AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:21 #1 Del Skrevet mandag kl 18:21 Jeg har en snart 4 måneder gammel jentebaby som freser og fremstår som rett og slett sint. Gjerne på kveldstid. Skjer ofte hvis hun ligger i stol eller seng. Virker som hun blir utålmodig. Slår ekstra hardt og stivt ut med armene, freser og grynter og setter blikket i meg på en måte som tilsier at hun er veldig sint og misfornøyd (ikke lei seg). Er dette normalt eller kan det si meg noe om akkurat henne? Hun gir seg med en gang hun blir plukket opp. Så det framstår som en slags protest eller frustrasjon. Hun gråter altså ikke, men før eller siden når hun er sånn og ikke blir plukket opp så ender det opp med gråt til slutt. Så dette er vel frustrasjon og ønske om mest mulig nærhet? Hun kan også rette denne type sinne mot leker Hun slår da kjempehardt på lekene og ser illsint ut 😅 Anonymkode: d4869...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Det er vel vanlig at de i den alderen ønsker å få til mer og utforske mer og få mer stimuli fra deg og fra omgivelsene. Ville tatt henne ut av feks stol og lagt på magen på gulvet med leker. Bært. Lekt med baby. Hjulpet baby å få tak i lekene sine osv. Øvd på krabbing, rulling osv Anonymkode: be5a4...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden prøver vel å komme ut av en situasjon hun syns er ubehagelig, og det er hennes måte å kommunisere dette på. At en baby på fire måneder klarer å ha et blikk som er illsint er nok bare tilfeldig Anonymkode: ebf5e...372 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå