AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden I dag fikk jeg brev fra Forsvaret om at de vil ta min nypolerte Porshe når det blir krig i Norge. Er ikke det litt frekt? Vi trenger jo bilen når vi reiser til hyttene våre. Anonymkode: 6f690...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Tror jeg ikke noe noe på, de vil ha store biler med stor bagasjeplass. Anonymkode: 274b1...0a0 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror jeg ikke noe noe på, de vil ha store biler med stor bagasjeplass. Anonymkode: 274b1...0a0 Ikke TS Det er ikke tull. VG skrev en sak om det i dag https://www.vg.no/nyheter/i/mPWMrp/flere-tusen-faar-brev-fra-forsvaret-slik-kan-du-faa-bilen-din-rekvirert Anonymkode: 51a39...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden De skulle ha min nye Ford Explorer for 3 år siden. Så den havnet i et register. Skal ikke si at det var medvirkende, men jeg solgte den bilen og kjøpte en god, skikkelig Ford Explorer 95. Den vil nok ikke Forsvaret ha, når det er så stor overflod av nyere biler. Så de som er opptatt av personlig beredskap, bør fokusere på litt eldre SUV som de holder overdrevent godt ved like 👍 Anonymkode: ed3ca...2c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Kjører en liten elbil, så puh!! *Føler seg trygg foreløpig * 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Merkelig at staten ikke kan holde sine egne biler ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Mardina skrev (1 minutt siden): Kjører en liten elbil, så puh!! *Føler seg trygg foreløpig * 😄 De kan også bli veldig aktuelle hehe Anonymkode: 4a470...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De kan også bli veldig aktuelle hehe Anonymkode: 4a470...f80 Det tar jeg med knusende ro foreløpig 😄 Min lille Corsa er nok ikke særlig brukanes i en evt. krig 😄 Så jeg tar det helt med ro, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke TS Det er ikke tull. VG skrev en sak om det i dag https://www.vg.no/nyheter/i/mPWMrp/flere-tusen-faar-brev-fra-forsvaret-slik-kan-du-faa-bilen-din-rekvirert Anonymkode: 51a39...a01 Det er ikke tull eller nytt at Forsvaret kan rekvirere private eiendeler i krig nei, det som er tull er det ts påstår. Forsvaret skal ha store, praktiske biler, ikke sportsbiler som bare kan kjøres på bane. Anonymkode: 274b1...0a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): I dag fikk jeg brev fra Forsvaret om at de vil ta min nypolerte Porshe når det blir krig i Norge. Er ikke det litt frekt? Vi trenger jo bilen når vi reiser til hyttene våre. Anonymkode: 6f690...66f Du har vel flere biler? Ser ikke problemet, forsvaret kan gjerne låne den ene Mercedes min som de ønsker seg, jeg kan bruke en av de andre bilene som er i garasjen i den perioden de trenger den. Anonymkode: f447b...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): I dag fikk jeg brev fra Forsvaret om at de vil ta min nypolerte Porshe når det blir krig i Norge. Er ikke det litt frekt? Vi trenger jo bilen når vi reiser til hyttene våre. Anonymkode: 6f690...66f De tar nok hytta også. Da er jo problemet løst. Anonymkode: b9cd0...c3d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): I dag fikk jeg brev fra Forsvaret om at de vil ta min nypolerte Porshe når det blir krig i Norge. Er ikke det litt frekt? Vi trenger jo bilen når vi reiser til hyttene våre. Anonymkode: 6f690...66f Hvordan vet du at den er nypolert akkurat når Forsvaret kommer til å rekvirere den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Mardina skrev (13 minutter siden): Det tar jeg med knusende ro foreløpig 😄 Min lille Corsa er nok ikke særlig brukanes i en evt. krig 😄 Så jeg tar det helt med ro, kjenner jeg. Tja de trenger alltids kanonføde kan jeg tenke meg, neida bare tuller 😅 i såfall ryker vel småbilen min og haha Anonymkode: 4a470...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Mezzosoprena skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du at den er nypolert akkurat når Forsvaret kommer til å rekvirere den? TS kan jo bare helle litt gjørme over Porschen når forsvaret kommer for å ta den. Da vil de ikke ha den. Det er jo viktig å vise russerne at vi har flotte og nypolerte biler når de prøver seg på å ta Norge. Anonymkode: acef7...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja de trenger alltids kanonføde kan jeg tenke meg, neida bare tuller 😅 i såfall ryker vel småbilen min og haha Anonymkode: 4a470...f80 Vi får lenke oss fast til de søte småbilene våre 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Sikkert fordi du polerte den Anonymkode: f823e...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (24 minutter siden): Merkelig at staten ikke kan holde sine egne biler ? Jeg skal like å se ramaskriket i media når Ola Nordmann får høre at Forsvaret har flere tusen splitter nye biler stående å på lager og ruster, tilfelle krig. Som de må vedlikeholde, og skifte ut sånn hvert 10 år eller noe. Det er MYE skattepenger det. Selvfølgelig er det mye klokere å heller ha den beredskapen i befolkningen. Når vi kommer dit at Forsvaret tar bilene til folk, er samfunnet mest sannsynlig også der at det ikke er trygt med fri ferdsel på veiene, og kanskje drivstoffrasjonering bare til viktige samfunnsfunksjoner. Anonymkode: f9eed...9db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): I dag fikk jeg brev fra Forsvaret om at de vil ta min nypolerte Porshe når det blir krig i Norge. Er ikke det litt frekt? Vi trenger jo bilen når vi reiser til hyttene våre. Anonymkode: 6f690...66f Ha, ha, dette tror jeg ikke et sekund på. Finn på et bedre og mer troverdig tråd tema. Anonymkode: c8681...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Mardina skrev (27 minutter siden): Vi får lenke oss fast til de søte småbilene våre 😄 Haha god ide! Anonymkode: 4a470...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal like å se ramaskriket i media når Ola Nordmann får høre at Forsvaret har flere tusen splitter nye biler stående å på lager og ruster, tilfelle krig. Som de må vedlikeholde, og skifte ut sånn hvert 10 år eller noe. Det er MYE skattepenger det. Selvfølgelig er det mye klokere å heller ha den beredskapen i befolkningen. Når vi kommer dit at Forsvaret tar bilene til folk, er samfunnet mest sannsynlig også der at det ikke er trygt med fri ferdsel på veiene, og kanskje drivstoffrasjonering bare til viktige samfunnsfunksjoner. Anonymkode: f9eed...9db De ville nok vært i daglig bruk hadde de beholdt de gode gamle bilene så hadde de sluppet og skifte de ut ja men da bør de overta både lån og forsikring noe staten neppe har råd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå