsvaret med den grunn at USA har ryggen vår. Trump truet med å gå ut av Nato, og DER var Norge i gang med oppbygging. Trump er smart og manipulerende, men han får jobben gjort. Se bare på tullet WHO har styrt med, bra Trump røsker opp! Han trekker USA ut frem til organisasjonen tar seg sammen, det er fornuftig. Men media lager click bait saker som drar fokus bort fra at det som skjer etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet mandag kl 11:15 #227 Del Skrevet mandag kl 11:15 jabx skrev (11 minutter siden): Nei, han er ikke i gang med det i det hele tatt. Tvert imot er han i ferd med å innføre sin egen variant av "woke" der hans personlige sosiale og samfunnsmessige ideologi presses på andre. Han skal detaljstyre hva folk gjør i privatlivet sitt. Ja, han vil jo se seg på topp over alle. jabx skrev (11 minutter siden): Det finnes da folk som kjøper alle slags bruktbiler. Hva er så spesielt med Tesla? Hvorfor skulle det ikke finnes folk som kjøper brukt Tesla? Jammen her inne så er det jo nå å eie en Tesla skikkelig fælt. Vi er jo alle syke harry nazister. Da blir jo dem som kjøper brukte Teslaer det og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet mandag kl 11:28 #228 Del Skrevet mandag kl 11:28 Peanut skrev (11 minutter siden): Ja, han vil jo se seg på topp over alle. Jammen her inne så er det jo nå å eie en Tesla skikkelig fælt. Vi er jo alle syke harry nazister. Da blir jo dem som kjøper brukte Teslaer det og? Ja, de blir prosentvis nazist etter hvor gammel bilen er🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet mandag kl 11:38 #229 Del Skrevet mandag kl 11:38 Molly85 skrev (3 minutter siden): Du har ikke satt deg inn i mye, har du vel? Fattige skoler i USA fikk inndratt skolematen om de ikke gikk med på å la gutter gå på jentetoalettet. Å fjerne slike syke venstreradikale woke-regler er topp🙌🏻 «Ikke satt meg inn i»? Hva er der med dere «der ute langt til høyre». Aldri lært å diskutere eller? Du fortjener litt mansplaining. USA har blitt veldig polarisert. Såpass mye at man ofte ikke kan bli enige om den objektive sannhet engang. Derfor må man lese nyheter på begge sider for å få en grunnleggende forståelse. Jeg leser FOX, Breitbart, CNN, Mother Jones m.fl. Det anbefales generelt å lese minst et nettsted på «hver side». Prøv det, så vil du få litt dypere forståelse. I den konkrete saken, det kan hende demokratene krevde det på enkelte skoler. De er ikke uten skyld. Verden er ikke sort/hvit. Uansett er ikke løsningen å ta fra mange barn i hele landet sitt eneste varme måltid? Det trenger man ikke lese overalt for å forstå. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet mandag kl 11:40 #230 Del Skrevet mandag kl 11:40 A new man skrev (Akkurat nå): «Ikke satt meg inn i»? Hva er der med dere «der ute langt til høyre». Aldri lært å diskutere eller? Du fortjener litt mansplaining. USA har blitt veldig polarisert. Såpass mye at man ofte ikke kan bli enige om den objektive sannhet engang. Derfor må man lese nyheter på begge sider for å få en grunnleggende forståelse. Jeg leser FOX, Breitbart, CNN, Mother Jones m.fl. Det anbefales generelt å lese minst et nettsted på «hver side». Prøv det, så vil du få litt dypere forståelse. I den konkrete saken, det kan hende demokratene krevde det på enkelte skoler. De er ikke uten skyld. Verden er ikke sort/hvit. Uansett er ikke løsningen å ta fra mange barn i hele landet sitt eneste varme måltid? Det trenger man ikke lese overalt for å forstå. Oioi, fortjener jeg ris også? Verden er ikke sort/hvit? Haha! Du viser jo i praksis at du mener det motsatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet mandag kl 11:41 #231 Del Skrevet mandag kl 11:41 Molly85 skrev (33 minutter siden): At Trump trekker USA ut av avtaler der de opplever at alle bare forventer av dem og ikke yter selv er fornuftig Ja. Faens menneskerettigheter! Hva skal man med de? Det var viktig å få trukket seg fra FNs arbeid der altså… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet mandag kl 11:45 #232 Del Skrevet mandag kl 11:45 A new man skrev (2 minutter siden): Ja. Faens menneskerettigheter! Hva skal man med de? Det var viktig å få trukket seg fra FNs arbeid der altså… Trukket seg? Har du ikke fått med deg noe? Det er måte å få de til å gjøre som han vil. Fryser. Ikke avslutter. Det vil ordne seg skal du se, og bli bedre enn det var. Eneste måte å få noe utrettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:45 #233 Del Skrevet mandag kl 11:45 Molly85 skrev (15 minutter siden): Ja, de blir prosentvis nazist etter hvor gammel bilen er🤭 Peanut skrev (28 minutter siden): Ja, han vil jo se seg på topp over alle. Jammen her inne så er det jo nå å eie en Tesla skikkelig fælt. Vi er jo alle syke harry nazister. Da blir jo dem som kjøper brukte Teslaer det og? Jaja, dere har nå oppnådd å skjemme ut dere selv om ikke annet. Anonymkode: 3ff2d...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet mandag kl 11:47 #234 Del Skrevet mandag kl 11:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja, dere har nå oppnådd å skjemme ut dere selv om ikke annet. Anonymkode: 3ff2d...74f Vel. Jeg står i hvert fall for det med brukernavn. Du tør jo ikke en gang. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:52 #235 Del Skrevet mandag kl 11:52 Peanut skrev (5 minutter siden): Vel. Jeg står i hvert fall for det med brukernavn. Du tør jo ikke en gang. Kanskje fordi brukernavnet sier noe om størrelsen på noe annet? Anonymkode: 3ff2d...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet mandag kl 11:53 #236 Del Skrevet mandag kl 11:53 (endret) Molly85 skrev (15 minutter siden): Trukket seg? Har du ikke fått med deg noe? Det er måte å få de til å gjøre som han vil. Fryser. Ikke avslutter. Det vil ordne seg skal du se, og bli bedre enn det var. Eneste måte å få noe utrettet. https://www.lemonde.fr/en/international/article/2025/02/04/trump-signs-order-withdrawing-us-from-un-bodies-including-human-rights-council_6737787_4.html Det er ikke min forståelse som er problemet her. Tråden handler om Tesla, så jeg lar resten ligge. Det betyr ikke at jeg er enig eller har latt meg overbevise. Det er bare irrelevant. Endret mandag kl 12:00 av A new man 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet mandag kl 11:59 #237 Del Skrevet mandag kl 11:59 https://amp.cnn.com/cnn/2025/02/10/politics/musk-trump-new-government-targets-analysis Nah. Vi skulle ha hatt en annen president… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet mandag kl 11:59 #238 Del Skrevet mandag kl 11:59 A new man skrev (3 minutter siden): https://www.lemonde.fr/en/international/article/2025/02/04/trump-signs-order-withdrawing-us-from-un-bodies-including-human-rights-council_6737787_4.html Det er ikke min forståelse som er problemet her. Jo, for du krangler på noe jeg har rett i. https://www.reuters.com/world/us/trump-signs-orders-iran-withdrawing-us-un-human-rights-council-unrwa-2025-02-04/ "It's got great potential and based on the potential we'll continue to go along with it, but they got to get their act together," Trump told reporters. "It's not being well run, to be honest and they're not doing the job." Han trekker seg ut for å få dem til å endre på de tingene som er krise i organisasjonen. Ta UNRWA feks. Sveige har kuttet dem, Sveits med flere. Norge har gitt dem milliarder i bistand, og de klarer ikke engang å holde korridorene sine terroristfrie. All ære til Trump som stiller kravene vi burde stilt for lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet mandag kl 12:25 #239 Del Skrevet mandag kl 12:25 Molly85 skrev (25 minutter siden): o, for du krangler på noe jeg har rett i. Så din påstand er at UNHRC er det samme som UNRWA? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet mandag kl 13:37 #240 Del Skrevet mandag kl 13:37 A new man skrev (1 time siden): Så din påstand er at UNHRC er det samme som UNRWA? Du er FOR forutsigbar. UNRWA er EN av de USA kutter støtte til, og Trump er en taktiker som faktisk får ting gjort. Han kutter støtte/trekker USA ut av ulike allianser som ikke fungerer, da det er det eneste som får folk til å handle i retning av det han ønsker. Det betyr på ingen måte at han kutter alt og ikke gjeninnfører feks lunsj på skoler. Det er mange som har interesser langt utover elevers velbefinnende i USA. Store kommersielle selskaper. Så det bildet du mislykket prøver å tegne stemmer ikke med virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå