Rina Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 ..mitt er banansjokolader fra Minde, Smash og chips med tortilladip!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 KJEKS! Har dilla på kjeks for tiden. Spesielt de nye Cafe Cookies og Condis. Ellers går det stort sett i mørk sjokolade! Er ikke så glad i potetgull og sånt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 18. november 2002 #3 Del Skrevet 18. november 2002 sjokolade med nøtter( helnøtt) og de store runde med nøtter i brigdeblanding. Popcorn, Som vi sier hjemme hos oss, Popcorn erså godt, det burde vi skrelle oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 18. november 2002 #4 Del Skrevet 18. november 2002 St.Michael peanøtter, Pistasjenøtter, marsipan ("fugleeggene" fra Anthon Berg), Troika, Melkesjokolade, Ostepop, Nypoppet popcorn, Salmiakkgodter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #5 Del Skrevet 18. november 2002 Potetgull, kokosboller og chillinøtter for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 18. november 2002 #6 Del Skrevet 18. november 2002 Bridgeblanding,potetgull med soltørkede tomater og krydder fra maarud(er vist ganske nytt) karameller og famileblanding.... Sa noen popkorn???åååå fikk lyst på det nå da ..... koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 18. november 2002 #7 Del Skrevet 18. november 2002 For tiden har jeg dilla på Dumlesnacks (men det er ikke alle butikker som har det), hmmm egentlig begynner jeg å bli litt lei. Sjokoladerullekake har jeg hatt dilla på i lengre tid nå, men begynner egentlig å bli lei den og. Vanlig ren sjokolade er jeg også lei. Det er dårlige greier dette her, jeg får komme meg til butikken snart for å se om det er noe annet som frister. Ellers synes jeg at hjemmelagede kaker og boller er aller best, men jeg gidder ikke bake her på hybelen. Det er skikkelig styr uten kjøkkenmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 18. november 2002 #8 Del Skrevet 18. november 2002 Akkurat nå for tiden; Mørk sjokolade! Namnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rulle Skrevet 18. november 2002 #9 Del Skrevet 18. november 2002 Godt og blandet...(de røde.. de gule er vonde...) og Max - sjokoloaden.. mmmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 18. november 2002 #10 Del Skrevet 18. november 2002 Popcorn, ostepop, iskrem og sur frukt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. november 2002 #11 Del Skrevet 19. november 2002 M. Mmmmm Også Cuba da.. Av saltere snack så liker jeg ostepop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 19. november 2002 #12 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg har for tiden dilla på gulrøtter og stangselleri med dipp Det høres sikkert rart ut, men faktisk helt sant.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. november 2002 #13 Del Skrevet 19. november 2002 STRATOS!!!! Og sånne brownies-blandinger du bare tilsetter egg og smør, putt i ovnen og vips, du har "bakt" brownies!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. november 2002 #14 Del Skrevet 19. november 2002 Stratos, toffé, popcorn, ostepop, pepperkakedeig, også kan jeg jo ikke glemme: Sørlandschips!! huff..nå ble jeg skikkelig godtesugen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 19. november 2002 #15 Del Skrevet 19. november 2002 Ostepop, crisposjokolade og kina-puffer! Mmmmm.....det er knallgodt!! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 19. november 2002 #16 Del Skrevet 19. november 2002 Etter en times "ettermiddagslur" på sofaen i fullstendig koma, så er det da ufattelig godt med Snickers og Cola når man våkner. Må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 19. november 2002 #17 Del Skrevet 19. november 2002 Sjokolade...sjokolade...sjokolade.....sjokolade...sjokolade...... .....ble "sjokoman" etter min første fødsel.....merkelig egentlig.....spiste så og si ikke sjokolade før.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 20. november 2002 #18 Del Skrevet 20. november 2002 Sjokoladebananer som tidligere nevnt fra Minde sjokolade ! Nam :D Kokosboller ! Kjempenamenam :D :D Condis kjeks ! Kjempenam Marsipan ! Namenam Cheeze Doodles ! Namekjempenam :-) Sjokoladekake !!! :D Name :D name :D name :D nam :D Åååååh! Jeg tror jeg skal hente meg en kokosbolle til . . . . . . . . Lenge leve godteriindustrien ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 20. november 2002 #19 Del Skrevet 20. november 2002 Liker egentlig ikke slike ting som potetgull, popcorn og sånt. Det jeg liker: * Tyrkisk pepper * Mentos * Peace-merker (en form for smågodt) * Stratos eller Porøs Melkesjokolade * Skillingsboller Hmm.. *tenke* Også er jo enkli french fries veldig godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 23. november 2002 #20 Del Skrevet 23. november 2002 Alt! Dette var ikke den beste tråden å lese før jeg skal på butikken og handle inn til helga, ender vel opp med mye snop... Beste sjokolade: Crispo, Stratos, Krokanrull Beste potetgull: Pringles kjøpt i utlandet, er tykkere enn de i norge Beste "smågodt": syrlige blåbærkuler Beste dropspose: tyrkisk pepper Er ellers glad i pistasjenøtter, og egentlig all lys sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå