AnonymBruker Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Naturlig rødt Anonymkode: ee444...b32 Det er veldig fint 💕 Anonymkode: b6c28...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #22 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det vil jeg tro. Men det var verd det?😄 Anonymkode: b6c28...769 Det vil jeg da mene. Er jo litt kult da. Anonymkode: 129b4...8f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #23 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du vet hva full busk er? Eller er du for ung? Anonymkode: 129b4...8f5 Det sier mye om meg. Anonymkode: 6a8b0...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 21. januar #24 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da hadde du likt meg. Farget hele busken blå for noen år siden. Da var det knallblått. Det er fortsatt blått, men det har forsvunnet gradvis... Anonymkode: 129b4...8f5 Gjorde du det sånn seriøst, full, blå busk ?😅😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. januar #25 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har heldigvis en kone som fjerner kjønnshår og er glad for det, jeg stusser også da hun setter pris på det. Så fargen er jeg ikke spesielt opptatt av. Har aldri opplevd å være fascinert av kjønnshår verken farge eller ellers nei😅 Anonymkode: 752a7...b6b Det er kjærlighet det 💛 Så herlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #26 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det vil jeg da mene. Er jo litt kult da. Anonymkode: 129b4...8f5 Virkelig 😍 Anonymkode: b6c28...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #27 Del Skrevet 21. januar Trøndermann skrev (5 timer siden): Gjorde du det sånn seriøst, full, blå busk ?😅😎 Ja, full blå busk. Anonymkode: 129b4...8f5 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #28 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det sier mye om meg. Anonymkode: 6a8b0...c0d Hva da mener du? Anonymkode: b6c28...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #29 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 18.56): Naturlig blond, men farger busken støtt og stadig jeg. Liker det, både gøy og sexy. Anonymkode: 968da...9c4 Har du en favoritt-farge?😀 Anonymkode: b6c28...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. januar #30 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, full blå busk. Anonymkode: 129b4...8f5 Den var ny, og litt interessant! Hvordan reagerer folk som ser deg naken, hvis jeg kan spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #31 Del Skrevet 22. januar Trøndermann skrev (3 minutter siden): Den var ny, og litt interessant! Hvordan reagerer folk som ser deg naken, hvis jeg kan spørre? Hun jeg er sammen med liker det. Sist jeg var naken med andre var i garderoben på Den blå lagune på Island, ja faktisk. Fikk vel noen blikk. Anonymkode: 129b4...8f5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22. januar #32 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun jeg er sammen med liker det. Sist jeg var naken med andre var i garderoben på Den blå lagune på Island, ja faktisk. Fikk vel noen blikk. Anonymkode: 129b4...8f5 Kan tenke meg at det blir noen blikk i sånne situasjoner ja, men ikke noe galt i det da 😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #33 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 18.56): Naturlig blond, men farger busken støtt og stadig jeg. Liker det, både gøy og sexy. Anonymkode: 968da...9c4 Blondt hår på kropp er jo noe av det ekleste 😂 Anonymkode: f401a...e99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #34 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Blondt hår på kropp er jo noe av det ekleste 😂 Anonymkode: f401a...e99 Nei nei nei...det er nydelig 💕 Anonymkode: b6c28...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #35 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Blondt hår på kropp er jo noe av det ekleste 😂 Anonymkode: f401a...e99 Så sier vi takk til deg. Anonymkode: 129b4...8f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #36 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så sier vi takk til deg. Anonymkode: 129b4...8f5 Takk for seg😄 Anonymkode: b6c28...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 22. januar #37 Del Skrevet 22. januar (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei nei nei...det er nydelig 💕 Endret 22. januar av Kryneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #38 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 22.31): Oi sann så hissig da bare fordi en ikke liker kjønnshår. Det er ingen lov som sier at en må like kjønnshår skjønner du, sjekk lovverket om du ønsker. Veldig mange har 0 plager av å fjerne kjønnshår, så du får slutte å legge den vonde lukten som du tydeligvis har opplevd (og fått varige men ved at den har smittet over på en ufyselig personlighet) som en regel alle kvinner opplever. Anonymkode: 01d74...ecd Skrev jeg at det står i noe lovverk eller? Hvem av oss var hissig først? Ønsker deg ( snarlig ) riktig god bedring. Anonymkode: 8e807...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #39 Del Skrevet 22. januar Hva er det som vekker så sterke følelser med dette temaet? Anonymkode: b6c28...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 24. januar #40 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 4.15): En fantasi jeg har, er å forestille meg hvordan kjønnshåret set ut på en sexy dame. Særlig farge. Har ikke noen favoritt, alt kan være fint. Andre som er fascinert av det? Anonymkode: b6c28...769 Neeeh ... ikke egentlig. Selv fortrekker jeg hårløst. Synes det ser finere ut, synes det er mer sexy og en glatt fitte er mer tiltrekkende enn en med hår. Om det skal være hår er mindre bedre. Uansett ... fargen på hårene er helt uvesentlig. Om det først skal være hår, så kunne selv lykketrollet vært innafor. Mengden hår utgjør en større forskjell enn fargen tbh. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå