AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden Det jeg synes er dritt med å passere 50 er at jeg har fått lengre og lengre hengeballer. Anonymkode: c238f...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #22 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har det vanskelig i 40-årene på grunn av tenåringsbarn. Når jeg kommer i 50-årene er de voksne, da slipper jeg i hvert fall å bli holdt ansvarlig. Men forhåpentligvis har de fått litt mer fornuft slik at de ikke kommer i trøbbel i utgangspunktet. For min del kan jeg ikke se for meg at 50-årene blir vanskeligere. Jeg hadde heller Det blir bedre. ❤️ Det verste av alt er at det var en pyton periode, men nå kan jeg være litt nostalgisk om den og. Rart med det....skulle ønske at jeg bare kunne gitt den den ekstra klemmen til ungdommen og sagt: jeg er veldig glad I deg. Når den perioden er over, så forsvinner de, på godt...og vondt. Men ja: 50 årene ser så langt rolig og bra ut. Jeg begynte å trene fast i 40 årene, og er glad for det. Jeg har mer energi nå enn da jeg var 40. Jeg kan faktisk av og til kjede meg! Kan ikke huske på aldri så lenge at jeg har hatt tid til det! Fantastisk... Så jeg tenker vel at "bank i bordet" det kanskje blir riktig så fint? 😬😄🤔 Anonymkode: 55620...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det jeg synes er dritt med å passere 50 er at jeg har fått lengre og lengre hengeballer. Anonymkode: c238f...879 Bruke dem som hoppetau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå