Gå til innhold

Til menn under 40. Tenner dere på damer eldre enn dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skrive gjerne ja eller nei og hvor gammel du er. 

Anonymkode: 994ee...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Absolutt har ei strøken dame i begynnelsen av 50 åra på arbeid. Har ikke sakt nei om hun plutselig bøyde seg over stolen 😅 40 her.  Drømte ofte om de eldre kanskje dem var mer erfarne når man var i 20 -30 åra selv 🤔

Anonymkode: 7f010...a47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 40. Kvinner over 40 er helt urelevant for meg. 

Anonymkode: 7bfeb...aa7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, til de grader .  Hatt fleree stykker, og det er bare helt fantastisk.

M 35

Anonymkode: 4057c...b20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg vet ikke jeg men her tenner veldig på damer som nærmer seg 50 og ikke kan få barn lenger. At jeg kan fylle musa deres 24/7 uten å være redd for graviditet er herlig. 

Anonymkode: c2c26...07d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid gått for eldre kvinner siden jeg foretrekker modne og mer avbalanserte damer, så finner ofte det mer hos de med litt alder enn andre veien. Nå når jeg nærmer meg 40 selv så ser jeg det blir vanskeligere og vanskeligere å finne bra partnere i egen alder og oppover siden det minker på av de som er tilgjengelige. Så er vel for første gang jeg begynner å se og vurdere kvinner som er yngre. Er såpass voksne nå at alder har ikke så mye å si lenger siden de fleste er modne og funnet mer ut av seg selv, så nå bryr alder meg enda mindre, men skygger unna det store spennet nedover da jeg for min del ikke tror jeg matcher veldig godt med de som er mer enn 10 år yngre. Ikke minst livsstil så er jo ikke mitt voksen liv fart og spenning i samme grad da det er mest oppussing av hus og praktiske interesser fremfor reise, fest og fyll. Så rimelig kjedelig sånn sett, så tror jeg taper en del muligheter der, men det er helt greit.

Så for meg så er det ikke så nøye om de er 30 eller 50. Kunne tenkt meg egne barn men er jo ikke garantert at det blir noe av, så er derfor åpen til å se menneskene først og la ting spille seg ut slik de blir naturlig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann 40. Kvinner over 40 er helt urelevant for meg. 

Anonymkode: 7bfeb...aa7

Synes det er ganske turn-off med menn som tror urelevant er et ord. 

Neida, ikke så ille, men det heter irrelevant, ikke urelevant.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tvist skrev (9 minutter siden):

Helt uaktuelt for meg også. Mann 42

Anonymkode: 4a5d9...719

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alderen er ikke noe problem i seg selv, men den er heller ikke tiltrekkende i seg selv. Kommer helt an på dama. Det er litt forskjell på Milla Jovovich og grå mus med konehår, liksom.

Anonymkode: bf1a7...d6a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tvist skrev (14 minutter siden):

Synes det er lite tiltrekkende med damer som skriver engelske ord.

Vitner om lite ordforråd og manglende norskkunnskap. 

Anonymkode: 15746...db6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne, bare så det er sagt, men inntrykket jeg har er at majoriteten av menn foretrekker yngre damer, men at den majoriteten ikke er så stor som man kanskje tror. Jeg er i midten av 40-årene nå og har alltid trodd at man som kvinne ville være langt mindre interessant etter fylte 40. Jeg får likevel mye oppmerksomhet fra menn i et overraskende stort aldersspenn, og nåværende kjæreste er (tilfeldigvis) yngre enn meg. 

Om det er at mange menn "har en greie" for eldre damer, eller om det rett og slett er at man ikke tenker alder først men tenker "den dama liker jeg" også kommer alder i andre rekke aner jeg ikke. Alt jeg vet er at jeg trodde jeg kom til å være ganske så uinteressant etterhvert som jeg ble eldre (og levde egentlig godt med den antagelsen), men så langt merker jeg minimalt med forskjell.

Anonymkode: f77db...497

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke alderen man tenner på, men hvordan alderen har påvirket det ytre, om man snakker om ren fysisk tiltrekning? Om dama har levd hver dag som om den var den siste, så er nok 40 evt tidligere der det begynner å straffe seg litt sånn rent estetisk..

Endret av Lt.Dan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke nødvendigvis alderen,men personligheten. Selv er jeg 38. Kunne fint gått opp 10 år feks, hvis kjemien var der og lignende. Hvis man bare dater eldre kvinner, er ikke dette mer en fetish / kink ? Hvis ja, så har jeg ikke det,nei.

Endret av Rosa Gnom
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det går fint, jeg er 40 og uansett for gammel for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosa Gnom skrev (7 minutter siden):

Det er ikke nødvendigvis alderen,men personligheten. Selv er jeg 38. Kunne fint gått opp 10 år feks, hvis kjemien var der og lignende. Hvis man bare dater eldre kvinner, er ikke dette mer en fetish / kink ? Hvis ja, så har jeg ikke det,nei.

Enig.

Stor forskjell på å tenne på noen FORDI de er eldre, og å bli tiltrukket av noen som tilfeldigvis er eldre.

(Blir det samme som de som tenner spesifikt på overvektige kropper, det er jo fatfetish. Det er derimot ikke fatfetish hvis man faller for sjarmen og personligheten til noen som er overvektig.)

Anonymkode: 58336...682

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt uaktuelt for meg også. Mann 42

Anonymkode: 4a5d9...719

Haha var på date med en fyr jeg møtte via venner som sa var 42 år som også syntes kvinner på hans alder var for gamle for han. Han fikk litt sjokk da jeg fortalte han at vi var like gamle, han trodde jeg var rundt 35..poenget her er at synes man noen er fine så synes man noen er fine. Alder er da ikke så lett å avgjøre kun ut fra utseende. 

Anonymkode: 58590...b14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alder er da ikke så lett å avgjøre kun ut fra utseende

Word .....   Har blitt "lurt" flere ganger

Anonymkode: 4057c...b20

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det vitner vel snarere om større ordforråd, siden en vet hva det heter også på et annet språk.

Bruken av ordet i norsk dagligtale er imidlertid helt korrekt, en styggedom.

Anonymkode: c3ae6...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Haha var på date med en fyr jeg møtte via venner som sa var 42 år som også syntes kvinner på hans alder var for gamle for han. Han fikk litt sjokk da jeg fortalte han at vi var like gamle, han trodde jeg var rundt 35..poenget her er at synes man noen er fine så synes man noen er fine. Alder er da ikke så lett å avgjøre kun ut fra utseende. 

Anonymkode: 58590...b14

Og du er nok en av dem som ikke forstår at det er en hensikt bak det å slå av 10+ år på alderen, for så å bli "sjokkert" når alderen avsløres.

Anonymkode: c3ae6...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...