AnonymBruker Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare fordi det står om i dagbladet betyr ikke at det er sant. Uten bevis stemmer det ikke. Hotellet er en ting, men det å ha sex på spaanlegget er fortsatt forbudt. Anonymkode: d4fb4...345 Hasj er også forbudt men det er vel ikke noen over 7 år som er så naiv og tror at ingen røyker hasj i Norge Anonymkode: 07692...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #22 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hasj er også forbudt men det er vel ikke noen over 7 år som er så naiv og tror at ingen røyker hasj i Norge Anonymkode: 07692...a52 Hjemme hos seg selv, eller på privat fest. Ikke på offentlig plass, der vakter følger med på akkurat hva du gjør, og du umiddelbart møter ydmykelse, utkastelse, og utestenging. Anonymkode: d9aa3...ef8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #23 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hjemme hos seg selv, eller på privat fest. Ikke på offentlig plass, der vakter følger med på akkurat hva du gjør, og du umiddelbart møter ydmykelse, utkastelse, og utestenging. Anonymkode: d9aa3...ef8 Du er meget naiv. Anonymkode: f0870...d14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella-2 Skrevet 20. januar #24 Del Skrevet 20. januar Mye myter om the Well. Det er ikke lov å gå naken rundt der. Man må ha på seg en badekåpe når man går rundt. Men man må jo henge fra seg badekåpen når man skal ned i bassenget, så i det korte øyeblikket kan folk få et glimt. Mange tror også at man er tvungen til å bade uten badetøy. Dette er også feil. Det er helt frivillig. Men det er en dag i uka hvor det er påbudt med badetøy. Dette er tirsdager. Da er det helt forbudt med nakenbading. Så hvis du foretrekker dette, så er det bare å dra en tirsdag. Det pleier å være ganske fullt på tirsdager, fordi mange foretrekker dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #25 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg på min side kan ikkje skjønne hvorfor dette ikke er normal og hvorfor vi ikke har mange slike steder i Norge. Anonymkode: 603ee...3a2 Det er jeg helt enig i. Hvorfor må så mange problematisere nakenhet? Hadde gjerne sett at det var flere steder som The Well i Norge. Trenger ikke være like fancy og profilert, men med friheten. Utfordringen - siden nakenhet er så problematisert i Norge - er nok at mange ikke vil bruke et slik sted nært sitt hjemsted, i frykt for å møte naboen. Derfor er det mange som gladelig reiser bort for besøke et sted med slike muigheter. Har kun positive opplevelser med slike steder. Av og til kan man se en halverigert penis, men det trenger ikke ha noe med seksuell tenning av å se andre - det er like mye en respons på kroppens velbehag. For TS sin del, så tror jeg hun har ei venninne som prøver å lokke de med på trekant. Her prøver hun å lokke de med; funker på mannen (naturligvis), men definitivt ikke på henne. Anonymkode: 558b7...097 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #26 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hasj er også forbudt men det er vel ikke noen over 7 år som er så naiv og tror at ingen røyker hasj i Norge Anonymkode: 07692...a52 Røyker sjæl, det her handler om at det å kunne ha sex på en plass som er overvåket er ganske tvilsomt. Det at det fingres eller klås er noe annet. Fullbyrden orgie i bassenget er TULL. Anonymkode: d4fb4...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #27 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er en jeg kjenner godt. Hun hadde ikke sagt det om det ikke stemmer. Anonymkode: 04814...e20 Hvis det stemmer, det denne venninnen sier, må hun være et egoistisk menneske helt uten respekt for regler og for medmennesker. Det er slike personer som dette som gjør det ekstremt vanskelig å holde dørene åpne på et høyklasse spaanlegg som The Well. Det er ikke så mye bedre det du gjør, når du sprer videre disse ryktene om slik idiotoppførsel på spa. The Well trenger ikke slik oppmerksomhet. Det er bare ødeleggende for det som er Nord-Europas beste spa-anlegg, enn så lenge.... De må vel snart stenge på grunn av et ødelagt renommé forårsaket av hensynsløse folk som ikke klarer å holde seg til regler og vanlig folkeskikk...... Anonymkode: 0834d...8af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 20. januar #28 Del Skrevet 20. januar Jeg skal på Well. Tenker å bruke badetøy, ja. De selger der, gjør de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #29 Del Skrevet 20. januar The well er fantastisk! Kotymen er å være naken, men man dekker seg jo til med badekåpe når man går rundt feks! Det er ikke noe «vise seg fram»-plass, tenk på hvordan det er i damegarderoben på vanlig svømmeanlegg, mange forskjellige kropper og positurer, helt fritt for skam og bedømming. Slik syns jeg det er på the well, bortsett fra at de fleste dekker seg til når de går fra A til B. Jeg misliker kroppen min, liker ikke å ha sex med partner feks fordi kroppen da blir et objekt. Men jeg elsker the well, kropp er liksom ikke i fokus der. Drar dit med partner:) Du burde prøve:) Anonymkode: b6314...4ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er meget naiv. Anonymkode: f0870...d14 Mulig det skjer på klubbene du henger. Men nå snakker vi om the well her. Hvor ofte frekventerer du der? Anonymkode: d9aa3...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #31 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): The well er fantastisk! Kotymen er å være naken, men man dekker seg jo til med badekåpe når man går rundt feks! Det er ikke noe «vise seg fram»-plass, tenk på hvordan det er i damegarderoben på vanlig svømmeanlegg, mange forskjellige kropper og positurer, helt fritt for skam og bedømming. Slik syns jeg det er på the well, bortsett fra at de fleste dekker seg til når de går fra A til B. Jeg misliker kroppen min, liker ikke å ha sex med partner feks fordi kroppen da blir et objekt. Men jeg elsker the well, kropp er liksom ikke i fokus der. Drar dit med partner:) Du burde prøve:) Anonymkode: b6314...4ba Takk for svar. Men går du der med venneR? Kunne aldri vert nakne sammen med venninne mine Anonymkode: 04814...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #32 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar. Men går du der med venneR? Kunne aldri vert nakne sammen med venninne mine Anonymkode: 04814...e20 Nei, jeg hadde nok ikke gått dit med venninner! Men alene kunne jeg dratt, for å koble av i mitt eget hode:) Men jeg har møtt rutinerte venninne-gjenger der som er hekta på badstue! The well har mange av de, og ulike sessions med «sauna-master», så det er veldig profft og bra opplegg! Anonymkode: b6314...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 20. januar #33 Del Skrevet 20. januar Virker som om en del voksne mennesker ikke klarer å skille mellom nakenhet og sex (jfr. alt pratet om å "ha seg" på spa). Det er ikke slik at fordi man er naken, så må man automatisk "ha seg". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #34 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg hadde nok ikke gått dit med venninner! Men alene kunne jeg dratt, for å koble av i mitt eget hode:) Men jeg har møtt rutinerte venninne-gjenger der som er hekta på badstue! The well har mange av de, og ulike sessions med «sauna-master», så det er veldig profft og bra opplegg! Anonymkode: b6314...4ba Men er du ikke redd for at du møter andre du kjenner? Anonymkode: 04814...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #35 Del Skrevet 20. januar Stor pike skrev (55 minutter siden): Jeg skal på Well. Tenker å bruke badetøy, ja. De selger der, gjør de ikke? Ja, du må bruke the Well sitt eget badetøy Anonymkode: d804c...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #36 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for svar. Men går du der med venneR? Kunne aldri vert nakne sammen med venninne mine Anonymkode: 04814...e20 Men da bare bruker dere badetøy. Dere trenger ikke være nakne. Rart at så mange tror dette. Det er bare å lese inne på nettsiden deres Anonymkode: d804c...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 20. januar #37 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er du ikke redd for at du møter andre du kjenner? Anonymkode: 04814...e20 Hva er problemet, i så fall? Dere er der i samme ærend, og hvis alle er nakne, så er alle like sårbare og like flaue og like flotte, så det er bare å trå til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella-2 Skrevet 20. januar #38 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): The well er fantastisk! Kotymen er å være naken, men man dekker seg jo til med badekåpe når man går rundt feks! Det er ikke noe «vise seg fram»-plass, tenk på hvordan det er i damegarderoben på vanlig svømmeanlegg, mange forskjellige kropper og positurer, helt fritt for skam og bedømming. Slik syns jeg det er på the well, bortsett fra at de fleste dekker seg til når de går fra A til B. Jeg misliker kroppen min, liker ikke å ha sex med partner feks fordi kroppen da blir et objekt. Men jeg elsker the well, kropp er liksom ikke i fokus der. Drar dit med partner:) Du burde prøve:) Anonymkode: b6314...4ba Nei. Kotymen er ikke å være naken. Det er heeelt frivillig. Men du kan bade naken HVIS du vil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #39 Del Skrevet 20. januar Ella-2 skrev (2 minutter siden): Nei. Kotymen er ikke å være naken. Det er heeelt frivillig. Men du kan bade naken HVIS du vil Beklager, i mangel på bedre ord skrev jeg kotymen fordi the well anbefaler det for opplevelsens skyld. Du må ikke være naken mange plasser (du kan gå rundt i badetøy og bade i basseng med badetøy), men i alle badstuer må du være naken. Du må også dusje naken før og etter badstuer.Litt stress å rulle av vått badetøy, ta badstue, og rulle på badetøy igjen etterpå, men det fungerer sikkert fint! Jeg klarer meg lenge med badekåpe samt en sarong man får kjøpt som kan brukes i badstuer! Anonymkode: b6314...4ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 20. januar #40 Del Skrevet 20. januar Ella-2 skrev (2 minutter siden): Nei. Kotymen er ikke å være naken. Det er heeelt frivillig. Men du kan bade naken HVIS du vil Det er påbudt å være naken i badstuer og saunaer(bortsett fra nevnte tirsdager), men da kan man dekke seg til med håndkle og/eller pesthemal. Det er valgfritt å bruke badetøy eller være naken i bassengene(igjen, unntatt på tirsdager hvor badetøy er obligatorisk). The well anbefaler at man er naken og det begrunner de veldig fint på denne siden: https://thewell.no/artikkel2/den-nakne-sannhet/ Og her er The Wells info for førstegangsbesøkende https://thewell.no/ditt-spabesok/ditt-forste-besok/ Her kan du lese mye om det som kalles "den kontinentale spa-kulturen" som The Well er en del av, og alene om i Norden. https://www.nakedwanderings.com/?s=nude+spa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå