AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Bare for gøy! Forrige svangerskap sa jeg til min mann da vi kjørte til OUL, «jeg vet det er en gutt». Det viste seg at jeg hadde helt rett! Denne gangen håper mannen veldig at det er en gutt til i magen. Jeg derimot føler meg veldig sikker på at det er ei jente. Veldig spent på om denne følelsen av at jeg «bare vet» er riktig denne gangen også. Andre som har følt på seg hvem som er i magen? Anonymkode: 5f5ce...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Første hadde jeg rett på. Andre bommet jeg på. Ville ikke vite kjønnet før fødsel, så var veldig spennende. Anonymkode: 1acc9...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg var 100% sikker på jente, alle andre trodde gutt. Det ble jente. Anonymkode: 5bb0a...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Følte riktig begge gangene. Jente og gutt 😊 de rundt meg var sikre på det samme 🙈 Anonymkode: b2e1b...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Magefølelsen hadde ingen rot i virkeligheten for min del. Men det var kanskje ikke en veldig sterk følelse gjennom mine svangerskap. Anonymkode: e0ce7...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden 50% av gangene har du 100% rett. Anonymkode: fa62d...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Var skråsikker, og hadde helt rett begge gangene. Jente og gutt. Anonymkode: 87276...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har vært skråsikker i fire av seks svangerskap, og det stemte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Var ganske sikker på førstemann og vi fikk rett både legen og jeg. Visste ikke sikkert før ungen ble født. Veldig gøy å ikke avsløre kjønn på ultralyd. Anonymkode: 3119f...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå