Sirah Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Refill kostet 2000,- og det er for mye siden jeg ikke er garantert at det ikke skjer igjen. Fikk bare beskjed at jeg må ta refill, så mistet tilliten og droppet å ta mer kontakt. Anonymkode: 2cd9c...4cd Det høres rart ut ja. Enig med deg i det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Wow brow Anonymkode: 2cd9c...4cd Hun er kjent for å ha vært en student hos Phi academy men startet for seg selv med visstnok sine «egne teknikker» og hyrer hva som helst. Uansett overraskende med den type slett arbeid. Noen trenger påfyll ja, men for å forbedre, ikke fordi brynene ikke er tilstede. Helt klart en uerfaren som ikke vet dybde, som har gjort dine bryn. Useriøst. Anonymkode: 21f28...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Refill kostet 2000,- og det er for mye siden jeg ikke er garantert at det ikke skjer igjen. Fikk bare beskjed at jeg må ta refill, så mistet tilliten og droppet å ta mer kontakt. Anonymkode: 2cd9c...4cd Du trodde med andre ord at du skulle få powder brows for nesten halv pris. Det er ikke slik det fungerer. Hadde du faktisk tatt refill og ikke oppnådd ønsket resultat ville du A. Fått pengene tilbake B. Fått gratis behandling til du oppnår ønsket resultat. Anonymkode: 92ed2...e46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden lin skrev (1 minutt siden): Første gang skal man ha påfyll etter ca 6 uker. Det koster ikke like mye som første gang. De fleste har videre årlig påfyll, men noen kan vente 2-3 år også. Da trengs kun den ene gangen, men man kan fylle på litt ekstra etter 4-6 uker om en ønsker dypere farge. Høres useriøst ut å ikke skulle ha påfyll etter første gang. Det er også HELT vanlig at man føler bryna har forsvunnet totalt. Kontaktet du salongen etter 4-9 uker? Da burde de sagt dette. Men det er ikke noe jeg føler 🥲 andre har studert og det forsvant 100% etter flassing og kom aldri tilbake. Så også bak flasset at det var ren hud uten pigment. Er ikke en svak kontur en gang. Da burde det ikke hete etterfyll men andre førstegangsbehandling. Jeg fikk beskjed at jeg burde ha refill for litt mer markert resultat og stilte meg positivt til dette frem til jeg skjønte at det heller blir ny behandling Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men som nevnt har jeg sett andre med dette og både de som tok refill og de som droppet hadde fremdeles en fin kontur etter bare en behandling, ikke bare hud. Jeg hadde også betalt for refill om jeg hadde hatt noe kontur så jeg visste at det ikke var nye tusenlapper i vasken. Anonymkode: 2cd9c...4cd Det handler om hudtype. Selv må jeg ha 3x refill før mine blir slik de skal. Mens min leder bare tar en refill hver 6 år og ser fantastisk ut. Så hva som skjedde dine venninner er ikke av betydning for deg. Anonymkode: 92ed2...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er ikke noe jeg føler 🥲 andre har studert og det forsvant 100% etter flassing og kom aldri tilbake. Så også bak flasset at det var ren hud uten pigment. Er ikke en svak kontur en gang. Da burde det ikke hete etterfyll men andre førstegangsbehandling. Jeg fikk beskjed at jeg burde ha refill for litt mer markert resultat og stilte meg positivt til dette frem til jeg skjønte at det heller blir ny behandling Anonymkode: 2cd9c...4cd Refill er jo ny behandling. Hvor lang sesjonen blir handler om hvor mye pigment som er borte etter første behandling. Anonymkode: 92ed2...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 10 timer siden #27 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det er ikke noe jeg føler 🥲 andre har studert og det forsvant 100% etter flassing og kom aldri tilbake. Så også bak flasset at det var ren hud uten pigment. Er ikke en svak kontur en gang. Da burde det ikke hete etterfyll men andre førstegangsbehandling. Jeg fikk beskjed at jeg burde ha refill for litt mer markert resultat og stilte meg positivt til dette frem til jeg skjønte at det heller blir ny behandling Anonymkode: 2cd9c...4cd Men jeg skjønner ikke hvorfor du er så sta?! Hvis det faktisk er slik at det ikke er noe som helst der, er jo behandlingen feil. Du må jo ta kontakt med den som har gjort dette, og nærmest kreve at hun fikser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler om hudtype. Selv må jeg ha 3x refill før mine blir slik de skal. Mens min leder bare tar en refill hver 6 år og ser fantastisk ut. Så hva som skjedde dine venninner er ikke av betydning for deg. Anonymkode: 92ed2...e46 Merkelig da at jeg tok pmu for flere år siden og det satt som et skudd etter bare èn behandling i 4 år? Var da enda fetere i huden enn nå. Og ja, jeg er veldig klar over at man bør ha refill. Men selv som uerfaren innen feltet kan jeg ikke være enig med deg at man må forvente at det blir totalt usynlig og at ikke noe pigment setter seg etter første behandling, hvis det ikke har satt seg lys kontur en gang så hvordan skal man ha motivasjon til å prøve igjen? Anonymkode: 2cd9c...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #29 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun er kjent for å ha vært en student hos Phi academy men startet for seg selv med visstnok sine «egne teknikker» og hyrer hva som helst. Uansett overraskende med den type slett arbeid. Noen trenger påfyll ja, men for å forbedre, ikke fordi brynene ikke er tilstede. Helt klart en uerfaren som ikke vet dybde, som har gjort dine bryn. Useriøst. Anonymkode: 21f28...763 Takk, var litt noe sånt jeg var ute etter. For om det er unormalt som jeg mistenker er det håp om å prøve igjen også med refill. Tenkte kanskje powder brows ikke er for meg men en annen type tatovering. Anonymkode: 2cd9c...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merkelig da at jeg tok pmu for flere år siden og det satt som et skudd etter bare èn behandling i 4 år? Var da enda fetere i huden enn nå. Og ja, jeg er veldig klar over at man bør ha refill. Men selv som uerfaren innen feltet kan jeg ikke være enig med deg at man må forvente at det blir totalt usynlig og at ikke noe pigment setter seg etter første behandling, hvis det ikke har satt seg lys kontur en gang så hvordan skal man ha motivasjon til å prøve igjen? Anonymkode: 2cd9c...4cd Noen teknikker gjør at refill i mindre grad er nødvendig. Teknikken powder er en som stort sett gir behov for refill. Det er ikke fet hud som gir utslag på tatovering, men tykkelsen. Som sagt så skjer det med noen kunder at det ikke er antydning til pigment etterpå. Da får de flere refill gratis etter første refill, eller pengene tilbake. Jeg har aldri opplevd at det ikke sitter etter 2 refill på mine kunder. Anonymkode: 92ed2...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #31 Del Skrevet 9 timer siden Mezzosoprena skrev (2 minutter siden): Men jeg skjønner ikke hvorfor du er så sta?! Hvis det faktisk er slik at det ikke er noe som helst der, er jo behandlingen feil. Du må jo ta kontakt med den som har gjort dette, og nærmest kreve at hun fikser det. Fikk bare beskjed at jeg må ta (betalt) refill og det gjør jeg ikke hos noen jeg ikke har tillit til. Fikk høre under behandlingen at de vil være synlige også etter bare første gangen men at refill var anbefalt. Stoler ikke på at jeg hadde fått igjen 6K om det ikke hadde fungert andre gangen heller. Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #32 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Merkelig da at jeg tok pmu for flere år siden og det satt som et skudd etter bare èn behandling i 4 år? Var da enda fetere i huden enn nå. Og ja, jeg er veldig klar over at man bør ha refill. Men selv som uerfaren innen feltet kan jeg ikke være enig med deg at man må forvente at det blir totalt usynlig og at ikke noe pigment setter seg etter første behandling, hvis det ikke har satt seg lys kontur en gang så hvordan skal man ha motivasjon til å prøve igjen? Anonymkode: 2cd9c...4cd Så om du må ha en medisin, la oss si cellegift. Lege sier du må ha 3 behandlinger. Da møter du kun til første om du ikke føler deg frisk etter den første behandlingen? For da mister du motivasjon og tillit til behandling 2 og 3? Jaja. Anonymkode: 92ed2...e46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #33 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk bare beskjed at jeg må ta (betalt) refill og det gjør jeg ikke hos noen jeg ikke har tillit til. Fikk høre under behandlingen at de vil være synlige også etter bare første gangen men at refill var anbefalt. Stoler ikke på at jeg hadde fått igjen 6K om det ikke hadde fungert andre gangen heller. Anonymkode: 2cd9c...4cd Kan du dele bilde i godt lys? Anonymkode: 92ed2...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #34 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk, var litt noe sånt jeg var ute etter. For om det er unormalt som jeg mistenker er det håp om å prøve igjen også med refill. Tenkte kanskje powder brows ikke er for meg men en annen type tatovering. Anonymkode: 2cd9c...4cd Book time hos en seriøs aktør som f.eks. Tatjana Djeric hos Beths beauty på Skillebekk, som har påfyll inkl. Jeg har vært student hos henne og hun tar yrket sitt seriøst. Ja, det er dyrt men du får det du betaler for, ett perfekt resultat. Anonymkode: 21f28...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #35 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen teknikker gjør at refill i mindre grad er nødvendig. Teknikken powder er en som stort sett gir behov for refill. Det er ikke fet hud som gir utslag på tatovering, men tykkelsen. Som sagt så skjer det med noen kunder at det ikke er antydning til pigment etterpå. Da får de flere refill gratis etter første refill, eller pengene tilbake. Jeg har aldri opplevd at det ikke sitter etter 2 refill på mine kunder. Anonymkode: 92ed2...e46 Hva slags tatovering ville du anbefalt en som ønsker markerte bryn som sitter da? Fikk høre av en kosmetisk sykepleier i fjor at jeg har tynn hud. Normal hudtype. Noen generelt som har vært fornøyde i Oslo og vil anbefale? Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #36 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Book time hos en seriøs aktør som f.eks. Tatjana Djeric hos Beths beauty på Skillebekk, som har påfyll inkl. Jeg har vært student hos henne og hun tar yrket sitt seriøst. Ja, det er dyrt men du får det du betaler for, ett perfekt resultat. Anonymkode: 21f28...763 Takk for tips Anonymkode: 2cd9c...4cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #37 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så om du må ha en medisin, la oss si cellegift. Lege sier du må ha 3 behandlinger. Da møter du kun til første om du ikke føler deg frisk etter den første behandlingen? For da mister du motivasjon og tillit til behandling 2 og 3? Jaja. Anonymkode: 92ed2...e46 Er du seriøs? Sammenligner du virkelig behandling av øyebryn med kreft?? Anonymkode: 6cbf9...736 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #38 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan du dele bilde i godt lys? Anonymkode: 92ed2...e46 2 dager etter behandling Nå Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #39 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 2 dager etter behandling Nå Anonymkode: 2cd9c...4cd Har du bilde av hvordan det var før du tok det? Anonymkode: e2d67...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #40 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva slags tatovering ville du anbefalt en som ønsker markerte bryn som sitter da? Fikk høre av en kosmetisk sykepleier i fjor at jeg har tynn hud. Normal hudtype. Noen generelt som har vært fornøyde i Oslo og vil anbefale? Anonymkode: 2cd9c...4cd Jeg ville ikke anbefalt en spesiell type. Jeg ville anbefalt å fullføre hele behandlingsforløpet. Anonymkode: 92ed2...e46 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå