AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Komfyren vår tok helt plutselig kvelden, og vi trenger en ny. Skal ha i stål, keramisk og frittstående, og liker designet på Gram komfyrer. Dessverre leser vi at det er mange som er misfornøyde med Gram komfyrer. Alternativ kan være Bosch, men syns de er litt for moderne i designet for kjøkkenet vårt. Mange er misfornøyde med disse også.. Blir ikke helt klok på hva vi skal velge, og lurer på om noen har tips eller gode råd for å velge rett. Kjedelig å være misfornøyd med en så viktig ting... Anonymkode: ff16e...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har hatt 2 gram komfyrer og hater begge! Den ene var problemet at platene oppå varmet ikke så mye som de skulle, og stekeovnen bar innstilt på "helvete" hele tiden så det meste var brent utenpå og rått inni. Unntatt pizza. Den kunne steke en grandis på 5 min. Produktfeil sa de, og ga meg en ny. Den ene plata sluttet å fungere etter rundt 1 år, dessverre var jeg midt i flytting og brudd da så komfyr ga jeg blanke f i. Jeg anbefaler det ikke. Anonymkode: fd3ad...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Komfyren vår tok helt plutselig kvelden, og vi trenger en ny. Skal ha i stål, keramisk og frittstående, og liker designet på Gram komfyrer. Dessverre leser vi at det er mange som er misfornøyde med Gram komfyrer. Alternativ kan være Bosch, men syns de er litt for moderne i designet for kjøkkenet vårt. Mange er misfornøyde med disse også.. Blir ikke helt klok på hva vi skal velge, og lurer på om noen har tips eller gode råd for å velge rett. Kjedelig å være misfornøyd med en så viktig ting... Anonymkode: ff16e...96e Noen ting er du heldig med andre ting er du uheldig med. Se på funksjonene til de ulike modellene og velg den som er best på de funksjonene du bruker mest. Anonymkode: f08f1...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Gram er gammelt godt merke Fryseboksen min holdt i 40 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå