AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg bor i en leilighet med lyd- isolasjon som knapt holder til påske omtrent. Vi snakker om betongblokk bygget på 90- tallet. Naboen over roper I flere timer etter hverandre. Vi snakker utestemme inne. Neida, det er neppe noe galt, men heller glede. Men, likevel. Det suger ut all energi fordi man hører det over hele leiligheten under. Så lurer på hvordan støyforebyggende møbler og gardiner fungerer. Fikk frarådet og å innrede slik av en som har jobbet med dette, da hen mente det bare kan forebygges dersom det kommer fra siden eller under. Men jeg kjenner at dette tærer så enormt på at jeg lurer likevel på om det er anbefalt. Anonymkode: 96944...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden For og å understreke er det nesten umulig for meg og å flytte. Det er akkurat dette som gjør det uutholdelig. Anonymkode: 96944...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Støydempende gardiner demper lyd inne i rommet, ikke lyd utenfra. For å dempe lyd utenfra må du nok isolere og ev skifte vinduer/dører. Anonymkode: cf2a9...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Anbefaler for øvrig å kjøpe et bra støydempende headset, om du ikke har det. For meg har det vært helt utrolig, med tynne vegger og bråkete naboer. Anonymkode: cf2a9...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Lydbøyler, rockwool og to lag gips. Mange, mange flasker med akryl. Eneste som hjelper. Anonymkode: f65cb...757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå