AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ekstremt harry, men det i seg selv er kanskje til å leve med. Men enig med andre taler her, om at med mindre du selv er veldig opptatt av fotball bør du styre unna. Her kan du regne med at fotballen går foran det meste. Anonymkode: da585...46b Hvordan kan man regne med det? Mannen min har ett klistremerke på bilen, og et skilt på hytta. Han er ikke veeeeeldig preget av fotballen i hverdagen for det AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du skal være veldig fotball intressert selv om dette skal fungere tenker jeg. At men liker fotball er en ting, men menn som lar hele personligheten sin formes av et fotball lag de hadde jeg styrt langt unna. Anonymkode: 72a6e...4ce Vet du at man lar hele personligheten sin formes av fotball, fordi man synes det var gøy å merke bilen med laget sitt?? Kjenner mange med skilt og klistremerker osv som lever et helt vanlig liv med kone, barn og jobb Hadde heller styrt unna folk som ser svart/hvitt, enten/eller, på ting.... Anonymkode: 2d1e7...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ekstremt harry, men det i seg selv er kanskje til å leve med. Men enig med andre taler her, om at med mindre du selv er veldig opptatt av fotball bør du styre unna. Her kan du regne med at fotballen går foran det meste. Anonymkode: da585...46b Ja det er det jeg er redd for. Har ikke sett hjemmet hans ennå. Og aldri vært sammen med en sånn fotballfans før. Er middels interessert. Ser landskamper og slikt. Men så er sånn at han er veldig veldig kjekk.. Typ sånn du snur deg etter gata. Anonymkode: 4ad52...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Fotballinteresse er ok, og et lite klistremerke i bakvinduet på en bil tenker jeg er helt greit, det er en normal måte å flagge favorittlag på. Men å ha klistret ned bilen virker jo pussig. Det viktigste er nå uansett om han er en sånn som ser kamp etter kamp etter kamp hver helg selv når han bør gjøre annet. Det kan dette selvfølgelig være en indikasjon på, men det kan nå hende han bare er spesielt opptatt av akkurat Manchester United og ikke bruker særlig tid på annen fotball. Anonymkode: f34c4...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Hadde aldri orket å være sammen med en fotballidiot. Ikke at det er noe galt i å ordne kalenderen sin for å se utenlandske millionerer springe rundt i plenen, men jeg har bare ingen interesse av det overhode. Har ikke noe ønske om å forholde meg til en som holder på sånn, eller sitte i et hjem eller en bil proppa med effekter. Anonymkode: 11e8b...38f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da veit du i det minste at han ikke har så høye standarder. De har ikke vært relevante de siste 12 årene 🙂 Anonymkode: c4c9b...c72 Da vet du i det minste at han ikke er medgangssupporter og støtter laget gjennom tykt og tynt! Anonymkode: 8c498...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Rødt flagg! Hadde det vært Liverpool burde du stille alle hull til disposisjon, men Man U..🤮 Anonymkode: c55a0...c39 Man U er best! Liverpool sucks! 😆 😆 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva synes dere? Er det rødt flagg? Hele bilen hans var fulle av Manchester United klistremerker. Synes det virker litt harry.. Anonymkode: 4ad52...ee5 Det er omtrent så ille det kan bli. Fotball idioter er de verste folka spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden Helt greit å være veldig glad i en sport eller et lag. Men det er ikke normalt å kline bilen full i klistremerker for det. Det forteller meg at han har gjort laget sitt til hele sin identitet/personlighet. Det er noe veldig stusselig med folk som må basere personligheten sin på ytre ting fordi de føler de ellers ikke har noe interessant å komme med. Mange av dem har jo rett også, de er rett og slett svært kjedelige. Anonymkode: bd58f...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #29 Del Skrevet 4 timer siden Nei takk, det finnes heldigvis menn som ikke interesserer seg i fotball. Anonymkode: 8a0d3...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva synes dere? Er det rødt flagg? Hele bilen hans var fulle av Manchester United klistremerker. Synes det virker litt harry.. Anonymkode: 4ad52...ee5 Stokk idiot. Skulle vært Liverpool. Anonymkode: b270a...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå