AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vi skal på ferie i sommer barnet er da 2,5 år. Er det noen som vet om det finnes en bilstol som kan brukes begge veier, er lett å ta med seg, kan festes med belte, og kan brukes på fly? Finnes det noe slikt? Anonymkode: ed29b...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Bilstol på fly i kabinen?? Ikke lov. Anonymkode: f72a4...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcestis Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bilstol på fly i kabinen?? Ikke lov. Anonymkode: f72a4...e65 https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/reise-med-barn/barneseter/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bilstol på fly i kabinen?? Ikke lov. Anonymkode: f72a4...e65 Hvorfor svare så bastant på noe du ikke veit svaret på? TS, hvis du får tak i en britax two-way får den plass i setene til både sas og norwegian, og ungen sitter mye tryggere. Monteres lett med belter i buss og bil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ginny skrev (Akkurat nå): Hvorfor svare så bastant på noe du ikke veit svaret på? TS, hvis du får tak i en britax two-way får den plass i setene til både sas og norwegian, og ungen sitter mye tryggere. Monteres lett med belter i buss og bil Jeg har sett etter denne, men den selges Ikke noe sted som jeg kan se. Bare utleie, vil helst ha en egen. Vet du om det er det en grunn til at den Ikke selges, eller at den er så vanskelig å finne? Anonymkode: ed29b...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Ginny skrev (9 minutter siden): Hvorfor svare så bastant på noe du ikke veit svaret på? TS, hvis du får tak i en britax two-way får den plass i setene til både sas og norwegian, og ungen sitter mye tryggere. Monteres lett med belter i buss og bil Beklager. Sjekket ikke nærmere aldri sett en bilstol i et fly før. Anonymkode: f72a4...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager. Sjekket ikke nærmere aldri sett en bilstol i et fly før. Anonymkode: f72a4...e65 God lærdom til neste gang du skal til å uttale deg om noe du egentlig ikke har noe bakgrunnskunnskap om da! 🙂 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har sett etter denne, men den selges Ikke noe sted som jeg kan se. Bare utleie, vil helst ha en egen. Vet du om det er det en grunn til at den Ikke selges, eller at den er så vanskelig å finne? Anonymkode: ed29b...fda Den er ikke salg lenger, men fås tak i brukt. 😊 Anonymkode: fd8fd...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har sett etter denne, men den selges Ikke noe sted som jeg kan se. Bare utleie, vil helst ha en egen. Vet du om det er det en grunn til at den Ikke selges, eller at den er så vanskelig å finne? Anonymkode: ed29b...fda De har vel sluttet å produsere den tror jeg. Finnes brukt, eller leie, det er jo kjekt så slipper du å ha flere 😊 Du kan jo sjekke ut nachfolger eller maxi-cosi nomad hvis du vil ha noe som er å få tak i i butikk (litt usikker på nachfolger riktignok). Det er ikke like bra som two-way, men bedre enn ingenting. Muuuulig britax Römer sin safe-way kan brukes? Du kan jo høre med dem 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Sjekk på finn etter en Britax Two Way Anonymkode: 5b0ac...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Bilstol på fly i kabinen?? Ikke lov. Anonymkode: f72a4...e65 Kanskje ikke svare på noe du åpenbart ikke vet noe om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Hvis barnet er litt liten av vekst kan det hende hn passer i babybilstol? Anonymkode: c81af...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå