Nowayback Skrevet søndag kl 19:17 #21 Del Skrevet søndag kl 19:17 AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 8.45): Skrive gjerne ja eller nei og hvor gammel du er. Anonymkode: 994ee...8d2 Ja, og jeg er 38 år. Mange heftige fantasier om kvinner eldre enn meg. Helt opp til 25 år eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet søndag kl 19:20 #22 Del Skrevet søndag kl 19:20 Ja og nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:23 #23 Del Skrevet søndag kl 19:23 AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 14.20): Enig. Stor forskjell på å tenne på noen FORDI de er eldre, og å bli tiltrukket av noen som tilfeldigvis er eldre. (Blir det samme som de som tenner spesifikt på overvektige kropper, det er jo fatfetish. Det er derimot ikke fatfetish hvis man faller for sjarmen og personligheten til noen som er overvektig.) Anonymkode: 58336...682 Mange menn tenner spesifikt bare/mest på kvinner yngre enn dem selv og/eller de med slanke/trente kropper. De beskyldes aldri for å ha en fetisj. Men har gjerne kategoriske krav til partners kroppstype og alder like fullt. For dem er dette akkurat like spesifikke preferanser som det er for noen (men langt færre) menn å tenne mest/bare på mer eller mindre eldre/modne kvinner eller kvinner med rundere kropper. Hvorfor mener du at det ene er en "fetisj" og det andre ikke? Enten er dette riktig i begge tilfeller, eller så er det feil i begge tilfeller. Jeg mener det er feil. Å tiltrekkes mer av det ene enn av det andre kan ikke uten videre kalles å ha en fetisj! Derimot er det en opplagt definisjon på "preferanse". Hva man prefererer, altså foretrekker. Er en definisjon på "fetisj" å tiltrekkes av noe annet enn hva flertallet tiltrekkes av, tenker du? Når mener du ellers at en preferanse ikke lenger en preferanse, men en fetisj? (Når det er en preferanse du ikke deler, kan forstå eller akseptere at andre har?) Anonymkode: e876d...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 02:12 #24 Del Skrevet mandag kl 02:12 Mann 38. Tenner på en som er 5 år eldre enn meg Anonymkode: 0d831...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:17 #25 Del Skrevet mandag kl 07:17 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mann 38. Tenner på en som er 5 år eldre enn meg Anonymkode: 0d831...f3e Er det egentlig i kategorien eldre, ville tenkt at dere var mer som jevngamle. Damer på 43 år kan jo se ut som 35 åringer Anonymkode: 58590...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:24 #26 Del Skrevet mandag kl 07:24 Selvsagt, men dte blir færre og færre av dem. Man kan holde seg godt lenge ved å gjøre en innsats, men de færreste gjør det. Så jo eldre man blir, desto fler faller av. Anonymkode: 91700...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:31 #27 Del Skrevet mandag kl 07:31 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvsagt, men dte blir færre og færre av dem. Man kan holde seg godt lenge ved å gjøre en innsats, men de færreste gjør det. Så jo eldre man blir, desto fler faller av. Anonymkode: 91700...ea9 Kjenner på dette selv. Uaktuelt for meg å forfalle selv om jeg er 42. Trener, hudpleie holder håret langt og fint. Gjør mitt beste for å holde meg fin. Men ser mange på min alder som ser ut som de kunne vært over 50 Anonymkode: 58590...b14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:28 #28 Del Skrevet mandag kl 12:28 AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 13.57): Jeg er kvinne, bare så det er sagt, men inntrykket jeg har er at majoriteten av menn foretrekker yngre damer, men at den majoriteten ikke er så stor som man kanskje tror. Jeg er i midten av 40-årene nå og har alltid trodd at man som kvinne ville være langt mindre interessant etter fylte 40. Jeg får likevel mye oppmerksomhet fra menn i et overraskende stort aldersspenn, og nåværende kjæreste er (tilfeldigvis) yngre enn meg. Om det er at mange menn "har en greie" for eldre damer, eller om det rett og slett er at man ikke tenker alder først men tenker "den dama liker jeg" også kommer alder i andre rekke aner jeg ikke. Alt jeg vet er at jeg trodde jeg kom til å være ganske så uinteressant etterhvert som jeg ble eldre (og levde egentlig godt med den antagelsen), men så langt merker jeg minimalt med forskjell. Anonymkode: f77db...497 Det er jo fordi majoriteten av menn ikke kan velge fritt blant sexpartnere, og at de attraktive kvinnene stortsett velger blant de samme mannfolka. Så da må resten av dem ha sex med eldre damer som deg om de vil ha tilfeldig sex. Anonymkode: 7bfeb...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:18 #29 Del Skrevet tirsdag kl 08:18 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er jo fordi majoriteten av menn ikke kan velge fritt blant sexpartnere, og at de attraktive kvinnene stortsett velger blant de samme mannfolka. Så da må resten av dem ha sex med eldre damer som deg om de vil ha tilfeldig sex. Anonymkode: 7bfeb...aa7 Og at veldig mange menn ikke bryr seg om alder. Mannen min synes alder er helt uinteressant. Han synes legen min er sykt hot, og hun er 60 liksom. Jeg synes jo det er helt absurd, men han bryr seg bare ikke om alder. Anonymkode: bb165...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:42 #30 Del Skrevet tirsdag kl 09:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): han bryr seg bare ikke om alder. Sånn er jeg og. Noen kvinner bare "har det", og det varer livet ut (mer eller mindre). Anonymkode: 4057c...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:18 #31 Del Skrevet tirsdag kl 11:18 Hva synes dere menn er eldre da? Hvis dere er typ 35, er 40 år eldre liksom? Anonymkode: 58590...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne464 Skrevet tirsdag kl 12:40 #32 Del Skrevet tirsdag kl 12:40 AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 8.45): Skrive gjerne ja eller nei og hvor gammel du er. Anonymkode: 994ee...8d2 28 år, men ser eldre ut pga skjegg. På jobben min er alle damene i slutten av 30 åra og starten av 40 åra godt trent (milfs) de yngre enn meg og jevnaldrende trener ikke og er usunne. Sjukt at dama med finest kropp er 41 på jobben.. Lurer på om dere litt eldre damer sex fantaserer om oss yngre ? Eller blir seksuelt tiltrukket av yngre kolleger? Hvordan kunne en yngre ende i sengs med en gift dame som har hvert I mange års ekteskap .. ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:24 #33 Del Skrevet tirsdag kl 13:24 kvinne464 skrev (43 minutter siden): 28 år, men ser eldre ut pga skjegg. På jobben min er alle damene i slutten av 30 åra og starten av 40 åra godt trent (milfs) de yngre enn meg og jevnaldrende trener ikke og er usunne. Sjukt at dama med finest kropp er 41 på jobben.. Lurer på om dere litt eldre damer sex fantaserer om oss yngre ? Eller blir seksuelt tiltrukket av yngre kolleger? Hvordan kunne en yngre ende i sengs med en gift dame som har hvert I mange års ekteskap .. ? Jeg tror du har god sjans hvis du 1. ser litt eldre ut som du sier og 2 flørter litt med de, sett deg ved siden av de i matpausen, få igang en god prat hold blikket. Hvis du veldig diskré ser litt nedover kroppen deres kan det være hot, men her må du være diskré. Vær avslappa og rolig. Anonymkode: 58590...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:29 #34 Del Skrevet tirsdag kl 13:29 AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 8.45): Skrive gjerne ja eller nei og hvor gammel du er. Anonymkode: 994ee...8d2 M 35 her. Det finnes absolutt kvinner som er eldre enn meg som jeg tenner på, men det blir færre av dem jo eldre de blir. 70 % av den voksne befolkningen er overvektige, og jeg tenner ikke på overvektige kvinner. I tillegg er det ikke alle som er like heldige med genene, eller som klarer å style seg i takt med alderen sin. Anonymkode: 550d4...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:51 #35 Del Skrevet tirsdag kl 13:51 kvinne464 skrev (1 time siden): 28 år, men ser eldre ut pga skjegg. På jobben min er alle damene i slutten av 30 åra og starten av 40 åra godt trent (milfs) de yngre enn meg og jevnaldrende trener ikke og er usunne. Sjukt at dama med finest kropp er 41 på jobben.. Lurer på om dere litt eldre damer sex fantaserer om oss yngre ? Eller blir seksuelt tiltrukket av yngre kolleger? Hvordan kunne en yngre ende i sengs med en gift dame som har hvert I mange års ekteskap .. ? Bra nick mtp skjegget. Anonymkode: c3ae6...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:16 #36 Del Skrevet tirsdag kl 14:16 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg tror du har god sjans hvis du 1. ser litt eldre ut som du sier og 2 flørter litt med de, sett deg ved siden av de i matpausen, få igang en god prat hold blikket. Hvis du veldig diskré ser litt nedover kroppen deres kan det være hot, men her må du være diskré. Vær avslappa og rolig. Anonymkode: 58590...b14 Majoriteten av voksne damer som er litt rampete, foretrekker dere yngre eller jevnaldrende menn ? Legger dere merke til om yngre menn finner dere attraktive? Selvom forholdet er veldig profesjonelt? Noen råd på hvordan vise at vi syntes de er pene? Anonymkode: c640c...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:09 #37 Del Skrevet tirsdag kl 22:09 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Majoriteten av voksne damer som er litt rampete, foretrekker dere yngre eller jevnaldrende menn ? Legger dere merke til om yngre menn finner dere attraktive? Selvom forholdet er veldig profesjonelt? Noen råd på hvordan vise at vi syntes de er pene? Anonymkode: c640c...1f4 Jeg er over snittet «rampete» og ja, jeg liker yngre. Har vel bare vært med en som har vært eldre (7 år) enn meg, og aldri igjen. Om man legger merke til det kommer jo an på flere ting, så både og ja. Anonymkode: a7b2b...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:22 #38 Del Skrevet tirsdag kl 22:22 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er over snittet «rampete» og ja, jeg liker yngre. Har vel bare vært med en som har vært eldre (7 år) enn meg, og aldri igjen. Om man legger merke til det kommer jo an på flere ting, så både og ja. Anonymkode: a7b2b...cfa Hva slags yngre menn tiltrekkes voksne damer av for det meste? Trekk? Hvordan gå frem som en yngre mann. ? Anonymkode: c640c...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:29 #39 Del Skrevet tirsdag kl 22:29 Jada, men jeg er tiltrukket av kanskje 20% av kvinner i 20årene, 5% av kvinnene i 30årene og kanskje 1% av kvinner i 40åra. -Mann 37. Anonymkode: 54123...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:31 #40 Del Skrevet tirsdag kl 22:31 Ja, helt klart. Selv 23. har jevnlig sex med ei på 52. Hun er særdeles utholdende å holder tritt med kåte meg. Hun gir meg og de villeste orgasmer, jeg nesten kan dø for å få❤️ Anonymkode: f671c...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå