AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Vedkommende har lagt ut noe som jeg er interessert i, og vedkommende ber om bud, varen er priset til 1500kr, så jeg regner med at vedkommende ønsker bud over dette/at 1500kr er minsteprisen. Jeg skrev at jeg er interessert i varen, og spurte om det har kommet noen bud ennå. Og avsluttet med "mvh ****" Dette var i formiddag. Det står at meldingen er lest, men jeg har ikke fått svar ennå. Skal jeg sende en ny melding, eller er det masete? Er det ikke litt rart at personen ikke svarer? Jeg regner jo med at hn ønsker å bli kvitt varen? Jeg vet at ikke alle sitter pal med telefonen og svarer i samme sekund, men mtp at meldingen er lest og at varen fremdeles ligger der, så er den sikkert ikke solgt ennå? Så hva er best å gjøre her? Sende ny mld, og hva skal jeg evt skrive da? Eller bare la det ligge og heller se etter andre tilsvarende vare? Jeg blir så i stuss, jeg er ikke så vant til å handle på finn, og jeg ønsker virkelig den varen🙈😆😅 Anonymkode: 2449f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Du kan fint sende en melding til nå Om du fremdeles ikke får svar da så er nok det beste bare å glemme tingen dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Det er så mange idioter på Finn, virkelig. Send ny melding. Ingen grunn til å være redd for å være masete, for han kommer sikkert ikke til å gidde å svare uansett. Frekke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Bare legg inn ett bud, og se hva som skjer? Enten blir det godtatt, eller ikke vel? Anonymkode: 47281...969 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Ok, takker for innspill! Sitter pris på det!🙏 Men hva skal jeg skrive?🙈😅🙏 Anonymkode: 2449f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Send ny melding. Får du ikke svar i løpet av morgendagen, glemmer du denne selgeren og fortsetter å lete etter det produktet du ønsker deg andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Ofte legger man ut ting til en høyere pris fordi folk elsker å prute, men om du er villig til å betale 1500 så si du vil kjøpe og spør når du kan hente eller hvor mye frakten blir. Anonymkode: e2c50...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare legg inn ett bud, og se hva som skjer? Enten blir det godtatt, eller ikke vel? Anonymkode: 47281...969 Ja, kanskje det å legge inn et bud er tingen! Skal jeg legge inn et bud på 1500, eller under? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ofte legger man ut ting til en høyere pris fordi folk elsker å prute, men om du er villig til å betale 1500 så si du vil kjøpe og spør når du kan hente eller hvor mye frakten blir. Anonymkode: e2c50...e23 Der lærte jeg enda noe nytt🙈😅 Men hva skal jeg skrive? Kan jeg feks skrive: "Jeg byr 1000kr for den, og jeg kan hente den da og da, eller er det en annen tid som passer bedre for deg?" Anonymkode: 2449f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar 1000 kr var lavt, når den ligger ute for 1500. Hva ligger tilsvarende ute for da? Jeg ville lagt inn bud på 1500 om det ellers bare ligger ute for 2000 kr, og kanskje 1300 om det ligger billigere ute. Anonymkode: 6db82...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, kanskje det å legge inn et bud er tingen! Skal jeg legge inn et bud på 1500, eller under? Der lærte jeg enda noe nytt🙈😅 Men hva skal jeg skrive? Kan jeg feks skrive: "Jeg byr 1000kr for den, og jeg kan hente den da og da, eller er det en annen tid som passer bedre for deg?" Anonymkode: 2449f...f1c Synes du den er verdt prisen som er satt da? Er den verdt 1500,- og du vil betale 1500,- så synes jo selger den er verdt 1500,- og vil gjerne ha 1500,-, da er det fort litt frekt og komme og si du vil betale 1000,- og komme og hente neste dag feks. Noen liker pruting, andre blir fornærmet, det har litt med hva verdi og hva andre feks tar for det. Men er en 1000,- lapp innafor, så "go for it", men dette er litt usikkert i all den tid prisen som er satt kanskje er mer en rimelig, ville i utgangspunktet selv ikke gått ned så masse som 500,-, men feks 300,-. Anonymkode: 47281...969 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1000 kr var lavt, når den ligger ute for 1500. Hva ligger tilsvarende ute for da? Jeg ville lagt inn bud på 1500 om det ellers bare ligger ute for 2000 kr, og kanskje 1300 om det ligger billigere ute. Anonymkode: 6db82...e2a Det er umulig å gå utifra tilsvarende, da prisene er fra gratis, til 6000.. Det har selvsagt noe med alder og tilstand på varen. På en måte kan jeg godt by 1500, som er prisen som er satt, men det bes jo samtidig om bud, så jeg vet ikke. Kanskje 1300kr er en ok pris å starte med? Anonymkode: 2449f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vedkommende har lagt ut noe som jeg er interessert i, og vedkommende ber om bud, varen er priset til 1500kr, så jeg regner med at vedkommende ønsker bud over dette/at 1500kr er minsteprisen. Jeg skrev at jeg er interessert i varen, og spurte om det har kommet noen bud ennå. Og avsluttet med "mvh ****" Dette var i formiddag. Det står at meldingen er lest, men jeg har ikke fått svar ennå. Skal jeg sende en ny melding, eller er det masete? Er det ikke litt rart at personen ikke svarer? Jeg regner jo med at hn ønsker å bli kvitt varen? Jeg vet at ikke alle sitter pal med telefonen og svarer i samme sekund, men mtp at meldingen er lest og at varen fremdeles ligger der, så er den sikkert ikke solgt ennå? Så hva er best å gjøre her? Sende ny mld, og hva skal jeg evt skrive da? Eller bare la det ligge og heller se etter andre tilsvarende vare? Jeg blir så i stuss, jeg er ikke så vant til å handle på finn, og jeg ønsker virkelig den varen🙈😆😅 Anonymkode: 2449f...f1c Det verste som finns er folk som maser, igjen og igjen. Ha tålmodighet, lænsker personen å selge til deg så tar hen kontakt. Ønsker hen ikke å selge til deg, så tar hen ikke kontakt., Anonymkode: a2b8a...87c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Hvis jeg selger noe og ber om bud gidder jeg ikke svare på meldinger som ikke inneholder et bud (med mindre de spør om noe relevant som ikke fremgår av annonsen). Vil du virkelig ha varen ville jeg skrevet: «byr 1500 kr og kan hente xxx». 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes du den er verdt prisen som er satt da? Er den verdt 1500,- og du vil betale 1500,- så synes jo selger den er verdt 1500,- og vil gjerne ha 1500,-, da er det fort litt frekt og komme og si du vil betale 1000,- og komme og hente neste dag feks. Noen liker pruting, andre blir fornærmet, det har litt med hva verdi og hva andre feks tar for det. Men er en 1000,- lapp innafor, så "go for it", men dette er litt usikkert i all den tid prisen som er satt kanskje er mer en rimelig, ville i utgangspunktet selv ikke gått ned så masse som 500,-, men feks 300,-. Anonymkode: 47281...969 Jeg ser den ang pruting, men vedkommende har jo selv bedt om bud. Og jeg er som sagt ikke vant til å handle på finn.. La oss si at jeg byr 1500, hvordan skal jeg da ordlegge meg? Jeg ønsker jo på ingen måte å fremstå som frekk. Kan jeg skrive noe slikt:" Jeg byr 1500kr for det, om du godtar det, når passer det evt å hente det?" Anonymkode: 2449f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Kometen skrev (2 minutter siden): Hvis jeg selger noe og ber om bud gidder jeg ikke svare på meldinger som ikke inneholder et bud (med mindre de spør om noe relevant som ikke fremgår av annonsen). Vil du virkelig ha varen ville jeg skrevet: «byr 1500 kr og kan hente xxx». Jeg spurte om det var kommet noen bud.. Var det dumt å spørre om?🙈 Anonymkode: 2449f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar Kometen skrev (3 minutter siden): Hvis jeg selger noe og ber om bud gidder jeg ikke svare på meldinger som ikke inneholder et bud (med mindre de spør om noe relevant som ikke fremgår av annonsen). Vil du virkelig ha varen ville jeg skrevet: «byr 1500 kr og kan hente xxx». Folk som maser eller driver og pruter blokkerer jeg tvert. Gidder ikke slitsomme mennesker. Anonymkode: a2b8a...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar Du oppsøker folk på finn for en prat? Hvorfor skal denne personen bruke tid på å skrive deg melding om andre han har skrevet med? Personen ber om bud. Gi et bud. Anonymkode: 6d4c9...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det verste som finns er folk som maser, igjen og igjen. Ha tålmodighet, lænsker personen å selge til deg så tar hen kontakt. Ønsker hen ikke å selge til deg, så tar hen ikke kontakt., Anonymkode: a2b8a...87c Er det å mase om jeg sendte en mld i formiddag, med et spørsmål om det var kommet noen bud? Denne meldingen er lest, men ikke svart på, er det da mas om jeg sender en ny mld i kveld, med et bud? Nysgjerrig på hva som kan være grunnen til at vedkommende ikke ønsker å selge til meg🙈😅 Anonymkode: 2449f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #19 Del Skrevet 20. januar Det skulle ikke være nødvendig å spørre om det har kommet bud, en seriøs selger bør etter min mening oppgi alle bud i annonsen og sette dato og klokkeslett for budslutt. Og vedkommende burde også svart på meldingen din, etter såpass mange timer. Om man er seriøs og ønsker å selge. Anonymkode: 5d7d7...500 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #20 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det å mase om jeg sendte en mld i formiddag, med et spørsmål om det var kommet noen bud? Denne meldingen er lest, men ikke svart på, er det da mas om jeg sender en ny mld i kveld, med et bud? Nysgjerrig på hva som kan være grunnen til at vedkommende ikke ønsker å selge til meg🙈😅 Anonymkode: 2449f...f1c Personen har ikke svart, fordi du har ingenting med om det har kommet inn bud. Varen står fortsatt til salgs, så da er ikke varen solgt. Ønsker du denne varen, så gir du et bud. Anonymkode: 6d4c9...994 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå