AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hva synes dere? Er det rødt flagg? Hele bilen hans var fulle av Manchester United klistremerker. Synes det virker litt harry.. Anonymkode: 4ad52...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Blodharry. Anonymkode: e7d10...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde løpt vekk fra denne personen såfremt du ikke er veldig interessert i fotball. Han er nok fotball hele døgnet Anonymkode: 30b3f...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Har du sett leiligheten hans, og vet du hva han bruker kvelder og helger på når han ikke er med deg? Er det bare bilen kan du nok leve med det selv om det er veldig sært og harry, men har fotball tatt over livet hans (typ fotballgenser i ramme på veggen, alle kvelder det er kamp brukes på pub med gutta, fotballreiser i tide og utide) ville jeg løpt og løpt og aldri sett meg tilbake. Det er rimelig harry, og med 0 egen interesse for fotball ville jeg tenkt at her kommer det til å bli problemer med å prioritere tiden (og hva som går på tv) i felleskap. Anonymkode: 6fd6e...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ekstremt harry, men det i seg selv er kanskje til å leve med. Men enig med andre taler her, om at med mindre du selv er veldig opptatt av fotball bør du styre unna. Her kan du regne med at fotballen går foran det meste. Anonymkode: da585...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Det er blodharry, uansett hvilket fotballag det måte være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Alle mannfolk som digger fotball på det nivået er fullstendig uaktuelt å date for min del 😄 Å se på en gjeng mennesker løpe rundt etter en lærkule har jeg aldri sett underholdningen i 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva synes dere? Er det rødt flagg? Hele bilen hans var fulle av Manchester United klistremerker. Synes det virker litt harry.. Anonymkode: 4ad52...ee5 Da veit du i det minste at han ikke har så høye standarder. De har ikke vært relevante de siste 12 årene 🙂 Anonymkode: c4c9b...c72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Hadde tatt med min imaginære bil dekket med Liverpool- klistremerker og sagt at det ikke fungerte for meg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Du skal være veldig fotball intressert selv om dette skal fungere tenker jeg. At men liker fotball er en ting, men menn som lar hele personligheten sin formes av et fotball lag de hadde jeg styrt langt unna. Anonymkode: 72a6e...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da veit du i det minste at han ikke har så høye standarder. De har ikke vært relevante de siste 12 årene 🙂 Anonymkode: c4c9b...c72 Man bytter ikke fotballag, uansett!! Anonymkode: 47c75...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva synes dere? Er det rødt flagg? Hele bilen hans var fulle av Manchester United klistremerker. Synes det virker litt harry.. Anonymkode: 4ad52...ee5 Rødt flagg! Hadde det vært Liverpool burde du stille alle hull til disposisjon, men Man U..🤮 Anonymkode: c55a0...c39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden En klar dealbreaker. Jeg bryr med nada om fotball, men en slik bil er så pinlig å bli sett i at jeg ikke hadde orket. Anonymkode: 16e50...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden En absolutt dealbreaker 😂 Anonymkode: 7fd6a...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Du må nesten se på helheten. Hvordan bruker han tiden sin? Er han fanatisk Manu-fan og ikke gå glipp av noe manu-relatert uansett? Hvordan ser hjemme hans ut? Er det rent og rydding? Dominerer manu i alle rom? Går alle pengene hans på manu? Lider han under dette, eller det er en sunn hobby? MÅ han drikke til kamp feks? Anonymkode: f433f...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Bare Man U fans er så dumme at de klistrer ned bilen med slikt . Å være interessert i fotball er ikke feil, men å ha et slikt eksponeringsbehov er helt feil. Anonymkode: 9b446...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Det er litt Harry ja, men kunne vært verre. Kunne vært Liverpool og YNWA over hele bilen! Anonymkode: e2a38...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden For å date ham bør du være fotballinteressert og ManU-supporter. Eller en som ikke bryr seg om fotball eller at typen din bruker MYE tid på det. Jeg synes livet er gøyere med fotball og er sammen med en som er enig (men ikke heier på same lag). Vi er ikke på det nivået at vi har klister på bilen da. Det holder med kaffekopp og ølkrus. Og ingen av oss er fanatiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden For min del er det uaktuelt å date en "sportsidiot", enten det nå gjelder fotball eller noe annet. Vokste opp med 2 stk (far og bror) , der sport og fotball gikk foran alt. Så nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Nei, det er ikke et rødt flagg! Det som er rødt flagg i denne situasjonen, er deg, som lurer på om dette er et rødt flagg. Anonymkode: 33da4...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå