Solstråle Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er en mann og bildet mitt er i profilen, jeg endret ansiktet mitt i Snapchat med en linse. Hei. Det er ofte et ønske om Å SUGE EN PIKK. Jeg elsker også å bruke dameklær og det tenner meg. Jeg elsker også og vil ha sex med kvinner. Jeg foretrekker klassikere, oralsex og er klar til å prøve nye ting og akseptere forskjellene dine fra andre. Jeg var hetero hele livet og var gift. Nå er jeg skilt og er alene i mange år. Jeg har ikke hatt sex med en kvinne på lenge (kanskje det er en grunn til å suge) og jeg vil ha en PIKK I MUNNEN MIN. Det er vanskelig å finne en partner for dette (stort sett vil mange ha ass og de er aktive). Gutt (+18 selvfølgelig), mann, transperson eller gey. Jeg vil at pikken din for å suge. Jeg har også tilstander - mannen skal ikke være veldig høy, ikke maskulin, helst tynn, ikke gammel (jo yngre, jo bedre), ryddig og hygienisk, ikke aggressiv (jeg underordner meg ikke og kan forsvare meg), barbert der, ikke skravling om slike møter. Bedre å være europeer, dette er ikke rasisme. Jeg vil ikke at en muslim skal slå meg med en kjepp når vi møtes eller at vi skal slåss. Jeg tror jeg finner noen råd her. Klar til å møte nå, men ingen bil. Jeg vil se et bilde før møtet og suge en vasket, luktfri pikk. Tusen takk alle for leste. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå