Gå til innhold

Lave kvinner - hvilken stilling liker dere best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som er nærmere 150 cm høy. I hvilken stilling liker dere best å bli knullet i?

Anonymkode: 795fd...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Herregud, hvordan kommer høyden inn der? Man skal da bare til samme punkt på kroppen uansett. 

Anonymkode: f88bb...261

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 156 og foretrekker helt vanlig misjonær. Har null behov for å variere akkurat dette.

Men ser ikke helt hvordan høyden min har noe med det å gjøre?

Anonymkode: c3f64...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange kjedelige kvinner. Kun misjonær??

Anonymkode: f986b...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonær, variant med beina samla

Bakfra i trappa, i dusjen, utendørs

Sideveis

Ridetur vanlig og reverse i sofa/seng/stol

Skje

Sittende/liggende på benk/bord/vaskemaskin

Liggende på magen med en pute under seg og rumpa opp (sikker vinner 😆😆😆)

Dette er de stillingene jeg har erfaring med. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange kjedelige kvinner. Kun misjonær??

Fordi jeg liker misjonær best. Gidder ikke å ha sex som ikke er den beste sexen.  Å variere bare for å variere er meningsløst når man har en ting man liker best.

Om du liker å bli utført oralsex på, så er du sikkert ikke veldig interessert i å bli klødd på kneet i stedet, fordi du vil ha variasjon.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva er det du vil ha ut av denne tråden?

"Jeg vil at mannen heiser meg opp fra gulvet og drar meg opp og ned på kuken hans som en sex dokke"

Høyde har da ingenting å si for hvilken stilling man foretrekker!

Anonymkode: e6774...513

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

"Jeg vil at mannen heiser meg opp fra gulvet og drar meg opp og ned på kuken hans som en sex dokke"

Av og til lurer jeg på om det er moderatorene som legger ut idiot-spørsmål for å få fart på forumet. 

Kunne i det minste vist et snev av intelligens og spurt hvordan det funker hvis hun er svært lav og han er svært høy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fordi jeg liker misjonær best. Gidder ikke å ha sex som ikke er den beste sexen.  Å variere bare for å variere er meningsløst når man har en ting man liker best.

Om du liker å bli utført oralsex på, så er du sikkert ikke veldig interessert i å bli klødd på kneet i stedet, fordi du vil ha variasjon.

Så du varierer ikke hvis mannen foretrekker en annen stilling?

Anonymkode: 22645...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jo. Som er noe jeg opplever svært sjeldent. De fleste jeg har hatt sex med har spurt hva jeg liker best og vært ivrige på akkurat det. Når jeg spør hva de liker best, så er svaret nesten alltid «spiller ingen rolle» eller «jeg vil gjøre det du liker best».

Har svært lite erfaring med menn som ofte ønsker bytte av stilling og/eller vært opptatt av variasjon for variasjonens del. Heldigvis for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo. Som er noe jeg opplever svært sjeldent. De fleste jeg har hatt sex med har spurt hva jeg liker best og vært ivrige på akkurat det. Når jeg spør hva de liker best, så er svaret nesten alltid «spiller ingen rolle» eller «jeg vil gjøre det du liker best».

Har svært lite erfaring med menn som ofte ønsker bytte av stilling og/eller vært opptatt av variasjon for variasjonens del. Heldigvis for meg.

Det er fordi menn er lært opp til at det er kvinners nytelse som skal stå i fokus under sex. Menn skal bare stille opp med hard kukk og jobbe så svetten renner for at kvinnen skal komme, mens hun ligger der helt livløs.

Glad jeg ikke har et så trangsynt menneske å dele seng med 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Anonymkode: e6774...513

Oi. Takk for tipset. 👍

Anonymkode: 795fd...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

"Jeg vil gjøre det du liker best"

Da hadde det klikket for meg tror jeg 😆😆😆

Det er totalt turn-off 👎

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er fordi menn er lært opp til at det er kvinners nytelse som skal stå i fokus under sex. Menn skal bare stille opp med hard kukk og jobbe så svetten renner for at kvinnen skal komme, mens hun ligger der helt livløs.

Glad jeg ikke har et så trangsynt menneske å dele seng med 🙂 

Bare for å gjøre det enda værre, så er selve samleie/penetrasjon langt unna det som gir meg mest nytelse og er helt ærlig mest for mannen sin del😊

Jeg hverken trenger eller ønsker en mann som jobber så svetten renner med sin «harde kuk». Det er faktisk ganske uinteressant😊. Mine orgasmer og den beste nytelsen får jeg av helt andre ting en han sin «harde kuk». Den er lite relevant for min nytelse. Men når mannen først ønsker samleie, så foretrekker jeg misjonær da jeg liker det best. For meg er samleie koselig og intimt. Det handler forsvinnende lite om seksuell nytelse😱

Om du er så dum som ikke svarer ærlig når dama di spør hva du liker best, så får du takke deg selv😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (5 minutter siden):

"Jeg vil gjøre det du liker best"

Da hadde det klikket for meg tror jeg 😆😆😆

Det er totalt turn-off 👎

Jeg elsker det🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare for å gjøre det enda værre, så er selve samleie/penetrasjon langt unna det som gir meg mest nytelse og er helt ærlig mest for mannen sin del😊

Jeg hverken trenger eller ønsker en mann som jobber så svetten renner med sin «harde kuk». Det er faktisk ganske uinteressant😊. Mine orgasmer og den beste nytelsen får jeg av helt andre ting en han sin «harde kuk». Den er lite relevant for min nytelse. Men når mannen først ønsker samleie, så foretrekker jeg misjonær da jeg liker det best. For meg er samleie koselig og intimt. Det handler forsvinnende lite om seksuell nytelse😱

Om du er så dum som ikke svarer ærlig når dama di spør hva du liker best, så får du takke deg selv😂

Elsker jeg mannen så er det nytelse som er i fokus. Enig i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenkte akkurat det samme! Egoister.. Lurer på hvorfor mannen syns det er mer spennende med sex andre plasser.. Bare sier det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste menn jeg kjenner liker variasjon, spenning osv. Misjonæren gir lite av det i lengden.. Men for all del, de som enten ikke får sex eller må.velge misjonæren så.. Godt med sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste menn jeg kjenner liker variasjon, spenning osv. Misjonæren gir lite av det i lengden.. Men for all del, de som enten ikke får sex eller må.velge misjonæren så.. Godt med sex!

Vel. Er det et problem jeg ikke har, så er det å «få sex». Jeg velger misjonær. Hver gang om det er opp til meg om mannen jeg har sex med ønsker samleie/penetrerende sex😊

Hva «De fleste menn»(sic) måtte like eller mene er ikke så interessant. Selv har jeg møtt få menn som har noe uttalt ønske om «doggy» «riding» osv. De ønsker å bruke munn, hender og leketøy før de vil avslutte med samleie, da misjonær.

Jeg er vel usedvanlig heldig med mine seksualpartnere da tipper jeg 💁🏼‍♀️💃🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...