AnonymBruker Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (1 time siden): Mange kloke refleksjoner her. Absolutt. Ansvar bør også tas. Hyllesten var til alle de mennene som faktisk gjør så godt de kan hver dag, men likevell har sytete damer. Takk for at du delte dine tanker. Men de kan jo ta ansvaret og forlate disse damene!!!!! Anonymkode: 93e87...e70 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #22 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis disse kvinnene er så fæle, hvordan kan det da ha seg at du har vært "kompis" med mennene deres i 20 år, og sikkert funnet på mye sammen med dem i løpet av alle årene, siden du skriver at dere henger jevnlig sammen? Og hvordan kan det ha seg at damene deres er ekskludert fra å være med? Hva er i veien for at ikke de også kan bli med på for eksempel bowling? Synes historien høres ytterst merkelig ut, i hvert fall svært overdrevet. Anonymkode: 493ec...e29 Fordi enkelte av disse single "venninnene" elsker oppmerksomhet fra menn og holder dem på gress. Her har vi med ei skikkelig pickmeisha å gjøre. Anonymkode: 93e87...e70 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #23 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (1 time siden): Traff ikke blink på noe. Jeg har selv vært i langvarig forhold, og bodd sammen med noen så har erfaring med det. Jeg skjuler meg ikke bak at jeg er en mann som skriver dette, for jeg er kvinne. Og nei, jeg er ikke perfekt, aldri hevdet det. Men fikk jeg deg provosert, ja 😉 Det å "gjøre så godt man kan" er...nokså ofte ikke godt nok. Problemet er vel at disse mennene i begynnelsen av forholdet har solgt seg inn som mer arbeidsomme og ansvarlige enn de er, og da blir damer slitne etter hvert. Anonymkode: a1329...ee6 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #24 Del Skrevet 20. januar Du skriver vennegjeng, men så er de ikke venninner. Blir ikke provosert over innlegget ditt, fordi det er antagelig trolleinlegg skrevet av en mann. Men hadde det vært ekte så hadde du vært en bedriten venn. Anonymkode: a473f...4d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #25 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skriver vennegjeng, men så er de ikke venninner. Blir ikke provosert over innlegget ditt, fordi det er antagelig trolleinlegg skrevet av en mann. Men hadde det vært ekte så hadde du vært en bedriten venn. Anonymkode: a473f...4d7 Eller så har hun utelukkende mannlige venner, og ekskluderer deres partnere. Så lurer hun på hvorfor ingen av disse damene liker henne 🤣 Anonymkode: 93e87...e70 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #26 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skriver vennegjeng, men så er de ikke venninner. Blir ikke provosert over innlegget ditt, fordi det er antagelig trolleinlegg skrevet av en mann. Men hadde det vært ekte så hadde du vært en bedriten venn. Anonymkode: a473f...4d7 De er jo åpenbart en vennegjeng som består av både kvinner og menn, men ikke venners/venninners partnere. Kan da umulig være så vanskelig å forstå. Anonymkode: 12701...7ce 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #27 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De er jo åpenbart en vennegjeng som består av både kvinner og menn, men ikke venners/venninners partnere. Kan da umulig være så vanskelig å forstå. Anonymkode: 12701...7ce Utrolig lite troverdig. Anonymkode: a473f...4d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #28 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men de kan jo ta ansvaret og forlate disse damene!!!!! Anonymkode: 93e87...e70 Det er der kjærligheten kommer inn tenker jeg… men du får nok rett til slutt, det ligger nok i horisonten Anonymkode: 3a154...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #29 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er der kjærligheten kommer inn tenker jeg… men du får nok rett til slutt, det ligger nok i horisonten Anonymkode: 3a154...636 Men hvis det er kjærlighet, så må disse mennene slutte å klage på konene sine til andre damer. Det er illojalt. Anonymkode: 93e87...e70 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #30 Del Skrevet 20. januar Godt innlegg. Samt de fleste kommentarer til nå viser at du har helt rett 😊 Anonymkode: e2faf...b3a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #31 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt innlegg. Samt de fleste kommentarer til nå viser at du har helt rett 😊 Anonymkode: e2faf...b3a Jepp, den single 40 år gamle pickmeisha har selvfølgelig rett. Ikke damene som har vært gift i en årrekke. Anonymkode: 93e87...e70 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #32 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Utrolig lite troverdig. Anonymkode: a473f...4d7 Hvorfor det? jeg har venner av begge kjønn som jeg har kjent i sikkert 20 år, men det betyr jo ikke at partneren deres er mine venner/venninner. Anonymkode: 12701...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #33 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvis det er kjærlighet, så må disse mennene slutte å klage på konene sine til andre damer. Det er illojalt. Anonymkode: 93e87...e70 Hvis du seriøst tenker over det, hvor mange av disse mennene tror du egentlig klager til TS over meldinger fra konen sin? Jeg tror heller at det er TS som innbiller seg dette, eventuelt setter saken veldig på spissen, og så får hun samtidig fremhevet hvor mye bedre partner hun ville vært... Anonymkode: 493ec...e29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #34 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? jeg har venner av begge kjønn som jeg har kjent i sikkert 20 år, men det betyr jo ikke at partneren deres er mine venner/venninner. Anonymkode: 12701...7ce Det sagt så driter jo jeg langt i hvor mange meldinger mine venner utveksler med partnerne sine i løpet av en kveld. Det er da virkelig ikke min sak. Anonymkode: 12701...7ce 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #35 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne, i 50-årene. Har gjennom livet ofte sett slike kvinner. I tillegg bruker de enhver anledning til å prate dritt om mannen sin. Sånn skikkelig ille. Hvis man da spør forsiktig hvorfor de er sammen med denne mannen, så får man mange rare svar. Noen snur plutselig helt om, og forsvarer ham plutselig. Andre mener at de har nå giftet seg med ham, så da får de bare holde ut. Men sikler vilt på andre menn. Det er mange rare menn der ute, men det er jaggu mange rare kvinner også 🙃. Forstår ikke helt hvorfor folk er sammen om man er sjalu, kontrollerende eller bruker enhver anledning til å baksnakke hverandre. Må jo være giftige forhold. Anonymkode: 9eaa1...aa2 Takk, takk, for at du ser litt hva jeg mener 👏👏👏👏😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #36 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du skriver vennegjeng, men så er de ikke venninner. Blir ikke provosert over innlegget ditt, fordi det er antagelig trolleinlegg skrevet av en mann. Men hadde det vært ekte så hadde du vært en bedriten venn. Anonymkode: a473f...4d7 He he.. jeg ER kvinne. Men tro hva du vil 🙂 studiegjengen er min vennegjeng, ikke damene til de mennene som er med i den. Hvis det forklarte litt mer. Men de har ofte blitt bedt med ut de også når vi skal noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #37 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Godt innlegg. Samt de fleste kommentarer til nå viser at du har helt rett 😊 Anonymkode: e2faf...b3a Syns du? Jeg syns det vitner om dømmende og nedlatende holdninger, sånne mennesker som TS er grunnen til at min far valgte å bli hos min mor og ikke skille seg, han har lidd med en voldelig kvinne i over 40 år og jeg hadde en grusom oppvekst. TS blander seg opp i ting de ikke har noe med og reflekterer ikke over at ting kan være mer komplisert enn det en person sier. Sånn sett.. med mennesker som TS så er det ikke noe rart min mor vant og at han ble. Anonymkode: a1636...a9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #38 Del Skrevet 20. januar bobadee skrev (1 minutt siden): He he.. jeg ER kvinne. Men tro hva du vil 🙂 studiegjengen er min vennegjeng, ikke damene til de mennene som er med i den. Hvis det forklarte litt mer. Men de har ofte blitt bedt med ut de også når vi skal noe. Men så er alle disse mennene i forhold, mens du er singel. Enda du gjør alt riktig, og damene deres gjør alt feil. Sjalu much? Anonymkode: 93e87...e70 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #39 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Fordi enkelte av disse single "venninnene" elsker oppmerksomhet fra menn og holder dem på gress. Her har vi med ei skikkelig pickmeisha å gjøre. Anonymkode: 93e87...e70 Vi har mange rare ord og uttrykk i dag altså. Men jeg har aldri vært borti å bli kalt hverken det før i ulike sammenhenger. Men den er god. Hva har igrunn oppmerksomhet og holde folk på gress noe å gjøre i dette innlegget? Det var ikke det jeg skulle belyse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 20. januar Forfatter #40 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns du? Jeg syns det vitner om dømmende og nedlatende holdninger, sånne mennesker som TS er grunnen til at min far valgte å bli hos min mor og ikke skille seg, han har lidd med en voldelig kvinne i over 40 år og jeg hadde en grusom oppvekst. TS blander seg opp i ting de ikke har noe med og reflekterer ikke over at ting kan være mer komplisert enn det en person sier. Sånn sett.. med mennesker som TS så er det ikke noe rart min mor vant og at han ble. Anonymkode: a1636...a9d Det var synd å lese, og ikke bra. Men poenget var at kvinner klager mye. Jeg snudde det, fordi menn ofte blir hengt ut på sånne forum. Men vi kvinner har våre ting vi også. Likevel klarer ikke menn seg uten kvinner, og omvendt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå