Gjest bipolar Skrevet 21. januar #21 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hehe 🤣 Så sant, så sant👍 og de som hang opp parabolen på veggen kunne faktisk jobben sin i motsetning til hvis du ringer med noen problemer med hvilket som helst selskap du har tv/internett gjennom nå. Vi har en tv-leverandør som sier at de er de beste på kundeservice de siste mange årene, det lar seg ikke merke hvis du ringer med et problem for å si det sånn for de har aldri noe svar å gi deg.. Det blir som regel: "har du tatt strømmen ut og inn" eller du får ta "svenske-knappen" 🙈 Anonymkode: 423ba...5e0 parabol og blackbox virker fremdeles. Leg til musk nett og du er golden. Solutions, not problems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #22 Del Skrevet 21. januar bipolar skrev (1 minutt siden): ta det som tvungen sparing og planlegg ferie til neste år. Du får rente på pengene. og kan ikke drikke dem opp. Vennlig hilsen 70 modell som ikke sjekket skattemeldingen. ); Ja det er det jeg og mannen kom fram til også .. får se det fra den positive sia Anonymkode: 423ba...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #23 Del Skrevet 21. januar Fønixa skrev (2 timer siden): Når jeg så overskriften din, tentes et håp. Er det noen andre som også synes alt i verden er blitt så.. vet ikke... Trist? Lite folkelig, ukoselig, lovløs, krig og drama overalt og "alle" går med nesa ned i tlf.. Er blitt sport i å klare overse alle elendige nyhetene og grusomme ting. Hvor er det blitt av glad-sakene? Jeg skjønner deg litt, selv om jeg hjertesukker av noe annet 😉 Ja. verden er blitt trist. Spesielt siste døgnet. Det betyr ikke at vi trenger være triste. Om litt så spirer bjørka, og lerka går på fylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #24 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er det jeg og mannen kom fram til også .. får se det fra den positive sia Anonymkode: 423ba...5e0 Alltid, min venn. Alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #25 Del Skrevet 21. januar Ta i mot Jesus Kristus i hjertet ditt og få et personlig forhold med han så får du et mye bedre og meningsfullt liv! ✝️❤️ Anonymkode: cd2f4...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #26 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ta i mot Jesus Kristus i hjertet ditt og få et personlig forhold med han så får du et mye bedre og meningsfullt liv! ✝️❤️ Anonymkode: cd2f4...438 Verken Jesus eller Gud finnes. La oss holde os for gode for slikt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #27 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ta i mot Jesus Kristus i hjertet ditt og få et personlig forhold med han så får du et mye bedre og meningsfullt liv! ✝️❤️ Anonymkode: cd2f4...438 Ja kan du ikke få han til å ordne opp i skattekortet mitt i morgen og sende meg en mail på det. Mailadresse er trorikkealfakrøllpunktumgud da blir jeg veldig glad 👏 Anonymkode: 423ba...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #28 Del Skrevet 21. januar «Fred etterlater jeg dere. Min fred gir jeg dere. Ikke som verden gir, gir jeg dere. La ikke deres hjerte forferdes, frykt ikke!» Johannes 14:27 Anonymkode: cd2f4...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #29 Del Skrevet 21. januar bipolar skrev (12 minutter siden): Verken Jesus eller Gud finnes. La oss holde os for gode for slikt her 👍🤪 Anonymkode: 423ba...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ta i mot Jesus Kristus i hjertet ditt og få et personlig forhold med han så får du et mye bedre og meningsfullt liv! ✝️❤️ Anonymkode: cd2f4...438 Nå tror jeg på både Jesus og Buddha, og tenker ofte at dersom flere hadde levd mer som de gjorde, så hadde verden vært et fantastisk sted. Men det er fortsatt lov å være oppgitt og lei over digitaliseringssamfunnet. Anonymkode: b4427...03b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #31 Del Skrevet 21. januar bipolar skrev (13 minutter siden): Verken Jesus eller Gud finnes. La oss holde os for gode for slikt her Jesus har satt meg fri fra alvorlig depresjon og angst som jeg har hatt siden begynnelsen av min ungdom og frem til for 2,5 år siden. Ingen medisiner,psykologer,leger eller behandlinger kunne hjelpe meg,men Jesus satte meg fri! Jesus elsker deg og bryr seg om deg!❤️ Anonymkode: cd2f4...438 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #32 Del Skrevet 21. januar Jeg er ikke superfan av teknologien jeg heller og jeg tviholder så lenge jeg kan på det «gamle».😂Men livet er for dyrebart til å la det at teknologien går fremover gjøre meg frustrert og trust så jeg ikke klarer å glede meg over de tingene i livet som er verdt å glede seg over,noe som er masse. Livet og hver dag er en gave.Gjør det det beste med livet du har fått!❤️ Anonymkode: cd2f4...438 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #33 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jesus har satt meg fri fra alvorlig depresjon og angst som jeg har hatt siden begynnelsen av min ungdom og frem til for 2,5 år siden. Ingen medisiner,psykologer,leger eller behandlinger kunne hjelpe meg,men Jesus satte meg fri! Jesus elsker deg og bryr seg om deg!❤️ Anonymkode: cd2f4...438 Vel og bra, men ordner han også skattekort og digitaliserings-samfunnet? stress/mas osv? Anonymkode: 423ba...5e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #34 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jesus har satt meg fri fra alvorlig depresjon og angst som jeg har hatt siden begynnelsen av min ungdom og frem til for 2,5 år siden. Ingen medisiner,psykologer,leger eller behandlinger kunne hjelpe meg,men Jesus satte meg fri! Jesus elsker deg og bryr seg om deg!❤️ Anonymkode: cd2f4...438 Jeg har vert klinisk død 4 ganger. det er ikke noe på andre siden. Jeg har jobbet med min angst og mine depresjoner i 50 år. Ingen engler har kommet hit. Jeg mener å ha lest at forum skal være fritt for guder og avguder. men jeg har tydelighvis tatt feil. Kos deg videre, 'anonym' Hva sier skriften om å stå frem med navn???? plukk og bruk etter beste forgottbefinnende. blasfemiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #35 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel og bra, men ordner han også skattekort og digitaliserings-samfunnet? stress/mas osv? Anonymkode: 423ba...5e0 Jesus kan gi deg styrke til å klare å gjennomføre disse oppgavene så de ikke blir så stress og mas! Men selve tingene må du gjøre selv!❤️ Anonymkode: cd2f4...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #36 Del Skrevet 21. januar bipolar skrev (Akkurat nå): Jeg har vert klinisk død 4 ganger. det er ikke noe på andre siden. Jeg har jobbet med min angst og mine depresjoner i 50 år. Ingen engler har kommet hit. Jeg mener å ha lest at forum skal være fritt for guder og avguder. men jeg har tydelighvis tatt feil. Kos deg videre, 'anonym' Hva sier skriften om å stå frem med navn???? plukk og bruk etter beste forgottbefinnende. blasfemiker. Jeg er lei for å høre at du har hatt det så vanskelig i så mange år!😢Klinisk død 4 ganger og du er fortsatt her.Da var ikke din tid kommet enda for å forlate denne verden. Jeg var ikke klar over at man ikke kan få skrive om Gud på dette forumet så det må jeg beklage.Jeg vil bare vise at det fins et håp i en ellers så mørk og kaotisk verden! Det håpet er Jesus. Anonym ja..Men det er jeg alltid.Er ikke vi alle anonyme som gjemmer oss bak nicknames? Jeg avsluttet her,men ønsker deg en god natt videre og en fin uke!😊 Anonymkode: cd2f4...438 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #37 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er lei for å høre at du har hatt det så vanskelig i så mange år!😢Klinisk død 4 ganger og du er fortsatt her.Da var ikke din tid kommet enda for å forlate denne verden. Jeg var ikke klar over at man ikke kan få skrive om Gud på dette forumet så det må jeg beklage.Jeg vil bare vise at det fins et håp i en ellers så mørk og kaotisk verden! Det håpet er Jesus. Anonym ja..Men det er jeg alltid.Er ikke vi alle anonyme som gjemmer oss bak nicknames? Jeg avsluttet her,men ønsker deg en god natt videre og en fin uke!😊 Anonymkode: cd2f4...438 Takk for I dag. Og nei. Ikke alle gjemmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #38 Del Skrevet 21. januar VI født på 70-tallet holder på å bli gamle, hjernen sløves og må trenes for å holdes i virke! Skjerp dere kjerringer! https://test.mensa.no/Home/Test/nb-NO Anonymkode: d9264...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #39 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): VI født på 70-tallet holder på å bli gamle, hjernen sløves og må trenes for å holdes i virke! Skjerp dere kjerringer! https://test.mensa.no/Home/Test/nb-NO Anonymkode: d9264...614 Du glemte å poste resultatet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #40 Del Skrevet 21. januar Jeg er i midten av 50-årene og jeg elsker all den nye teknologien og alle appene som gjør alt så mye enklere. Skattekort og skattemelding er jo kjempelett i våre dager. Jeg antar at det du ønsket å gjøre var å få endret tilbake til tabellkort, og det har de jo helt rett i at du ikke kan få gjort nå. Man kan ikke endre til tabellkort etter at det er blitt trukket skatt en gang eller flere. Men du kan endre til lavere prosent om du ønsker det. Og når det gjelder å slå av og på eller å ta strømmen på apparatet ved tekniske problemer så løser det faktisk svært mye og er det lureste å forsøke før man setter i gang med annen feilsøking. Anonymkode: 7ffa4...6a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå