AnonymBruker Skrevet 23. januar #81 Del Skrevet 23. januar Det er da kjempefint å kjøpe gaver på salg. Da får man jo bedre gaver Anonymkode: 13676...348 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #82 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, ts her. Vår mor syntes det var lurt av meg å finne en såpass dyr og flott gave på salg og sa ikke noe negativt, men min søster hadde også sagt til mor at den var kjøpt på salg. Jeg følger ditt og andres råd om å kjøpe et gavekort til 250,- og gi henne neste bursdag/jul, og hvis hun blir misfornøyd så minner jeg henne på hvor lite hun gav meg på 40 års dagen og reaksjonen hennes til gaven hun fikk nå . Anonymkode: 57222...0e0 Ja, det må du gjøre. Du har jo gitt henne en voldsomt flott gave nå sammenlignet med det hun ga deg i 40-årsgave. Det kan jo virke som om søsteren din har noe imot deg, at hun kanskje er misunnelig eller sjalu. Uansett helt uspiselig å oppføre seg sånn som hun gjør. Anonymkode: 88289...f43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #83 Del Skrevet 25. januar Så lenge gaven kan byttes, ser jeg ikke boe galt i å handle på salg. En genser til en tusenlapp er ikke en billig gave heller. Men du kan jo legge deg på hennes linje heretter. Anonymkode: 186a6...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 26. januar #84 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 19.16): Søsteren din var da ikke nedrig og frekk, herregud da! Kanskje hun var nysgjerrig på prisen? Kanskje hun lurte på om hun skulle bytte den? Idioten her er jo broren din, som burde kjenne deg godt og vite at du ble fornærmet om han fortalte det til deg. Liker han å slarve og sette dere opp mot hverandre? Og du er. virkelig en dramaqueen. Hvordan er det nedrig (for et sterkt ord!) og frekt å sjekke prisen på en gave? Anonymkode: 16f52...a39 AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 19.21): Her tillegger du jo din søster negative motiver og gjerninger som du bare gjetter på, verken hun eller broren din har sagt at det var feil at den var kjøpt på salg. Virker mer som at du er flau over det selv? Eller ikke liker søsteren din? Anonymkode: 16f52...a39 Det var jo litt rart at søsteren sendte sms om mottatt gave uten å takke? Og ts kjenner vel søsteren og broren godt nok til å skjønne når noe er ment negativt, vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 26. januar #85 Del Skrevet 26. januar LeneXCII skrev (På 21.1.2025 den 8.04): Jeg prøver alltid å få kjøpt gaver (og alt mulig annet 😅) på tilbud, kan ikke se problemet med det! Problemet må vel heller være å ikke handle på tilbud.. Spesielt for de som sier er opptatt av bærekraft.. Å handle på tilbud har vel strengt tatt ikke mye med bærekraft å gjøre. Å handle brukt, derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå