AnonymBruker Skrevet 20. januar #101 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (9 minutter siden): Er ikke desperat etter oppmerksomhet. Men veldig morro og interessant å se hvordan folk engasjerer seg når man muligens treffer et sårt punkt andre kjenner seg igjen i. Angrep er det beste forsvar. Så istedet for å kanskje ta innover seg at det finnes mye klaging blant kvinner, så velger mange av dere å angripe meg istedet, og plukke på det at jeg er singel, misunnelig på andre, ødelegger etc. Det blir for enkelt spør du meg. Jeg har det bra i livet mitt. Og nå lurer jeg på hva jeg skal ha til middag 😂 Du må forstå at det ikke er noen såre punkt. Vi er gift, har barn, familie og minner. Du er singel, har ingen mann eller barn, og hevder å ha et helt fantastisk liv alene. Vel, mennesker som har fantastiske liv, pleier ikke å kose seg med misnøye. Anonymkode: 93e87...e70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #102 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må forstå at det ikke er noen såre punkt. Vi er gift, har barn, familie og minner. Du er singel, har ingen mann eller barn, og hevder å ha et helt fantastisk liv alene. Vel, mennesker som har fantastiske liv, pleier ikke å kose seg med misnøye. Anonymkode: 93e87...e70 Jeg har barn. Men nok om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #103 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (1 minutt siden): Jeg har barn. Men nok om det. Hvorfor ville ikke barnas far ha deg, som er en perfekt partner, som aldri klager og bare er god? Det må jo være en grunn. Kanskje er det fordi du søker oppmerksomhet fra andre menn, og henger litt for mye med dem? Anonymkode: 93e87...e70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MusikkErLivet Skrevet 20. januar #104 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du gjør et godt forsøk her, men det er en tapt sak dette. Jeg tenker at du har innsett noe som gir deg et større perspektiv hva gjelder dynamikken mellom mann og kvinne, og det skal du ta med deg videre. Dette er hvor du må være for å virkelig kunne forstå og kommunisere med din partner. Den motviljen du møter her har nok øynene helst rettet på seg selv fremfor en partner, men så gjenspeiler det kanskje også en partner som også bare har øynene rettet på seg selv. Anonymkode: 3a154...636 Godt sagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #105 Del Skrevet 20. januar TS traff jo blink! Se hvor mange som dømmer nord og ned. Pick-me, egentlig en mann, henger ikke på greip o.s.v... Her er en ny ting å legge i tråden ting kvinneguiden har lært meg: "Kvinneguiden har lært meg at kvinner med hoder og hjertet på rett plass, egentlig er en mann." Jeg ler meg ihjel. Du har virkelig gjort dagen min bedre TS. Her er det bare å finne frem popkorn å kose seg til innlegget blir fjernet av noen hårsåre medlemsrapporter. Anonymkode: d89ca...645 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #106 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ville ikke barnas far ha deg, som er en perfekt partner, som aldri klager og bare er god? Det må jo være en grunn. Kanskje er det fordi du søker oppmerksomhet fra andre menn, og henger litt for mye med dem? Anonymkode: 93e87...e70 Med TS sin glupe og vehjertede holdning et det mer sannsynlig at hun ikke ville ha mannen. Vær forsiktig med sånne provoserende spørsmål. For alt du vet kan det ha skjedd noe grusomt med mannen også. Anonymkode: d89ca...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #107 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det du beskriver er jo forhold der noe er riv, ruskende galt. Menn bør ikke hylles for å være i slike forhold. De bør prøve å endre en slik situasjon isteden. Hvorfor er forholdet slik? Er det noe psykisk galt med damen, eller er det noe alvorlig galt med forholdet? Er det tidligere svik i forholdet som fører til slik oppførsel, eller er det traumer damen ikke har bearbeidet fra tidligere? Jeg sender ingen hyllest. Jeg ber heller mennene ta ansvar for egen situasjon: Få til en endring, dra i terapi, finn bakgrunnen for den syke oppførselen, eventuelt avslutt et usunt forhold. Kjipt med tafatte menn som aksepterer usunne forhold. Ta ansvar, gjør endringer, ikke bare aksepter den samme dritten mens dere skjult klager og henter sympati fra andre. Anonymkode: 8ca6b...187 Enig. Jeg kjenner også til slike kvinner(i flertall ja) og utholdenheten til mennene deres forundrer meg. Samtidig lurer jeg på hvorfor jeg og andre kvinner på min alder går rundt single. Det er noe som tyder på at flere menn enn vi tror er masochister, eller at menn flest har skjult at de faktisk tiltrekkes av aggressive, bitre og sarkastiske bitcher som svinger mer i humøret enn i andre steder… Anonymkode: 405e5...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #108 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Med TS sin glupe og vehjertede holdning et det mer sannsynlig at hun ikke ville ha mannen. Vær forsiktig med sånne provoserende spørsmål. For alt du vet kan det ha skjedd noe grusomt med mannen også. Anonymkode: d89ca...645 Men hvorfor ønsker TS å fremstå som en så mye bedre partner enn andre kvinner, når hun: a. ikke vil ha partner i det hele tatt og b. ikke klarte å ta vare på sitt tidligere forhold? De gode partnerne jeg kjenner, pleier ikke å skryte av dette, særlig ved å trekke andre ned. De pleier også å bevare ekteskapet sitt livet ut. Anonymkode: 93e87...e70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #109 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Enig. Jeg kjenner også til slike kvinner(i flertall ja) og utholdenheten til mennene deres forundrer meg. Samtidig lurer jeg på hvorfor jeg og andre kvinner på min alder går rundt single. Det er noe som tyder på at flere menn enn vi tror er masochister, eller at menn flest har skjult at de faktisk tiltrekkes av aggressive, bitre og sarkastiske bitcher som svinger mer i humøret enn i andre steder… Anonymkode: 405e5...834 Nei. Det er fordi mange menn vil ha dama kun fordi hun er PEN. Å ha en pen dame er status, det er artigere å ha sex med ei som er pen, og man tenner fortere. Da godtar de ganske mye fra dama for å ikke miste henne. For når en mann når en viss alder, hvis han ikke er veldig rik eller kjekk, er hans sjanse for å få en ny, like pen dame, ganske liten. De driter i damas personlighet, så lenge hun er pen. Har sett mange slike tilfeller. Anonymkode: 93e87...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #110 Del Skrevet 20. januar Memorangen skrev (5 timer siden): Dette er det største "pick me"- innlegget jeg har lest her inne Få ting er så komisk som dette "pick me"-tullet. Realitetene er enkle: Mennene kvinner vil ha er nettopp menn som kvinner vil ha. Kvinner, i flertall. Noe som betyr at disse mennene ikke er desperate, de har valgmuligheter. Og ovenfor menn som kan velge må du faktisk bare finne deg i at du er avhengig av å bli valgt. Å være en bitch ender bare opp med at du velges bort. Anonymkode: b3454...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #111 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jepp, den single 40 år gamle pickmeisha har selvfølgelig rett. Ikke damene som har vært gift i en årrekke. Anonymkode: 93e87...e70 Haha....såååå bitter og provosert. Anonymkode: 8eb66...00a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #112 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): TS traff jo blink! Se hvor mange som dømmer nord og ned. Pick-me, egentlig en mann, henger ikke på greip o.s.v... Her er en ny ting å legge i tråden ting kvinneguiden har lært meg: "Kvinneguiden har lært meg at kvinner med hoder og hjertet på rett plass, egentlig er en mann." Jeg ler meg ihjel. Du har virkelig gjort dagen min bedre TS. Her er det bare å finne frem popkorn å kose seg til innlegget blir fjernet av noen hårsåre medlemsrapporter. Anonymkode: d89ca...645 Ja dette var virkelig spot on. Bitterkjerringene kravler fram fra avkrokene sine. Dette er underholdning på sitt beste! Anonymkode: 8eb66...00a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #113 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dårlig hersketeknikk å påstå at de som kommer med kommentarer eller motsvar er provosert. Personlig hyller jeg ingen som er i vonde forhold, ei heller innbiller jeg meg at jeg som venn vet hvordan venner er som partnere. Det er ikke sånn at folk flest rundt dem som blir mishandlet vet det.. Det som derimot slå meg, var det åpenbare ønsket om å provosere andre ukjente mennesker. Det fascinerer meg.. Anonymkode: 829d1...21f Svarene går jo mye på TS som person, med nedrakking og drittslenging. Hvorfor kan ikke de umodne bare holde kjeft hvis de blir så provoserte at de ikke klarer å debattere saklig? Har de ingen impulskontroll? Det blir veldig barnehage over mange av svarene. Anonymkode: 8eb66...00a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #114 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Få ting er så komisk som dette "pick me"-tullet. Realitetene er enkle: Mennene kvinner vil ha er nettopp menn som kvinner vil ha. Kvinner, i flertall. Noe som betyr at disse mennene ikke er desperate, de har valgmuligheter. Og ovenfor menn som kan velge må du faktisk bare finne deg i at du er avhengig av å bli valgt. Å være en bitch ender bare opp med at du velges bort. Anonymkode: b3454...510 Men siden TS ikke er en bitch, er det da merkelig at hun blir valgt bort, mens bitchene er gift. Er det ikke merkelig? ALLE er avhengig av å bli valgt, også mennene. Det skrives innlegg på innlegg fra "ufrivillig single" menn i Norge, og hver 4. mann har ingen barn, selv om mange av disse mennene gjerne vil ha dem. Ikke fremstill det som at det er kun menn som velger. Disse valgmulighetene du snakker om, er også ganske få. Anonymkode: 93e87...e70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. januar #115 Del Skrevet 20. januar Sukk. Skulle ønske folk valgte å fokusere litt på seg selv 😊 Folk har det forholdet som de har, om de er misfornøyde så er det noe som må diskuteres og tas opp med partneren, eller så må de gjøre noe med saken dersom de har det vanskelig med forholdet. Jeg har velge vanskelig for å forstå at folk faktisk viser frem meldinger fra forholdet sitt og det er et tillitsbrudd som, for meg, står på lik linje med utroskap. Det er bare sånn man ikke gjør mot partneren sin og jeg har utrolig vanskelig for å forstå de som forsvarer dette. Du setter den person du elsker i en posisjon der andre vil gjøre narr av dem. På samme måte som jeg unngår damer som snakker stygt om andre fordi de snakker stygt om en, så vil de snakke stygt om meg også. Man utleverer ikke en person bak ryggen deres, men dersom det er noe som problematisk så tas det direkte med den som det gjelder. Det handler om, for meg, grunnleggende folkeskikk og at man viser andre den respekten, kjærligheten og omsorgen som de fortjener. Jeg har aldri møtt en person som har utlevert partneren sin noen gang. Heldigvis 😊 Om man har problemer i forholdet så jobber man sammen for å finne en god løsning. ❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #116 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Haha....såååå bitter og provosert. Anonymkode: 8eb66...00a Bitter og provosert? Ikke i det hele tatt. Jeg ler av hele greia. Her sitter en voksen dame som fortsatt henger sammen med sine mannlige kompiser fra studie-dritafylla, og nekter å vokse opp. Hun leser andres meldinger og farer med sladder, akkurat som i studietiden. Mens hennes mannlige kompiser har rukket å få seg dame i mellomtiden. Deres liv har gått videre. De har familie, kone og barn å komme hjem til. TS har meldinger, sladder og selvforherligelse. Anonymkode: 93e87...e70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #117 Del Skrevet 20. januar Blått skrev (Akkurat nå): Sukk. Skulle ønske folk valgte å fokusere litt på seg selv 😊 Folk har det forholdet som de har, om de er misfornøyde så er det noe som må diskuteres og tas opp med partneren, eller så må de gjøre noe med saken dersom de har det vanskelig med forholdet. Jeg har velge vanskelig for å forstå at folk faktisk viser frem meldinger fra forholdet sitt og det er et tillitsbrudd som, for meg, står på lik linje med utroskap. Det er bare sånn man ikke gjør mot partneren sin og jeg har utrolig vanskelig for å forstå de som forsvarer dette. Du setter den person du elsker i en posisjon der andre vil gjøre narr av dem. På samme måte som jeg unngår damer som snakker stygt om andre fordi de snakker stygt om en, så vil de snakke stygt om meg også. Man utleverer ikke en person bak ryggen deres, men dersom det er noe som problematisk så tas det direkte med den som det gjelder. Det handler om, for meg, grunnleggende folkeskikk og at man viser andre den respekten, kjærligheten og omsorgen som de fortjener. Jeg har aldri møtt en person som har utlevert partneren sin noen gang. Heldigvis 😊 Om man har problemer i forholdet så jobber man sammen for å finne en god løsning. ❤️ Jepp, og TS HYLLER faktisk disse mennene - som latterliggjør sine koner og utleverer deres meldinger til ei annen dame, og som ikke forlater forholdene sine, men klager, klager og syter. Anonymkode: 93e87...e70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #118 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Svarene går jo mye på TS som person, med nedrakking og drittslenging. Hvorfor kan ikke de umodne bare holde kjeft hvis de blir så provoserte at de ikke klarer å debattere saklig? Har de ingen impulskontroll? Det blir veldig barnehage over mange av svarene. Anonymkode: 8eb66...00a Hele hovedinnlegget til TS går på ALLE KVINNER som personer, med nedrakking og drittslenging. I tillegg til selvforherligelse. Er det modent å lese andres private meldinger? Har hun ingen impulskontroll? Er det modent å late som man fortsatt er i studietiden, og stadig henge med kompisene sine og diskutere forholdsdrama med dem? Anonymkode: 93e87...e70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #119 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja dette var virkelig spot on. Bitterkjerringene kravler fram fra avkrokene sine. Dette er underholdning på sitt beste! Anonymkode: 8eb66...00a Samtidig er vi gift, har familie og barn. Vi sitter ikke på pub titt og ofte og tjener som gråtepute for gifte menn som ønsker å lufte frustrasjonen og negativiteten med oss, før de, lettet og glad, går hjem til kona og har sex med henne. Anonymkode: 93e87...e70 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. januar #120 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jepp, og TS HYLLER faktisk disse mennene - som latterliggjør sine koner og utleverer deres meldinger til ei annen dame, og som ikke forlater forholdene sine, men klager, klager og syter. Anonymkode: 93e87...e70 Vi er alle forskjellige og dersom hun mener at det er riktig så får hun bare gjøre det 😊 men jeg hadde bare trukket meg unna den energien og funnet mennesker som deler de samme verdiene som meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå