AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Tenker du på hvor dårlig gjort det er for den i andre enden og at du sårer dem? Synes det er skikkelig dårlig gjort og viser hvilen person du er mot andre. Anonymkode: b4d5b...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hva skal man svare da? Å så fint? Nei koser du deg no? Nei. Jeg svarer ikke hvis det ikke er en direkte spørsmål der. Det gidder jeg ikke altså. Så hvis du mener jeg sårer så slutt å legge ut da hvis du krever respons hele tiden. Anonymkode: a4949...dd3 16 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Så om du snapper ut til 150 stykker så forventer du respons av alle ?? Anonymkode: cb7f3...482 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Hva får deg til å tenke at man er forpliktet til å svare på alt mulig visvas som kommer på snap? Anonymkode: 115f7...4ee 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Når man legger ut flere snap daglig av bikkja eller katten sin, da vet jeg ikke hva jeg skal svare på det. Anonymkode: 59f0a...abb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Orker ikke Anonymkode: a2b4a...56b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tenker du på hvor dårlig gjort det er for den i andre enden og at du sårer dem? Synes det er skikkelig dårlig gjort og viser hvilen person du er mot andre. Anonymkode: b4d5b...a24 1. Jeg er dum og åpner når jeg vet jeg egentlig ikke har tid å svare. Stort sett svarer jeg når jeg har tid, men en sjelden gang i blant glemmer jeg det. Da beklager jeg i ettertid. 2. litt det samme som nr 1, men vente med p svare fordi jeg syns det er vanskelig å gi et raskt svar og vil tenke grundig over hva jeg svarer 3. Vedkommende er rett og slett litt masete. Jeg svarer stort sett alltid høflig, men vedkommende bare fortsetter og fortsetter og blir aldri ferdig. Tar ikke hintet om at jeg ikke har tid /er opptatt. Blir mer på og masete om jeg blir tilbakeholden og forsøker å vise at det ikke passer. H*n respekterer ikke min tid. Da slutter jeg å svare en god stund. Anonymkode: 91a46...bcd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tenker du på hvor dårlig gjort det er for den i andre enden og at du sårer dem? Synes det er skikkelig dårlig gjort og viser hvilen person du er mot andre. Anonymkode: b4d5b...a24 Jeg tenker at du bør slette snappen, for din egen skyld, for dette er ikke sunt. Ingen er pålagt å svare på alle snapper man mottar, og jeg er helt sikker på at dem du snapper ikke lar være å svare/respondere for å såre deg. For en merkelig ting å tenke på. Hvorfor mener du at alle skal svare på alle snappene de får? Hva slags svar vil du ha av dem? Så nei, slett appen du, jeg tror du vil få det bedre med deg selv da. Anonymkode: 269b6...30e 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Og videre: hvorfor er det dårlig gjort å ikke svare på alle snapper? Og du sier at dem som ikke svarer viser hva slags person dem er mot andre. Det er ganske spenstig å mene at folk som ikke svarer på snapper er dårlige mennesker, når du sier at dem som ikke svarer viser hva slags person dem er mot andre folk. Folk som ikke ligger like mye i snapping som du, kan utrolig nok være bra og ok folk uansett. Så for å skjerme deg selv mot "fæle og stygge" mennesker, og for å unngå at folk skal begynne å tenke at du er rar og spesiell, anbefaler jeg deg å slette appen. Anonymkode: 269b6...30e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Tenker du på hvor dårlig gjort det er for den i andre enden og at du sårer dem? Synes det er skikkelig dårlig gjort og viser hvilen person du er mot andre. Anonymkode: b4d5b...a24 Tuller du? Altså hvis det er en konkret henvendelse så svarer jeg selvsagt, men random øyeblikksbilder blir sjelden besvart med mindre det er noe helt spesielt. Jeg forventer ikke svar på alle mine snapper heller. Jeg har faktisk hørt enkelte irritere seg litt over de som «tror de alltid må svare på hver eneste snap». For å være helt ærlig så høres det ut som du har et usunt forhold til sosiale medier. Jeg har vært der selv og vil absolutt råde deg til å tå tak i det, for din egen mentale helses skyld. Ting som skjer på Snap, Tiktok og Instagram betyr absolutt ingenting. Livet skjer mens du kaster bort tiden din på dette, og den tiden får du aldri tilbake. Jeg fikk det så uendelig mye bedre med meg selv når jeg lærte meg å gi faen. Anonymkode: 77cca...21b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Ærlig talt, av alle ting man kan velge å bli krenket for i denne tiden, så er dette dårlig kreativitet. Anonymkode: bedde...3e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg får daglig ihvertfall 10 snapper av natur, dyr, jobbsituasjoner og kaffekopper/ mat. Ofte uten tekst. Jeg åpner å ser, hvis det er noe ekstra eller fra nærmeste familie sender jeg en reaksjon i form av smil eller hjerte. Jeg har ikke veldig mange på min snap, de som er der er familie og folk jeg faktisk kjenner og omgås. Når jeg har tid og lyst svarer jeg med en tekst, da gjerne litt utfyllende og jeg tar gjerne med noe fra tidligere tilsendte snapper. Som f.eks. at jeg har kost meg med fine turbilder osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden For at du skal slutte å sende snap til meg? Det hjalp her i hvertfall. En lørdag kunne jeg få 20 snap fra en konser. Anonymkode: 6bcc3...f24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Hva skal man si, da? Jeg responderer kanskje på 30%. Resten står ubesvart, og jeg sover godt om natta læll. Anonymkode: 0de0b...665 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg føler ca 95% av alt jeg får på snap er noe som ikke trenger noe svar. Hvis noen vil skravle med meg kan de jo ringe i stedet, eller komme innom. Snap er vel mest for å dele små øyeblikk, og det kan man vel gjøre uten å kreve svar? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor skal jeg svare på en snap som sikkert ti andre får av ei brus, et dyr eller en TV, uten noen spesiell tekst? Hva skal jeg liksom svare da? Folk hadde jo tenkt jeg var koko om jeg svarte på alt. Anonymkode: 05a98...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Hva slags snap ble sendt? Hvor ofte sendes det snap? Er mottaker aktiv på snap? Anonymkode: 6924e...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skjønner rett og slett ikke snap, tor jeg? Jeg forstår ikke om snappen er sendt til alle eller kun meg - og om det er en snap sendt til 150 andre, skjønner jeg ikke meningen med å svare? Send meg en sms eller pm på insta eller messenger, så skal jeg svare deg. Anonymkode: f0bee...e64 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tenker så absolutt ikke at snap skal svares på. Det er mer øyeblikksbilder, ikke en samtale Anonymkode: 5928e...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Det er ikke alltid det er noe å svare. Anonymkode: b4eb7...dd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå