AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er i et forhold som har vart en stund… et uventet problem har dukket opp og det er at jeg er mye mer kåt enn han. Og jeg trodde jeg nesten var aseksuell i mitt forrige. (og har da erfaring med å stå på den «andre siden.») Jeg vet hvor slitsomt det er med en seksuelt frustrert kjæreste og vet nå hvor kjipt det er å stadig føle seg avvist. Ellers gir han meg alt annet av kos og kjærlighet, det er bare den libidoen… Og vet at det er sårt for han (for vi har snakket om det… og tror han får prestasjonsangst og at han føler han må være helttent før han kaster seg i det, og frykt for å miste potensen.) Funnet ut at det beste er å senke mine egne, og tror at den følelsen av avvisning bare forsterker mine ønsker om sex, samtidig som at jeg blir frustrert og trist. Og blitt nesten slik at jeg vurderer å tilbringe mindre tid med han for å slippe å bli så frustrert. Merker at han blir lettet om jeg har mensen eller at noe står i veien for det🫣 Vet at å mase/presse forsterker mine behov og gjør hans problem større… onanerer mer, men føler ikke at det hjelper annet enn kanskje 15 min🙄 Min libido har jeg følt som et luksusproblem. Lysten er ikke der når jeg ikke er med han, men er noe med han som gjør meg ekstremt tent😅 Vurderer å slanke meg/ gå inn for en superfit kropp,… Han nekter for at det er noe galt med meg og jeg synes det er kjipt om det faktisk er slik at det ikke er problemet. og tror heller ikke det da jeg ikke har mye ekstra, og jeg er ikke iattraktiv. Tror det handler om alder da jeg er i kvinnens seksuelle toppalder, mens mannens sexlyst daler😮💨 Har fått mye sexdrømmer og det er iaf noe😂 Anonymkode: 46e68...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Få deg en hobby/ekstrajobb/trening. Det gjør jeg. Anonymkode: 769bf...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Livet et kort. Ikke kast bort gode år på en partner som ikke vil ha deg. Mann her. Anonymkode: 6b70b...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Er han interessert i å dele? I så fall kan det være at du kan hjelpe både deg å andre. Menn er det nok av. Anonymkode: 3ca0a...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Livet et kort. Ikke kast bort gode år på en partner som ikke vil ha deg. Mann her. Anonymkode: 6b70b...524 Hun sier ikke at han er uinteressert, men at hun har høyest libido av de to. Anonymkode: 769bf...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Hmm. Kjenner liksom ikke til følelsen. Jeg også kan bli hyppig/ofte kåt. Men det er ikke en følelse som vedvarer. Om sex er uaktuelt der og da, så går det over i løpet av sekunder. Uavhengig av årsaken til at sex ikke er aktuelt. Om det er fordi jeg er ute å går tur med bikkja eller om det er fordi partner ikke vil, så spiller det null rolle Går ikke rundt og er uforløst kåt og blir frustrert osv. Det er som sagt snakk om sekunder, så er det over og glemt. Anonymkode: 0b056...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hvor gamle er dere? Og om det er presentasjonsangst kan det jobbes med. Og det er mange måter å ha sex på som ikke må innebære penetrering med penis. Anonymkode: de3e6...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor gamle er dere? Og om det er presentasjonsangst kan det jobbes med. Og det er mange måter å ha sex på som ikke må innebære penetrering med penis. Anonymkode: de3e6...87e 30+… Men tenker på all sex, men tror bare at det blir en forstyrrelse for han spesielt om det nede ikke fungerer slik han vil:) Og prøver nettopp å ikke trigge den prestasjonsangsten om å forvente at det alltid fungerer eller presse på, gi seksuell tilfredsstillelse på andre måter og sånt:) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hmm. Kjenner liksom ikke til følelsen. Jeg også kan bli hyppig/ofte kåt. Men det er ikke en følelse som vedvarer. Om sex er uaktuelt der og da, så går det over i løpet av sekunder. Uavhengig av årsaken til at sex ikke er aktuelt. Om det er fordi jeg er ute å går tur med bikkja eller om det er fordi partner ikke vil, så spiller det null rolle Går ikke rundt og er uforløst kåt og blir frustrert osv. Det er som sagt snakk om sekunder, så er det over og glemt. Anonymkode: 0b056...595 Tror kanskje det er avvisningen jeg trigges litt av, og tror jeg bare må «jobbe» med meg selv der, … tenke at forhold er mye annet enn sex, bare føler at det fort blir veldig vennskapelig om det skjer for sjeldent… AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han interessert i å dele? I så fall kan det være at du kan hjelpe både deg å andre. Menn er det nok av. Anonymkode: 3ca0a...e97 Jeg er ikke veldig interessert i å dele han eller meg selv jeg da😂 Vil bare ha han🥰 Anonymkode: 46e68...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og blitt nesten slik at jeg vurderer å tilbringe mindre tid med han for å slippe å bli så frustrert. Merker at han blir lettet om jeg har mensen eller at noe står i veien for det🫣 Vet at å mase/presse forsterker mine behov og gjør hans problem større… onanerer mer, men føler ikke at det hjelper annet enn kanskje 15 min🙄 Min libido har jeg følt som et luksusproblem. Lysten er ikke der når jeg ikke er med han, men er noe med han som gjør meg ekstremt tent😅 Vurderer å slanke meg/ gå inn for en superfit kropp,… Han nekter for at det er noe galt med meg og jeg synes det er kjipt om det faktisk er slik at det ikke er problemet. og tror heller ikke det da jeg ikke har mye ekstra, og jeg er ikke iattraktiv. Tror det handler om alder da jeg er i kvinnens seksuelle toppalder, mens mannens sexlyst daler😮💨 Har fått mye sexdrømmer og det er iaf noe😂 Anonymkode: 46e68...30a Ja hvis du truer med å unngå ham så kommer det sikkert til å hjelpe masse på kåtskapen, trusler og masing er topp for sexlysten 😬 Anonymkode: ee069...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Få deg en hobby/ekstrajobb/trening. Det gjør jeg. Anonymkode: 769bf...1d1 Takk for tips! Det gikk et lys opp for meg, at jeg bør gå «all in» for trening og kropp… Så får det som skjer i sex-verdenen være opp til han… Det kan jo være at jeg ikke er fin nok, men at han ikke vil såre meg ved å si det! Men for å unngå å bli skuffet, og unngå at det blir motoren min kan jeg se på det som en hobby for å føle meg vel også om trening og slanking er det jeg fokuserer på så kanskje libidoen reduseres litt☺️ bare ikke dra han inn i regning av kcals og slankeregime (det er turnoff iaf. Men om jeg føler meg vel så har det en smitteeffekt vel☺️ Anonymkode: 46e68...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja hvis du truer med å unngå ham så kommer det sikkert til å hjelpe masse på kåtskapen, trusler og masing er topp for sexlysten 😬 Anonymkode: ee069...627 Hadde ALDRI truet med det… Men tok meg i å tenke det (og innså at jeg må gjøre noe med tankene mine) … Så skal ikke plage han sånn aldri. Og prøver virkelig å ikke legge press eller mase på han. Men skal finne meg en hobby, så tror jeg har funnet en løsning☺️ Anonymkode: 46e68...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Men hvor sjelden er det snakk om ang hans libido da? Er du sikker på at deg er din som er problemet? Jeg er sammen med en mann på i starten av 40-årene. Vi er relativt nye sammen. Hans libido er høy, han kan ikke la være å ta på meg så lenge vi er sammen, og han kan klare flere runder på en dag. Men mindre mannen din er mye eldre enn deg skulle ikke hans libido være på vei ned. Kanskje er det han som ble begynne å trene og få en mer aktiv livsstil, slik at hans energinivå kan øke? Kanskje du kan begynne å finne mer ut av hva som tenner ham, hvis han ikke er den som tenner spontant. Ikke ta initiativ til sex. Ta initiativ til å gjøre ting du vet tenner ham uten at du følger på med noen flere hint i retning av sex etterpå. La ham ta initiativet og jakte litt. Det var i alle fall min reglen når jeg var i et forhold med ulik lyst. Den ned minst lyst er den som tar initiativ, så det ikke blir mas. Men at begge to kan tilrettelegge for at lysten kan økes og gjøre hva begge kan på sin side. Anonymkode: b6755...e73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men hvor sjelden er det snakk om ang hans libido da? Er du sikker på at deg er din som er problemet? Jeg er sammen med en mann på i starten av 40-årene. Vi er relativt nye sammen. Hans libido er høy, han kan ikke la være å ta på meg så lenge vi er sammen, og han kan klare flere runder på en dag. Men mindre mannen din er mye eldre enn deg skulle ikke hans libido være på vei ned. Kanskje er det han som ble begynne å trene og få en mer aktiv livsstil, slik at hans energinivå kan øke? Kanskje du kan begynne å finne mer ut av hva som tenner ham, hvis han ikke er den som tenner spontant. Ikke ta initiativ til sex. Ta initiativ til å gjøre ting du vet tenner ham uten at du følger på med noen flere hint i retning av sex etterpå. La ham ta initiativet og jakte litt. Det var i alle fall min reglen når jeg var i et forhold med ulik lyst. Den ned minst lyst er den som tar initiativ, så det ikke blir mas. Men at begge to kan tilrettelegge for at lysten kan økes og gjøre hva begge kan på sin side. Anonymkode: b6755...e73 Det er ikke noe galt med meg (min libido,) bare at min ikke matcher hans… og sånn i teorien tror jeg at normalt ville libidoen vært høyere enn hva den er, så kan vel egentlig ikke skylde på alder (bare individuelle forskjeller) Men elsker han og vil være med han. Tror det var spenningen i starten som tente han veldig og etter at vi har blitt tryggere så har den sunket. Vi er i begge form altså:) Takk for gode råd! Tror absolutt det kan hjelpe! ❤️ La han jakte, gjøre ting som tenner han/oss uten å hinte til sex… Så må bare gå inn for å tenke 0 sex … og gjøre meg så deilig om mulig uten å legge opp til det😂👌 Får tenke hvit sexmåned eller noe, usagt … bare for å legge fra meg mine stadige hint og subtile forsøk (som sikkert er litt slitsomt) ☺️ Anonymkode: 46e68...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå