AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden Men no så sier ikke skattelistene bare det du tjener på jobb da. Jeg har ikke så høy lønn i selve jobben min. Men jeg har en del verdier som jeg får i inntekter. Så man vet jo at man ikke skal bare gå etter skattelistene da. Men men. Synes det er rart at dem skal gi deg mindre oppdrag på grunn av det. Jeg synes det høres latterlig ut. Anonymkode: e3bf7...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden Det er jo 100 % lovlig å søke i skattelistene. Hva mener du egentlig det er å «rapportere til ledelsen»? Glem dette. Men du kan jo gjerne be om forklaring til hvorfor de ikke ønsker å gi deg like mye oppdrag lenger. Anonymkode: 59f10...1f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #23 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har ikke peiling, men noe sier meg at du har en konkurrent som jobber som freelancer for samme firma som du , og vedkommende ville finne ut hvor mye han kunne forespeile seg i inntekt om han fikk kloa i dine tidligere oppdrag. Noen har jobbet hardt for å komme seg forbi deg og overrakt firmaet til å satse på han. Er vel jungelens lov som har slått inn her. Anonymkode: f289c...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden Lykkeligper skrev (5 minutter siden): Hvorfor mener du at det er fair? Det er offentlige opplysninger, og relevant om man feks har en 50 % stilling utenom den vanlige fulle jobben; klarer man å yte fullt i begge stillinger, feks? Men erfaringsmessig bryr de fleste arbeidsgivere seg bare hvis man er sykemeldt eller gjør en dårlig jobb. Da først begynner de å grave. Anonymkode: f98d8...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden Lykkeligper skrev (5 minutter siden): Hvorfor mener du at det er fair? Det er offentlige opplysninger, og relevant om man feks har en 50 % stilling utenom den vanlige fulle jobben; klarer man å yte fullt i begge stillinger, feks? Men erfaringsmessig bryr de fleste arbeidsgivere seg bare hvis man er sykemeldt eller gjør en dårlig jobb. Da først begynner de å grave. Anonymkode: f98d8...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden Det fremstår, som du påpeker, litt rart. Du mener at et firma som til nå har brukt dine tjenester, som du antagelig derfor har knyttet kontakter i, har latt en «tilfeldig nyansatt» bruke sin «venninne» til å sjekke hva du tjener og så har denne - fremdeles altså nyansatte - personen på ett eller annet vis brukt denne informasjonen til å (igjen på uvisst vis) overbevise vedkommende som er din kontakt til å slutte å bruke dine tjenester? Hvor fra skulle denne «nyansatte» få slik innflytelse? Tenker du ikke det mer logiske er at firmaet er misfornøyd med forholdet pris-tjeneste, har funnet seg mer uerfarne og dermed billigere folk til å erstatte deg, og så har denne nyansatte blitt nysgjerrig på om du har til salt på maten? Altså at rekkefølgen er den omvendte av den du antar? Anonymkode: 00122...029 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden Ikke i min villeste fantasi kan jeg se for meg at en arbeidsgiver skulle gi noen andre en jobb fordi du har tjent for mye. Er dette Kommunistpartiet du har jobbet for eller? Mer sannsynlig at dette er tilfeldig, og kanskje venninnen der jobber som det samme som deg og vil se hva DU TJENER, slik at hun kanskje kan se for seg hva hun selv kan tjene. Det er like dumt som alle andre grunner, fordi du får jo ikke litt svar på hva folk tjener med å søke dem opp i skattelistene…. Noe en arbeidsgiver bør vite, men en stakkars dust kanskje ikke vet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden Dette er tredje tråden om dette temaet du starter. Du må bare innse at du kanskje ikke er en så stor ressurs for firmaet som du tror. Du er ikke uerstattelig og av en eller annen grunn har se begynt å erstatte deg. Det må du bare ta inn over deg. Ka skje på tide å finne et annet firma. Eller som du sa tidligere, fullføre utdanningen din Anonymkode: afd0d...bd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå