AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Bør bytte ut min gamle telefon etterhvert, den er såpass gammel at ikke alle apper funker som normalt. Hadde sett meg ut samsung s24 fe, men jeg ser nå at s24+ er satt ned ganske mye i pris. Er denne telefonen verdt pengene? Jeg synes egentlig at det er helt tåpelig å betale så mye for en telefon. Samtidig har jeg ikke lyst til å kjøpe en billig telefon som jeg kommer til å irritere meg over. Idag har jeg en huawei som jeg elsker, men må over på et annet merke nå. Føler en viss skam over at jeg vurderer å bruke 10k på en telefon 😅 Anonymkode: 4ab61...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Har du råd og skal bruke den til mer en telefoner, meldinger og nettleseren så sier jeg kjør på. Samsung er overlegen når det kommer til kamerakvalitet og telefon generelt. Anonymkode: 34c55...2f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Jeg har samsung s24 (ikke +), synes den er veldig bra! Hadde også Huawei før jeg skiftet og var veldig fornøyd med den. Liker at den jeg har nå er litt mindre. Helt enig at det er mye penger, men er kanskje ikke så ofte du kjøper ny telefon? Jeg kjøpte min på tilbud, tror ikke jeg hadde brukt 10000... Anonymkode: 9e996...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har samsung s24 (ikke +), synes den er veldig bra! Hadde også Huawei før jeg skiftet og var veldig fornøyd med den. Liker at den jeg har nå er litt mindre. Helt enig at det er mye penger, men er kanskje ikke så ofte du kjøper ny telefon? Jeg kjøpte min på tilbud, tror ikke jeg hadde brukt 10000... Anonymkode: 9e996...a35 Nei, har hatt min i seks år nå, så er ikke så ofte. Jeg vet ikke om jeg tør gamble på at den kommer lavere, den er allerede rabattert med 4500,- nå. Størrelsesmessig er den lik som huaweien min, så jeg liker størrelsen forsåvidt. Hadde sikkert vært litt enklere å ta valget om jeg faktisk hadde hatt lyst på ny telefon 😄 Anonymkode: 4ab61...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Jeg svarte i grunn på mitt eget spørsmål, jeg har ikke lyst på ny telefon. Det må jo bety at den jeg har i dag fortsatt fungerer tilstrekkelig godt, da kan jeg vente til s25-serien kommer. Anonymkode: 4ab61...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Teknisk sett er S24 en veldig bra telefon. Noe av det aller beste som er å få tak i. Men den er for stor for meg. Jeg kan ikke slepe rundt på noe som likner et nettbrett når jeg skal ha den med meg over alt. Blir bare upraktisk til mitt bruk derfor har jeg valgt en S10. Har slitt ut en S10(holdt bare 5-6 år) og da den røk, fikk jeg kjøpt en brukt S10 fordi det var vanskelig å finne en ny telefon i samme nette størrelse. Anonymkode: 0459a...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Jeg er veldig fornøyd med min, og batteritiden er den beste jeg har opplevd. Anonymkode: 7b6ae...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar S25 kommer vel om et par dager. Da går nok prisen ytterligere ned. Om det ikke er det de allerede har tatt høyde for da. Anonymkode: 15c9f...dde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå