Gå til innhold

Nå MÅ vel Tesla salget falle ned mot null?

catman

Anbefalte innlegg

6 hours ago, A new man said:

Klippet av Kamala er kort. Hun veiver med armene i et vimsete argument. Hun hilser ikke. Selv det fremgår av klippet. Hun har sagt og gjort en hel rekke dumme ting, men nei, ikke nazihilsen. 

Macron? WTF til han også i tilfelle. Ute etter velgerne til Le Pen eller? 

Musk sin opptreden må ses i kontekst. Fått med deg innlegget hans for ADF i helgen? Støtten til Tony Robinson mv. 

er man nazist fordi man støtter Tony Robinson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disni skrev (3 minutter siden):

Nei, men definitivt høyreekstrem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, A new man said:

Nei, men definitivt høyreekstrem. 

Høyre ekstrem, fordi man slåss for landet sitt?

å du er ytre venstre? Siden du ikke liker landet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disni skrev (12 minutter siden):

Ja. Du sloss nok fælt for landet ditt. Jeg tenker bare en av oss to har gjennomført førstegangstjeneste og det er meg. 

Jeg liker ikke din ide om hvordan Norge bør være. 

Jeg har alltid stemt på høyresiden. 

Endret av A new man
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disni skrev (8 minutter siden):

Man "slåss" da ikke for landet sitt ved å ekskludere andre? Man kan jobbe for velstand og fremskritt ved å satse på at landet faktisk videreutvikler seg. Og det kan det ikke når man sier nei takk for nye impulser, sårt tiltrengt arbeidskraft eller kunnskap som man ikke får hjemme.

Anonymkode: 7281e...785

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Man "slåss" da ikke for landet sitt ved å ekskludere andre? Man kan jobbe for velstand og fremskritt ved å satse på at landet faktisk videreutvikler seg. Og det kan det ikke når man sier nei takk for nye impulser, sårt tiltrengt arbeidskraft eller kunnskap som man ikke får hjemme.

Anonymkode: 7281e...785

Man må ekskludere de som aktivt bygger ned landet sitt og endrer kultur, lover og levesett. 
det Storbritannia gjør har da ingenting med velstand og fremskritt å gjøre. Det er ikke videreutvikling, det er nedbygging og utvanning. Enkelte impulser trenger man ikke. 
Arbeidskraft er det heller ikke, heller velferd, så hva sitter vi igjen med da?

samme skjer jo i Sverige, Danmark, Tyskland Frankrike, Borge.

ser du ikke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 22.33):

Problemet er at de går i stykker. Det er snakk i tid. Slitasje på Tesla er et større problem en hos de mer «erfarne» produsentene. De har barnesykdommer i fleng. Viskere, dørhåndtak, hengsler… you name it. Har du en nyere Tesla bør du ta den til NAF og få den sjekket før garantien går ut. Garantert å ta tak. Andre jeg vet om har solgt bilen etter alle funn hos NAF.

Anonymkode: 72cb4...b69

Har hatt mange forskjellige biler, og mye ymse både blant VW, Audi, Toyota, Volvo Kia, Peugeot og Ford som jeg/vi har hatt en eller flere biler av opp gjennom de 33 årene vi har hatt bil. 

Anonymkode: 5dca5...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disni skrev (18 timer siden):

Baldrick fra Blackadder??

images?q=tbn:ANd9GcRtCjcl7Ew4XqaKZsTP7eWJ1KE1GM-WZZLM7Q&s

Endret av Commander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å vite om det var en nazihilsen uten å være inne i hodet til Musk. Det står og faller på intensjonen hams i øyeblikket. Hva noen andre tenker, trur, og mener er totalt uinteressant. Det er ingenting annet enn meningsløse spekulasjoner.

Av alle ting man kan fokusere på så er det dette folk diskuterer?

Anonymkode: aa11b...9e5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disni skrev (41 minutter siden):

Aner ikke hvor du vil med dette?

Har du googlet Tony Robinson?? Han er en 78 år gammel adlet skuespiller. Mest kjent som Baldrick i Blackadder.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen foreklare meg hvorfor skal det gå utover Tesla-salget? Jeg bruker også Iphone og jeg har ikke blitt anti-vaxer av den grunn..  Jeg tror alle nå skjønner at Musk er ingen "teknologisk geni" men er en markedsfører som har tatt rampelyset fra de faktiske ingeniørerene som bygde Tesla. 

Men en annen ting, Musk er en klovn, men han fikk hva han ville, han trakk hele oppmerksomhet mot seg, alle snakker om ham og nazi-hilsen. Er det det viktigste som skjer nå i amerikansk politikk? Burde vi alle vende blikket fra Musk og sjekke hva Trump gjør i mellomtid? Det tok Hitler bare 53 dager og få lovendringer, til å gjøre Tyskland fra demokrati til diktatur, også lovmessig. Det er allerede rykter om at en milliardær-kompis av Trump kjøper TikTok, både Facebook og X/Twitter har blitt forgiftet av Trump-propaganda, og, det er allerede foreslått en lovendring om at samme person kan være president flere ganger enn 2 i USA. 😵😬Men alle snakker om nazi-hilsen, men den klovnen vet markedsføring, og han med vilje trekker oppmerksomhet mot seg. 

Anonymkode: 6d8d5...7e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan noen foreklare meg hvorfor skal det gå utover Tesla-salget? Jeg bruker også Iphone og jeg har ikke blitt anti-vaxer av den grunn..  Jeg tror alle nå skjønner at Musk er ingen "teknologisk geni" men er en markedsfører som har tatt rampelyset fra de faktiske ingeniørerene som bygde Tesla. 

Men en annen ting, Musk er en klovn, men han fikk hva han ville, han trakk hele oppmerksomhet mot seg, alle snakker om ham og nazi-hilsen. Er det det viktigste som skjer nå i amerikansk politikk? Burde vi alle vende blikket fra Musk og sjekke hva Trump gjør i mellomtid? Det tok Hitler bare 53 dager og få lovendringer, til å gjøre Tyskland fra demokrati til diktatur, også lovmessig. Det er allerede rykter om at en milliardær-kompis av Trump kjøper TikTok, både Facebook og X/Twitter har blitt forgiftet av Trump-propaganda, og, det er allerede foreslått en lovendring om at samme person kan være president flere ganger enn 2 i USA. 😵😬Men alle snakker om nazi-hilsen, men den klovnen vet markedsføring, og han med vilje trekker oppmerksomhet mot seg. 

Det kan kanskje være noe med at vi ikke har sett en nazihilsen under innsettelsen av en statsleder siden 30-tallet, og at Adolf Hitler var statslederen, og verdens største katastrofe fulgte dette øyeblikket? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormsen skrev (5 timer siden):

Det kan kanskje være noe med at vi ikke har sett en nazihilsen under innsettelsen av en statsleder siden 30-tallet, og at Adolf Hitler var statslederen, og verdens største katastrofe fulgte dette øyeblikket? 

Leste du hva jeg skrev? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Leste du hva jeg skrev? 🤔 

Du spurte om det var viktigste sak i verden nå, at verdens rikeste mann, som sponset presidenten i verdens mektigste stat tilsvarende 2.5 milliarder kroner for å vinne valget, valgte å feire presidentinnsettelsen med heil hitler hilsen.

I jeg har faktisk litt vansker med å tenke meg noe viktigere som har skjedd siste 20 årene. Alt det andre er jo politikk trump har gått til valg på og dermed ikke overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...