AnonymBruker Skrevet 20. januar #81 Del Skrevet 20. januar Flintis skrev (1 time siden): Det kan også forekomme kritikk med andre tilstede og da blir det ikke noe motbør fra mannen. Han har jo lovet å ære og holder altså ekteskapsløftet. Giftige forhold, det er brudd på ekteskapsløftet på linje med å være utro. Så hvorfor skal de holde den ene delen når de bryter den andre? En hører aldri at noen skiller seg fordi ektefellen ikke ærer dem, men oftere om de er utro. Men hvorfor blir disse mennene? De kan skille seg og finne seg ei ny. Anonymkode: 93e87...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #82 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du har en grunnleggende suspekt holdning til alt en mann gjør virker det som. «På seg selv kjenner man andre»… Tenker du så kynisk, vel da er du jammen meg så kynisk. Det du presterer å kommentere her er noe jeg ikke hadde evnet å tenke frem selv. Det måtte bli lest, og skrevet av et kynisk menneske. Det hjelper ikke om man har blitt klok av skade, når den visdommen du har tilegnet deg er den samme som skadet deg. Da har du bare lært å være like kynisk selv Anonymkode: 3a154...636 En mann som lar ei annen dame lese private meldinger fra kona, er ikke en god mann. Anonymkode: 93e87...e70 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #83 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (39 minutter siden): Jeg sitter ikke og leser meldingene deres, jeg ble vist noen av de mest masete. De tøffer seg ikke. Og når vi treffes er det jo ikke dette som er fokuset. Baksnakking og lesing av meldinger. Dette føler jeg nå blir tatt litt utpå viddene. Men greit nok. 🤷🏼♀️ Du kunne ha takket nei til å lese andres meldinger. Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 93e87...e70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #84 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du har en grunnleggende suspekt holdning til alt en mann gjør virker det som. «På seg selv kjenner man andre»… Tenker du så kynisk, vel da er du jammen meg så kynisk. Det du presterer å kommentere her er noe jeg ikke hadde evnet å tenke frem selv. Det måtte bli lest, og skrevet av et kynisk menneske. Det hjelper ikke om man har blitt klok av skade, når den visdommen du har tilegnet deg er den samme som skadet deg. Da har du bare lært å være like kynisk selv Anonymkode: 3a154...636 Syns jeg bare kommer med sannheten jeg, ihvertfall mitt synspunkt. Og mange jeg snakker med mener det samme men de tør ikke si det høyt. Så da antar jeg at jeg og alle vennene mine er kyniske. Tror vi overlever det. Takk for at du skrev her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #85 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kunne ha takket nei til å lese andres meldinger. Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 93e87...e70 Nå henger vi oss opp i meldinger. Da får vi lage en annen diskusjon "når andre leser andres meldinger, hva syns du om det?" Men som jeg nevnte før her, jeg Bøe vist, jeg satt ikke med mob til vedkommende i hånden og bladde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #86 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke perfekt, men har både lært meg, erfart og innsett at FOR mye klaging kan bidra til et meget negativt mønster over tid. Ihvertfall når det kommer til parforhold. Litt klaging gjør vi alle, det er hvor mye, hvor ofte, og hva det klages på som er det vesentlige her. Da bør man ta tak i det og spørre seg selv "hvorfor klager jeg, hvorfor maser jeg så mye" for gjerne ligger det dypere årsaker under som man bør ta tak i. Misnøye og mistrivsel i et forhold er ikke fruktbart over lang tid. Takk for at du delte meningen din her. 👍 Så hvorfor vil ingen menn ha deg, da? Disse mennene har valgt sine koner. Selv om konene maser, så fortsetter mennene å velge dem hver eneste dag. Ingen velger deg. Har du reflekter over hvorfor? Anonymkode: 93e87...e70 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #87 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (41 minutter siden): Jeg sitter ikke og leser meldingene deres, jeg ble vist noen av de mest masete. Jeg syns det er et grovt tillitsbrudd fra disse mennene. Det hadde gjort meg veldig usikker og dårlig dersom min partner hadde visst frem meldinger mellom oss, spesielt til en annen kvinne fordi at de ønsket å gjøre narr av meg. Anonymkode: a1636...a9d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #88 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (Akkurat nå): Nå henger vi oss opp i meldinger. Da får vi lage en annen diskusjon "når andre leser andres meldinger, hva syns du om det?" Men som jeg nevnte før her, jeg Bøe vist, jeg satt ikke med mob til vedkommende i hånden og bladde. Nei. Du støtter disse mennene i å snakke negativt om sine koner. Du er misunnelig på deres familieliv, siden ingen velger deg. Bli bedre selv, så skal du se at du også finner noen som ønsker å velge deg. Slutt å ødelegge andres forhold. Anonymkode: 93e87...e70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 20. januar #89 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var det første som slo meg også. Syns det fremstår som ganske desperat etter oppmerksomhet, men sånn er det kanskje når man er 39 år og singel? Menn løper jo gjerne etter i damer som er 10 år yngre da Anonymkode: a1636...a9d Nei det er definitivt ikke vanlig når man er 39 og singel 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #90 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, er ikke så veldig kynisk, men jeg er heller ikke naiv og godtroende. Har sett litt for mye til det. Du kan jo tenke gjennom hva som kan være motivet for at en voksen mann lar TS få lese meldingene som er privat mellom ham og hans kone. Hva er grunnen til at han lar TS lese private meldinger? Årsaken sier seg selv: Han vil fortelle hvor fælt han har det. Kona maser på ham. Det er jo utgangspunktet til denne tråden. Han ønsker dermed sympati og gehør fra TS, noe han oppnår. Sånt er klassisk når menn er ute etter å fremstille seg selv som offer, og gjerne få en dame til å synes synd på seg. Jeg synes det er lavmål å sitte i festlig lag og kritisere kone eller samboer. Da får han være voksen nok til å ta dette privat mellom ham og kona. TS har ingenting med deres privatliv å gjøre. Elskerinnetalen er velkjent. Det er den en god del menn bruker når de har utroskap i tankene. Da er det viktig å få frem at de ikke har det bra hjemme, det skal da liksom forklare at han er utro. Det er kona sin feil. DET er kynisk, det. Anonymkode: 493ec...e29 Alle som har levd et liv har sett mye, og opplevd mye. Noen har bare valgt å la alle dårlige erfaringer forme sitt syn på livet, og ser andre mennesker gjennom en dømmende linse. Det finnes utallige grunner for at man gjør slikt. Og vi mennesker har alle behov for å få luftet oss innimellom. Kan man ikke lufte ut hjemme, må man få gjort dette andre steder. Enda en ting… Det hender faktisk at mannen er offeret, selv om det virker som om denne tilstanden tilhører kvinnen. Heldigvis har disse mennene en god venninne i TS, for det er ikke alltid en venn av samme kjønn kan gi de beste svar på eller den beste støtten. Denne støtten er nok ikke du i stand til å være, for du vil vel bare mistenke mannen som søker støtte hos deg for å prøve å få deg til sengs. Anonymkode: 3a154...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #91 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hvorfor vil ingen menn ha deg, da? Disse mennene har valgt sine koner. Selv om konene maser, så fortsetter mennene å velge dem hver eneste dag. Ingen velger deg. Har du reflekter over hvorfor? Anonymkode: 93e87...e70 He he... dette dreier seg ikke om meg og om en mann vil ha meg. Jeg har selv valgt å være singel selvom jeg har hatt noen friere titt og ofte. Hvorfor de fortsetter å være sammen kan være mange ulike årsaker. Økonomi, barn, bolig. Redd for å være alene. Eller ikke tørre og ta steget. Her kan det være mange ulike årsaker. Og hvorfor skal diskusjonen vris til meg og menn? Om jeg har, får, eller vil ha en mann selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #92 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Du støtter disse mennene i å snakke negativt om sine koner. Du er misunnelig på deres familieliv, siden ingen velger deg. Bli bedre selv, så skal du se at du også finner noen som ønsker å velge deg. Slutt å ødelegge andres forhold. Anonymkode: 93e87...e70 Jeg støtter ikke oppom. Er heller ikke sjalu på deres liv. Jeg har et rikt liv med mye bra innhold, og klarer meg godt selv og alene. Jeg ødelegger ikke andres forhold. Det var da voldsomt til rebelsk engasjement da😆 Jeg syns fremdeles kvinner klager for mye. Så det står jeg ved enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #93 Del Skrevet 20. januar Flintis skrev (1 time siden): Kjefter du på partneren din offentlig da? Sånn hører hjemme bak lukket dør etter min mening. Og det har ikke noe med kjønn å gjøre. Anonymkode: a473f...4d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #94 Del Skrevet 20. januar Memorangen skrev (5 minutter siden): Nei det er definitivt ikke vanlig når man er 39 og singel 😅 Er ikke desperat etter oppmerksomhet. Men veldig morro og interessant å se hvordan folk engasjerer seg når man muligens treffer et sårt punkt andre kjenner seg igjen i. Angrep er det beste forsvar. Så istedet for å kanskje ta innover seg at det finnes mye klaging blant kvinner, så velger mange av dere å angripe meg istedet, og plukke på det at jeg er singel, misunnelig på andre, ødelegger etc. Det blir for enkelt spør du meg. Jeg har det bra i livet mitt. Og nå lurer jeg på hva jeg skal ha til middag 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #95 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alle som har levd et liv har sett mye, og opplevd mye. Noen har bare valgt å la alle dårlige erfaringer forme sitt syn på livet, og ser andre mennesker gjennom en dømmende linse. Det finnes utallige grunner for at man gjør slikt. Og vi mennesker har alle behov for å få luftet oss innimellom. Kan man ikke lufte ut hjemme, må man få gjort dette andre steder. Enda en ting… Det hender faktisk at mannen er offeret, selv om det virker som om denne tilstanden tilhører kvinnen. Heldigvis har disse mennene en god venninne i TS, for det er ikke alltid en venn av samme kjønn kan gi de beste svar på eller den beste støtten. Denne støtten er nok ikke du i stand til å være, for du vil vel bare mistenke mannen som søker støtte hos deg for å prøve å få deg til sengs. Anonymkode: 3a154...636 Hender at mannen er offeret ja. Det hender. Å ha en god kamerat eller venninne å snakke med kan være sunt fordi man får et synspunkt fra en 3.person 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #96 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (5 timer siden): Traff ikke blink på noe. Jeg har selv vært i langvarig forhold, og bodd sammen med noen så har erfaring med det. Jeg skjuler meg ikke bak at jeg er en mann som skriver dette, for jeg er kvinne. Og nei, jeg er ikke perfekt, aldri hevdet det. Men fikk jeg deg provosert, ja 😉 Dårlig hersketeknikk å påstå at de som kommer med kommentarer eller motsvar er provosert. Personlig hyller jeg ingen som er i vonde forhold, ei heller innbiller jeg meg at jeg som venn vet hvordan venner er som partnere. Det er ikke sånn at folk flest rundt dem som blir mishandlet vet det.. Det som derimot slå meg, var det åpenbare ønsket om å provosere andre ukjente mennesker. Det fascinerer meg.. Anonymkode: 829d1...21f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #97 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (13 minutter siden): Hvorfor de fortsetter å være sammen kan være mange ulike årsaker. Økonomi, barn, bolig. Redd for å være alene. Eller ikke tørre og ta steget. Her kan det være mange ulike årsaker. Eller de elsker dama si. Anonymkode: 7fd2b...a21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #98 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (14 minutter siden): He he... dette dreier seg ikke om meg og om en mann vil ha meg. Jeg har selv valgt å være singel selvom jeg har hatt noen friere titt og ofte. Hvorfor de fortsetter å være sammen kan være mange ulike årsaker. Økonomi, barn, bolig. Redd for å være alene. Eller ikke tørre og ta steget. Her kan det være mange ulike årsaker. Og hvorfor skal diskusjonen vris til meg og menn? Om jeg har, får, eller vil ha en mann selv. SELVFØLGELIG har du selv valgt å være singel. Derfor er du så opptatt av å fortelle at du er så mye bedre enn damene til kompisene dine, og damer generelt. Diskusjonen vris til deg og menn, fordi du mener mye om det å være en god kone og om forhold, når du selv ikke har noe forhold. Hvorfor er du så opptatt av å være god partner, når du ikke vil ha forhold? Anonymkode: 93e87...e70 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #99 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (13 minutter siden): Jeg støtter ikke oppom. Er heller ikke sjalu på deres liv. Jeg har et rikt liv med mye bra innhold, og klarer meg godt selv og alene. Jeg ødelegger ikke andres forhold. Det var da voldsomt til rebelsk engasjement da😆 Jeg syns fremdeles kvinner klager for mye. Så det står jeg ved enda. Hvis du hadde et rikt liv, ville du ikke ha hengt sammen med masse gifte menn og diskutert deres koner og hørt på klagingen deres. Anonymkode: 93e87...e70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #100 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (10 timer siden): Man båse leser (her) og hører ofte om gærne mannfolk som er både sjalu, utro, kontrollerende, mistenksomme etc etc. Nå skal jeg snu dette litt, og jeg vet det vil provosere🤣😉 Jeg er en kvinne, 39 år, og singel. Vi er en vennegjeng sammensatt av gamle venner fra studietiden, og noen nye. Vi henger sånn jevnlig sammen og har kjent hverandre i over 20 år. Når mange av disse mennene da er ute og lufter seg med oss (middag, bowling, sosiale ting) så maser disse damene på de som et lokomotiv hele kvelden. "Når kommer du hjem, hvor er dere nå" etc etc. Og en del ganger har noen av mennene fått opptil 15 sms iløpet av en kveld på kanskje 3 timer! Og de forteller at sånn er de når de er med andremennesker også, som feks kollegaer. Nå skal det legges til at disse karene jeg nå drar frem er pålitelige, trofaste, balanserte og seriøse menn. Så ingen grunn til å ringe med bjella her for å få de hjem umiddelbart. De elsker sine koner/samboere, og gjør alt for de. ❤️ Jeg har selv vært vitne til hvordan de blir herset med, kjeftet på, mast på, kritisert, og klagd på av sine koner. Noen av konene ER sykelig sjalu også, på toppen av alt maset disse mennene utsettes for. Noen av de får nesten ikke lov til å ha hverken kamerater eller venninner. Ikke gjøre noe med kollegaer, og ihvertfall ikke gjøre noe alene en sjelden stakket stund.. Det slår meg hvor miserabelt noen menn har det i sitt forhold. Og hvor sytete og utakknemlige vi kvinner kan være. Uten at det er en grunn. Bortskjemte er vi også. Vi kan feks ikke skylde på mensen hver j@#€ gang vi er humørsyke eller slitne. Stakkars dere menn som har sånne damer. Ja det er lov å ha en dårlig dag, men ikke 365 dager i året! Jeg syns generelt sett vi kvinner klager mye! Menn gjør så godt de kan de også. Og de er IKKE tankelesere, selvom vi både skulle ønske og håpe på det. Dessuten må vi slutte å være så nærtaken på ting. Så kjære menn, jeg vet mange av dere gjør så godt dere kan, og mere til. Og vi kvinner er næimen ikke lett å leve med noen ganger. Men, verden er et mye bedre, deiligere, og spennende sted å leve i, med dere tilstede. Takk. 👏😉 Nå ble jeg nesten litt forelsket 🥰 Anonymkode: d89ca...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå