Gå til innhold

Er gubbeforsamlingen av verdens ledere en trussel for freden ?

Buffelo

Anbefalte innlegg

Joe Biden  82 år

Donald Trump 78 år

Vladimir Putin 72 år 

Benjamin  Netanyaho 75 år

XI Jimpin  71 år

Erdogan 70 år

Olaf Sholz 66 år

Nyleg ble Donald Trump 78 år innsett i embete som USA neste president. Selv om kjæften tilsynelatende er inntakt så kan ein undre seg over mye av det som renner ut er tilregneleg.  Vladimir Putin er også forlengst blitt ein gammel mann, og sår tvil om han er tilregneleg.  

Er det egentlig ikkje merkelig at eit land som USA med 339 millioner mennesker ikkje har ein  yngre person å sette inn i presidentembetet lelr handler det kun om penger, og maktspill. ?

Aldringsprossesen går sin gang hos dei fleste, det gjøres intet unttak  om ein er president  eller konge.  

Vert lett irritert.

Hukommelsesvikt.

Stirrighet.

Demnt /demns

Rekasjonsevnen er svekket

Syn-og hørsel er svekket.

Blir tøvete 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er så merkelig når man ser alt Trump nå tar tak i. Er lite som minner om utilregnelighet der, og drister meg til å si at det å få Trump som president i USA, er hva som måtte til nå.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si du har feil, men hva var alderen på dem som bygget den freden du til nå trolig har tatt for gitt? Det har vel heller aldri vært flere kvinner i det politiske toppsjiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker det er en trussel. Synes aldri det har vært så mye rart som har foregått.

Lenge siden jeg leste noe konkret om det her, men husker det var forskning som viste at flere kvinner i styre og politikken fører til mer fred og mindre konflikt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...