AnonymBruker Skrevet 25. januar #41 Del Skrevet 25. januar Hadde det navnet på en kanin en gang, absolutt finest til dyr…litt for klissete som navn til menneske synes jeg. Tas man seriøst om man heter Milla? Velg heller Camilla feks, så barnet har det ordentlig navn. Brukt Milla som kosenavn hjemme og som kallenavn. Anonymkode: 12225...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #42 Del Skrevet 25. januar Jeg tenker "Tater-Milla". Mille er nok mer vanlig i dag. Evt ka du ta Nilla eller Nille, som i mine ører iallefall er mer vanlige. Vet ikke om jeg liker Milla eller de andre jeg nevnte igrunn. Men man blir jo vant til det, som alt annet.. Men hadde nok tenkt enten tater-bakgrunn eller forkortelse for Camilla... Anonymkode: 58f48...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 25. januar #43 Del Skrevet 25. januar Tenker at det er kallenavnet på en som opprinnelig heter Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #44 Del Skrevet 25. januar For meg er det et kallenavn/en forkortelse for Kamilla. Kjenner flere Kamilla, de alle har hatt Milla som kallenavn på et tidspunkt. Helst da de var barn. Synes det er søtt, men ikke et «fullverdig» navn i mine øyne. Anonymkode: 063e0...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #45 Del Skrevet 25. januar Hva med Ella, i stedet? Samme ending, men mye finere Anonymkode: 063e0...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #46 Del Skrevet 25. januar Kjenner både hunder, katter og hester som heter det. Anonymkode: 79078...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #47 Del Skrevet 25. januar Fint forstår jeg, men det er ekstremt 2025. Kort og slutter på A. Anonymkode: cc116...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #48 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fint forstår jeg, men det er ekstremt 2025. Kort og slutter på A. Anonymkode: cc116...f80 Fint *for så vidt* skulle det stå. Anonymkode: cc116...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #49 Del Skrevet 25. januar Jeg synes det høres ut som et kallenavn eller noe små barn sier når de ikke klarer å si hele navnet. Søtt, men ikke pent. Anonymkode: fc8bb...32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar #50 Del Skrevet 25. januar Søtt og koselig navn. Tenker på Albert Åberg. Albert og Milla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå