AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden For noen måneder siden fikk jeg utført powder brows, jeg stusset under flassingen at det ikke var farge under (de var nærmest svarte med pigment) men fikk beskjed at alle tror dette og bare vent 6 uker. Men nei, det er 100% hud bare, er ikke fysisk mulig å se noe og 3500,- fattigere har jeg fremdeles knapt bryn og må tegne opp hver morgen. Vil en annen type bryntatovering fungere bedre? Merk at jeg fulgte etter behandling til punkt og prikke, rørte ikke skorpen osv. Har vanlige tatoveringer og aldri hatt problem med de, de har blitt fine og normale og tilhelet seg raskt. Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Du tok ikke refill? Anonymkode: e2d67...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Og, bruker du syreprodukter? Anonymkode: e2d67...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tok ikke refill? Anonymkode: e2d67...49d Nei, for det var virkelig 100% borte etter første gangen. Og da mener jeg 100%, kun min hudfarge. Da bruker jeg ikke nye 3500 på ny behandling når det ikke funker på meg 😅. Venninnen min tok ikke refill og på henne syns de godt etter èn gang. Anonymkode: 2cd9c...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og, bruker du syreprodukter? Anonymkode: e2d67...49d Gjør det nå, men avstod et par uker både før behandling og 6 uker etter da jeg leste man burde det. Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Man skal alltid ta refill etter powderbrows. Mine forsvant også tilnærmet 100% etter første gang, men de satt etter andre. Hva sier de på klinikken? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Man skal alltid ta refill etter powderbrows. Mine forsvant også tilnærmet 100% etter første gang, men de satt etter andre. Hva sier de på klinikken? Men var ikke tilnærmet, det er totalt 😕 og de ble tatovert svarte som forsikring at det kanskje ikke skulle trengs en refill, uten at det hjalp. Så jeg har helt mistet tilliten på at det fungerer på meg. Det er dumt for jeg tok brynstatovering i 2011 som satt fint i 4 år uten refill, men salongen er lagt ned og jeg aner ikke hva slags tatovering det var snakk om siden jeg var så ung. Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Absolutt ikke godt utført arbeid! Fant du dem på Lets Deal? Anonymkode: 21f28...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt ikke godt utført arbeid! Fant du dem på Lets Deal? Anonymkode: 21f28...763 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt ikke godt utført arbeid! Fant du dem på Lets Deal? Anonymkode: 21f28...763 Og veldig merkelig det ble tatovert svart som en forsikring, det er helt useriøst. Man gjør aldri bryn mørkere mtp resultat. Hilsen Pmu artist Anonymkode: 21f28...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Absolutt ikke godt utført arbeid! Fant du dem på Lets Deal? Anonymkode: 21f28...763 Wow brow Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men var ikke tilnærmet, det er totalt 😕 og de ble tatovert svarte som forsikring at det kanskje ikke skulle trengs en refill, uten at det hjalp. Så jeg har helt mistet tilliten på at det fungerer på meg. Det er dumt for jeg tok brynstatovering i 2011 som satt fint i 4 år uten refill, men salongen er lagt ned og jeg aner ikke hva slags tatovering det var snakk om siden jeg var så ung. Anonymkode: 2cd9c...4cd Jeg har iallefall tatt powder brows flere ganger på flere forskjellige klinikker og har fått beskjed om hver gang at jeg MÅ ha refil Men dette er vel uansett billigere gang nummer 2? Mine klinikker har hatt veldig rabatt på refill. Jeg ville snakket med klinikken. Dersom det er helt vekk så burde du jo få en slags kompensasjon? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gjør det nå, men avstod et par uker både før behandling og 6 uker etter da jeg leste man burde det. Anonymkode: 2cd9c...4cd Syreprodukter kan ødelegge pmu så hvis du begynte å bruke det igjen etter tattoveringen så kan jo det være grunnen til at de har forsvunnet, og som en sa man bør ta en refill hvis man ønsker at fargen skal sitte. Anonymkode: e2d67...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og veldig merkelig det ble tatovert svart som en forsikring, det er helt useriøst. Man gjør aldri bryn mørkere mtp resultat. Hilsen Pmu artist Anonymkode: 21f28...763 Ville du anbefalt «block tattoo» istedenfor for å forsikre seg at jeg ikke kaster penger ut av vasken igjen? Vet ikke hva det heter på norsk da. Jeg liker litt dramatiske bryn. Ikke svarte så klart, men markert. Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, for det var virkelig 100% borte etter første gangen. Og da mener jeg 100%, kun min hudfarge. Da bruker jeg ikke nye 3500 på ny behandling når det ikke funker på meg 😅. Venninnen min tok ikke refill og på henne syns de godt etter èn gang. Anonymkode: 2cd9c...4cd Mange kunder må ha refill opptil 2 ganger. Første må betales, etter dette er refill gratis til du oppnår det resultatet vi forventer. Dette har med hudtype å gjøre. Men tok du ikke refill tviler jeg på at du har rett på now gratis for å oppnå ønsket resultat. Refill er en del av behandlingen du ikke kan skippe med mindre du har svært tynn hud, noe de ferreste har. Hos oss får du ikke kun en behandling. Prisen er behandlingen +en refill. Anonymkode: 92ed2...e46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syreprodukter kan ødelegge pmu så hvis du begynte å bruke det igjen etter tattoveringen så kan jo det være grunnen til at de har forsvunnet, og som en sa man bør ta en refill hvis man ønsker at fargen skal sitte. Anonymkode: e2d67...49d Ventet 6 uker og unngikk pannen også etter dette til jeg innså at tatoveringen aldri var der. Hvis jeg skulle brukt penger på refill ville jeg sett en garanti først at i det minste 5% av første tatovering sitter 😅Men takk uansett. Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange kunder må ha refill opptil 2 ganger. Første må betales, etter dette er refill gratis til du oppnår det resultatet vi forventer. Dette har med hudtype å gjøre. Men tok du ikke refill tviler jeg på at du har rett på now gratis for å oppnå ønsket resultat. Refill er en del av behandlingen du ikke kan skippe med mindre du har svært tynn hud, noe de ferreste har. Hos oss får du ikke kun en behandling. Prisen er behandlingen +en refill. Anonymkode: 92ed2...e46 Refill var ikke gratis, ellers hadde jeg absolutt prøvd det! Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Refill var ikke gratis, ellers hadde jeg absolutt prøvd det! Anonymkode: 2cd9c...4cd Nei, gratis er det ikke men 99% må ha det uansett. Derfor selger ikke vi behandling og refill separat, men som en pakke. For å unngå ufornøyde kunder som trodde at første behandling ga varig resultat. Anonymkode: 92ed2...e46 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Jeg har iallefall tatt powder brows flere ganger på flere forskjellige klinikker og har fått beskjed om hver gang at jeg MÅ ha refil Men dette er vel uansett billigere gang nummer 2? Mine klinikker har hatt veldig rabatt på refill. Jeg ville snakket med klinikken. Dersom det er helt vekk så burde du jo få en slags kompensasjon? Refill kostet 2000,- og det er for mye siden jeg ikke er garantert at det ikke skjer igjen. Fikk bare beskjed at jeg må ta refill, så mistet tilliten og droppet å ta mer kontakt. Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden Første gang skal man ha påfyll etter ca 6 uker. Det koster ikke like mye som første gang. De fleste har videre årlig påfyll, men noen kan vente 2-3 år også. Da trengs kun den ene gangen, men man kan fylle på litt ekstra etter 4-6 uker om en ønsker dypere farge. Høres useriøst ut å ikke skulle ha påfyll etter første gang. Det er også HELT vanlig at man føler bryna har forsvunnet totalt. Kontaktet du salongen etter 4-9 uker? Da burde de sagt dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, gratis er det ikke men 99% må ha det uansett. Derfor selger ikke vi behandling og refill separat, men som en pakke. For å unngå ufornøyde kunder som trodde at første behandling ga varig resultat. Anonymkode: 92ed2...e46 Men som nevnt har jeg sett andre med dette og både de som tok refill og de som droppet hadde fremdeles en fin kontur etter bare en behandling, ikke bare hud. Jeg hadde også betalt for refill om jeg hadde hatt noe kontur så jeg visste at det ikke var nye tusenlapper i vasken. Anonymkode: 2cd9c...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå