AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Når fikk dere ømme bryster etter eggløsningen? Er det vanlig at det kommer tidlig? 🫣 Anonymkode: 6a37a...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden I en graviditet altså.. Anonymkode: 6a37a...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Graviditet 1: fikk helt ubeskrivelig ut-av-denne-verden ømme bryster et par dager før ikm. Graviditet 2: Er i uke 15 nå og har fortsatt ikke ømme bryster 🤷🏻♀️ Er nok litt forskjellig for alle og fra svangerskap til svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Første graviditet ble de ømme rundt uke 5. Neste graviditet ble de ikke ømme, som passer veldig bra siden jeg ammer enda. Anonymkode: 9eae0...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #5 Del Skrevet 35 minutter siden I denne graviditeten (nummer tre) fikk jeg ømme bryster nesten med én gang jeg fant ut at jeg var gravid. Er 16 uker nå, og de er ømme fortsatt. De har vokst mye også. Anonymkode: 93156...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå