Gå til innhold

Hva er det beste snackset du vet?

Rina

Anbefalte innlegg

også de derre marsipanhvalene...aner ikke hvem som lager de men de er sinnsykt god!! (selges i sånne blå plastbokser...er det hval-fabrikker eller noe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

også de derre marsipanhvalene...aner ikke hvem som lager de men de er sinnsykt god!! (selges i sånne blå plastbokser...er det hval-fabrikker eller noe?)

Hval sjokoladefabrikk eller no'. Kjempegode! :P får vann i munnen av denne tråden... tror jeg løper og kjøper litt (mer...) lørdagsgodt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!! jeg sitter formelig å sikler på tastaturet altså! :ler:

Skal på standup show i kveld så jeg burde vel heller stikke på badet og sminke meg...men jeg fikk såååå lyst på marsipansjokolade! what's a girl to do??? :ler: tror jeg sender gubben på kiosken mens jeg gjør meg klar for by'n! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, dette var da en tøff coockie :-? Jeg liker nesten alt jeg :D men på toppen troner vel....

Kinderegg

Popcorn

Super Chips potetgull

Kvikk Lunsj

og Jaffa cakes

Jammi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All sjokolade, uansett ren eller fylt!

"m"

marsipan

lakris

...og i det siste har jeg fått kick på cashew-nøtter. Får bare ikke nok!!!

Posen vi skulle ha i kveld er snart tom, bare posen med "m" igjen... :ler:

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med vann i munnen, jeg *s*

Mine favoritter er følgede:

- Maxi Kinder

- Crispo

- Hasselnøtt (?)

- Lakrisbåter

- Maiskuler med Sjokoladetrekk

- Krokkodiller

.. Og ikke minst den nye sjokoladen til Freia, Premium! Nam Nam.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Potetgull! Med salt, eller paprika, eller salt og pepper. Potetgull er best. Og taffelstick. (potetsticks, er det det de kaller dem nå?) Jeg har kommet over det at jeg ikke klarte dem, etter at jeg en gang spiste en pose med en MYGLET i (så ikke på det før jeg puttet det i munnen dessverre)

Ellers liker jeg godt sjokolade. Helst mørk. Men melkesjokolade eller poser med sjokoladebiter av ulike sorter er også godt (sistnevnte har vi i kjøleskapet, noen rester fra i går! (egentlig utgjør vel posen "hele ukas snoperasjon" men spises somregel opp i løpet av uka)

Som substitutt for snop, for det har vi lite av for tida, spises det en god del sjokolademuffins her i huset. Det er sambo aktiv til å bake (dvs, han lager røra, jeg må få den over i former, han bare griser og spiser opp røra :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vann i munnen av denne tråden... (er ikke så glad i kaffe, men alt det andre :lol: ).

Har blitt hekta på en ting i det siste: Mini toast med Buko Orange (ost) på!!!! Det smaker driiitgodt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmmmmm.............

så altfor mye!!! kan vel nevne et par små ting...

hamka's original (chips med skinke og ostesmak, vet ikke om den fins i norge!]

skruer!

LAKRIS LAKRIS!!! myke, harde, bare de er skikkelige salte!

m&m sjokolade eller peanøtt

kindersjokolader unntatt bueno den er fæl

ellers setter jeg stor pris på en fin middag, særlig en fin biff med ris og en smakfull saus eller en asiatisk kyllingrett. gjerne med et par glass fin hvit eller rødvin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mmmm..denne tråden var ikke sunn!!

CHIIPS & Tortilla DIP :D

cuba,crispo,stratos,smash..

tyrkisk pepper,salte padder,pepe

alt mulig smågodt!

Liker det meste, untatt slike "gummi-ting"

Salt&surt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostepop, sjokolade-Muffins med sjokoladebiter på toppen( sånne store de har på de fleste kiosker), mørk sjokolade i de fleste varianter med og uten fyll:

- M

- banansjokolade fra Minde

- Marsipanbrød

- Mokka-trøffel

- Ferro Roche (eller hva det er de heter, sånne kuler pakket i gullfarget folie)

- tror jeg er sjokoholiker.... :roll:

Men de har forresten forandret Minde banansjokolade - de siste jeg kjøpte var ikke lenger slik som de alltid har vært - disse var litt større og så var sjokoladetrekket og fyllet litt anderledes. Kan ikke bare komme her og forandre oppskriften uten videre vel? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...