AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har søkt på en operativ lederstilling jeg har veldig lyst på, men organisasjonen har i tillegg lyst ut ledige operative stillinger hvor man kan etterutdanne seg til stillingen jeg har mest lyst på etter to år i jobb. Vil det virke negativt om jeg søker på begge? Tenker at jeg kan skrive i søknad nr 2 at målet å bli leder på sikt. Stillingene lyses kun ut en gang per år, og jeg har veldig lyst til å starte i en stillingene. Anonymkode: 64c1c...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Har du kompetansen til lederstillingen? Hvis du allerede har nødvendig kompetanse til lederstillingen, så ville jeg heller ha gitt beskjed om at du også er interessert i de andre stillingene dersom du ikke når opp i prosessen om lederstillingen. Anonymkode: 86de1...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har du kompetansen til lederstillingen? Hvis du allerede har nødvendig kompetanse til lederstillingen, så ville jeg heller ha gitt beskjed om at du også er interessert i de andre stillingene dersom du ikke når opp i prosessen om lederstillingen. Anonymkode: 86de1...2d0 Takk for info, det skal jeg legge til i søknaden! Anonymkode: 64c1c...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå