AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Min søster hadde 40 års bursdag i går, og jeg gav henne en fin genser av god kvalitet som jeg tilfeldigvis kjøpte på salg. Ekspeditøren satte et klistremerke over prislappen og la ved en byttelapp. Jeg hadde ikke kjøpt genseren til ordinær pris, for da hadde den vært for dyr. Jeg var ikke der da min søster pakket opp gaven, men fikk en snap om at genseren "var grei og passet i størrelsen", ikke noe takk eller en setning om at hun ble glad. Jeg skrev at det var lagt ved en byttelapp så hun kunne bare bytte, men hun skrev at det trengte hun ikke. Jeg snakket med vår bror litt senere på kvelden, og da spurte bror om jeg hadde kjøpt gaven til min søster på salg, og da sa jeg at jeg var så heldig å finne en fin dyr genser på tilbud. Jeg spurte da hvordan min bror visste dette, og da sa han at min søster hadde sagt at jeg hadde shoppet bursdagsgave til henne på salg. Altså må da min søster ha pirket bort klistremerket på prislappen for å se hvor mye genseren kostet. Fy flate så nedrig og frekt å gjøre noe slikt. Min søster er ganske kravstor, men dette synes jeg tar kaken. Da jeg fylte 40 for 2 år siden fikk jeg et gavekort på 250 kr av henne, men nå fikk hun en gave som var verdt mye mer. Hva synes dere? Anonymkode: 57222...0e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Min søster hadde 40 års bursdag i går, og jeg gav henne en fin genser av god kvalitet som jeg tilfeldigvis kjøpte på salg. Ekspeditøren satte et klistremerke over prislappen og la ved en byttelapp. Jeg hadde ikke kjøpt genseren til ordinær pris, for da hadde den vært for dyr. Jeg var ikke der da min søster pakket opp gaven, men fikk en snap om at genseren "var grei og passet i størrelsen", ikke noe takk eller en setning om at hun ble glad. Jeg skrev at det var lagt ved en byttelapp så hun kunne bare bytte, men hun skrev at det trengte hun ikke. Jeg snakket med vår bror litt senere på kvelden, og da spurte bror om jeg hadde kjøpt gaven til min søster på salg, og da sa jeg at jeg var så heldig å finne en fin dyr genser på tilbud. Jeg spurte da hvordan min bror visste dette, og da sa han at min søster hadde sagt at jeg hadde shoppet bursdagsgave til henne på salg. Altså må da min søster ha pirket bort klistremerket på prislappen for å se hvor mye genseren kostet. Fy flate så nedrig og frekt å gjøre noe slikt. Min søster er ganske kravstor, men dette synes jeg tar kaken. Da jeg fylte 40 for 2 år siden fikk jeg et gavekort på 250 kr av henne, men nå fikk hun en gave som var verdt mye mer. Hva synes dere? Anonymkode: 57222...0e0 Kan legge til at det var en Samsøe Samsøe genser som kostet 1499,- ordinært, men som jeg betalte 999,- for. Ts Anonymkode: 57222...0e0 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hadde matchet hennes gaver fra nå av. Gi det samme tilbake. Om gaven kjøpes på salg eller ikke er jo likegyldig, så lenge det er en gjennomtenkt gave. Å kjøpe noe KUN fordi det er på salg er noe annet, men ser ut som du ønsker å gi henne noe fint. Anonymkode: aaaf6...a5e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Om gaven er på salg, har ingen betydning. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Hadde ikke lagt så mye i en viderefortelling av en samtale. Men om hun er kravstor og ikke sier takk, så speil hennes egen innsats i gaver. Anonymkode: 8c7e3...8b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Det betyr jo ikke noe om gaven var på salg. Jeg handler ofte gaver på salg, for da kan jeg klare å kjøpe mer for totalsummen jeg tenkte å kjøpe. Er jo bare gøy det. Anonymkode: 83318...965 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Kjøper ofte gaver på salg, og det er helt normalt i vår familie og omgangskrets. søsteren din høres bortskjemt ut med dårlig folkeskikk Anonymkode: 10424...b83 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Haha. Sist jeg var i bryllup var vinglassene de ønsket seg på salg, så da fikk jeg gitt dem fire glass istedet for tre, som var det jeg hadde fått for samme sum hvis de ikke var på salg. Det hadde kanskje vært bedre om de bare fikk tre da 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva synes dere? Anonymkode: 57222...0e0 At du får ta opp feiden med søsteren din i stedet for å ta den opp på KG 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde matchet hennes gaver fra nå av. Gi det samme tilbake. Om gaven kjøpes på salg eller ikke er jo likegyldig, så lenge det er en gjennomtenkt gave. Å kjøpe noe KUN fordi det er på salg er noe annet, men ser ut som du ønsker å gi henne noe fint. Anonymkode: aaaf6...a5e Jeg var i butikken og så denne genseren som jeg syntes var fin, og da jeg skulle se hva den kostet så jeg at den var på salg. Jeg hadde likt den selv om den ikke var på salg, men da hadde jeg nok gått et par runder med meg selv for å finne ut om jeg skulle bruke så mye penger på en presang. Ts Anonymkode: 57222...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Makavelli skrev (16 minutter siden): At du får ta opp feiden med søsteren din i stedet for å ta den opp på KG 🙂 Hva skal man ta opp på Kg hvis man ikke kan kasteball med dere her inne? Ts Anonymkode: 57222...0e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Budsjettet mitt er det samme, så mottaker bør være glad hvis jeg finner noe de ønsker seg på salg, som jeg ellers ikke hadde hatt råd til 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde ikke lagt så mye i en viderefortelling av en samtale. Men om hun er kravstor og ikke sier takk, så speil hennes egen innsats i gaver. Anonymkode: 8c7e3...8b5 Hvordan skulle hun vite at genseren var på salg hvis hun ikke pirket bort klistremerket ekspeditøren satte over salgsprisen? Hadde den kostet 199,- kan jeg skjønne reaksjonen, men å få en gave som egentlig koster 1500,- som er nedsatt til 999,- synes jeg ikke er så dårlig. Ts Anonymkode: 57222...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Så din bror ga uttrykk for at din søster var misfornøyd fordi genseren var kjøpt på salg? Eller var det han som stilte spørsmålstegn ved hvor mye du hadde brukt, dersom den ikke var kjøpt på salg? Anonymkode: fb384...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Mulig reaksjonen hennes kom av at hun skammet seg over sin egen gave for to år siden? Anonymkode: fb384...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så din bror ga uttrykk for at din søster var misfornøyd fordi genseren var kjøpt på salg? Eller var det han som stilte spørsmålstegn ved hvor mye du hadde brukt, dersom den ikke var kjøpt på salg? Anonymkode: fb384...825 Det jeg reagerer på er at min søster har pirket bort klistremerket som skal skjule prisen, for å finne ut hvor mye gaven hun har fått koster. Det er det jeg synes er uforskammet gjort Ts Anonymkode: 57222...0e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig reaksjonen hennes kom av at hun skammet seg over sin egen gave for to år siden? Anonymkode: fb384...825 Det tror jeg ikke hun husker engang. Ts Anonymkode: 57222...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Genseren blir ikke mindre fin eller i dårligere kvalitet fordi om den er på salg! Anonymkode: 5914b...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Ginny skrev (8 minutter siden): Budsjettet mitt er det samme, så mottaker bør være glad hvis jeg finner noe de ønsker seg på salg, som jeg ellers ikke hadde hatt råd til 😁 Dette! Anonymkode: e588a...275 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Genseren blir ikke mindre fin eller i dårligere kvalitet fordi om den er på salg! Anonymkode: 5914b...fab Overhodet ikke🙂 Ts Anonymkode: 57222...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå