Gå til innhold

Hvorfor er det så ille at jeg ikke vil bli sammen med en bifil person?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
norw skrev (12 timer siden):

Hvis du leser siste setningen, så er det mulig at jeg har meldt meg ut når jeg når den alderen. Sex er uansett ikke så interessant i den alderen.

Du snakker om hvor interessant sex er i en gitt alder du ikke har oppnådd.. 

Hvordan ble du slik en ekspert på absolutt alt? 

Anonymkode: f29fd...ba3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du snakker om hvor interessant sex er i en gitt alder du ikke har oppnådd.. 

Hvordan ble du slik en ekspert på absolutt alt? 

Anonymkode: f29fd...ba3

Jeg går bare ut i fra at sex er mindre interessant når man er rundt 70, det er en rimelig antakelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (16 minutter siden):

Jeg går bare ut i fra at sex er mindre interessant når man er rundt 70, det er en rimelig antakelse.

Mindre intresant en hva da? Kvinner har best sex og mest lyst etter fylte 40 år (snaker da om flertalet finnes selfølgelig untak frq alle regler). Så så trist om det forsviner allerede når man  nærmer seg 70 år.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pippi Lotta skrev (1 minutt siden):

Mindre intresant en hva da? Kvinner har best sex og mest lyst etter fylte 40 år (snaker da om flertalet finnes selfølgelig untak frq alle regler). Så så trist om det forsviner allerede når man  nærmer seg 70 år.....

Og så trist for mange menn som mener damer er utgåtte etter fylte 30, og springer etter 20-åringer.

Anonymkode: 600c9...74b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 timer siden):

Enn i yngre alder. Det er først og fremst de første femti årene det er interessant, og så har man kanskje et visst sexliv litt opp i 60-årene om dama ikke har satt punktum (som sex på bursdagen og kanskje et par ganger til i året).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (19 minutter siden):

Enn i yngre alder. Det er først og fremst de første femti årene det er interessant, og så har man kanskje et visst sexliv litt opp i 60-årene om dama ikke har satt punktum (som sex på bursdagen og kanskje et par ganger til i året).

For menn mener du da? For det gir jo ikke mening at kvinner skal miste interesen "rett etter" det blir bra.... Jeg tror uanset det fines en del menn som har lyst etter 50 også, for noen må jo damene over 40 ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Inntrykk av at kvinner er mye verre på å dømme folk etter legning. Ser ihvertfall mange flere kvinner enn menn som mener det er et problem å være sammen med noen som er bifile, så fordommene står nok sterkere der 

Anonymkode: 98eb4...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Inntrykk av at kvinner er mye verre på å dømme folk etter legning. Ser ihvertfall mange flere kvinner enn menn som mener det er et problem å være sammen med noen som er bifile, så fordommene står nok sterkere der 

Nei. Problemet er at hvis man ikke omfavner alt og ikke innfinner seg med alt uten null stress og ingen innvendinger, så hagler beskyldinger om fobi ditt og fobi datt. 

Anonymkode: ade15...d2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Problemet er at hvis man ikke omfavner alt og ikke innfinner seg med alt uten null stress og ingen innvendinger, så hagler beskyldinger om fobi ditt og fobi datt. 

Anonymkode: ade15...d2d

Poenget var at dette oftest er et mye større problem for kvinner enn for menn, temmelig lett å se. Fobi nevnte jeg ingenting om 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke greit å dra alle bifile under samme kam. Bifile er like forskjellige som folk flest. Det blir som om jeg skal slutte å date heterofile fordi det finnes heterofile som er utro/vinglete. 

Anonymkode: 95c4b...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...