AnonymBruker Skrevet 19. januar #21 Del Skrevet 19. januar Kanskje han har innvollsorm? Har han vært i utlandet. Anonymkode: f0015...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #22 Del Skrevet 19. januar Ehm. Jeg er kvinne. Slank og veltrent. Spiser lett 3-4 tacolefser. En grandis spiste jeg lett alene på barneskolen 👀🤷 Anonymkode: a2564...fe7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #23 Del Skrevet 19. januar Bendelorm.... Anonymkode: 33303...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #24 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eh, jo det er det 😅 Anonymkode: 1a203...a86 Det kommer mer an på hva man har inni enn antall, så folk snakker alltid forbi hverandre i slike tråder. Anonymkode: f48e4...b23 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #25 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men det er jo ikke normalt at vi må doble mengden mat som serveres fordi det skal være en ekstra person tilstede ved måltidet? Vi er 4 ellers, og alle spiser seg mette. Anonymkode: b9b88...255 Du må jo ikke det. Anonymkode: 37d6c...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #26 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har vært hos familier på 4, hvor de har EN pakke kjøttdeig på deling, og litt mat ved siden av der. Noen spiser lite middag. Anonymkode: 73eb7...52c Vi er 4, to voksne og barn på 6 og 9. Enn så lenge har vi kjøtt til overs med 400 gr karbdeig Anonymkode: af889...d9d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #27 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har vært hos familier på 4, hvor de har EN pakke kjøttdeig på deling, og litt mat ved siden av der. Noen spiser lite middag. Anonymkode: 73eb7...52c Da jeg var barn delte vår familie på fire en halv kjøttdeigpakke. Da var vel riktignok str 500gram da men. Anonymkode: 438ff...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #28 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er 4, to voksne og barn på 6 og 9. Enn så lenge har vi kjøtt til overs med 400 gr karbdeig Anonymkode: af889...d9d Dette må jo være tull? Vi er 4 stk En mann som spiser mye Meg Barn på 6 år Barn på 3 år Vi steker 800g kjøttdeig Anonymkode: d2b21...3e6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #29 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er 4, to voksne og barn på 6 og 9. Enn så lenge har vi kjøtt til overs med 400 gr karbdeig Anonymkode: af889...d9d Vi er to voksne og to ungdommer (16 og 14). 400gram karbonadedeig holder til tacoen vår, selv om vi er ganske storspiste. Vi har mye grønt til da. Anonymkode: 7cd68...a7d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette må jo være tull? Vi er 4 stk En mann som spiser mye Meg Barn på 6 år Barn på 3 år Vi steker 800g kjøttdeig Anonymkode: d2b21...3e6 Vi er 5, og klarer oss med 400 gram kjøttdeig😅 Men jeg er småspist, og ungene på 2 og 4 spiser mer grønnsaker enn kjøtt så mannen og 15-åringen får sin del og vel så det😄 Vi lager f.eks kjøttdeig, ris og grønnsaker, taco, lasagne med salat så det er jo mer enn bare kjøttdeig på bordet. Anonymkode: 5815e...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #31 Del Skrevet 19. januar Noen spiser to store måltider, men andre spiser 5 mindre Anonymkode: 89daf...3e7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #32 Del Skrevet 19. januar Og for å svare ts, så har jeg en svigerbror som spiser mer enn alle oss 5 i familien til sammen. Vi lager dobbelt så mye mat når han skal spise hos oss. Anonymkode: 5815e...950 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #33 Del Skrevet 19. januar Sånn var jeg frem til 40 års alderen! Jeg var konstant sulten, spiste enorme mengder, men var tynn som ei høvelflis. Foreldrene og vennene mine lurte på om jeg hadde bulimi (overspise - kaste opp), men det hadde jeg altså ikke på noen måte. Men så kom 40 årene, og hoftene ble mykere. Har måtte regulere inntaket drastisk, og må passe på hva jeg spiser. Appetitten har for så vidt også roet seg en del. Min onkel var faktisk også slik, og 40-50 årene ble litt hardt mtp appetitten og vekt (han er fremdeles like sulten, sier han). Nå nærmer han seg 60 og har fått en solid mage. Han er i grunnen ganske rund. Anonymkode: a5f83...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 19. januar #34 Del Skrevet 19. januar Vi spiser få og store måltider i vår familie, og trener mye. Vi spiser mye grønnsaker i tacoen, allikevel steker jeg 1200gr karbonadedeig til oss 5 i familien. Da pleier det å være rester til en wrap eller to. Så vi spiser ca 200g kjøtt/pers (i tillegg til kjøttet går det 2 mango, 1 agurk, 3 avokado, 1 rødløk, 1,5 crispisalat, 1 stor boks mais, 4 tomater, 2 paprika, ost, salsa og lefser) folk blir alltid overrasket over mengden middag som lages hjemme hos oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #35 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ehm. Jeg er kvinne. Slank og veltrent. Spiser lett 3-4 tacolefser. En grandis spiste jeg lett alene på barneskolen 👀🤷 Anonymkode: a2564...fe7 Jeg er svært overvektig, men klarer ikke mer enn to fulle tacolefser til middag. 😅 Anonymkode: 325bb...a8c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #36 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi er 5, og klarer oss med 400 gram kjøttdeig😅 Men jeg er småspist, og ungene på 2 og 4 spiser mer grønnsaker enn kjøtt så mannen og 15-åringen får sin del og vel så det😄 Vi lager f.eks kjøttdeig, ris og grønnsaker, taco, lasagne med salat så det er jo mer enn bare kjøttdeig på bordet. Anonymkode: 5815e...950 Vi er nå tre i familien, og før ungdommene flyttet ut var vi 5 på det meste. Greide oss som regel med 400 G kjøttdeig til tacomiddag. Skal sies at det var jenter, ikke gutter, og ei av dem hadde litt fikse ideer fra tid til annen der hun ikke spiste kjøtt og slikt. Vi spiser ikke store middagsporsjoner. Men selvfølgelig, har av og til besøk av våre døtres kjærester og særlig en er slik som ts beskriver. Så da må vi beregne mer mat seff. Anonymkode: 3a213...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #37 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du må jo ikke det. Anonymkode: 37d6c...3d4 Jo, for jeg har ikje lyst til at noen ikke skal kunne spise seg mett, selv om jeg reagerer på mengden mat som inntas. Anonymkode: b9b88...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GMT800 Skrevet 19. januar #38 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi er to voksne og to ungdommer (16 og 14). 400gram karbonadedeig holder til tacoen vår, selv om vi er ganske storspiste. Vi har mye grønt til da. Anonymkode: 7cd68...a7d Dere må jo være ekstremt småspist. Lage nachos eller taco her til to voksne, en tenåringsgutt og en 11-åring betyr to pakker karbonadedeig, men da må det være en del til, som salat, hjemmelaget guacamole og lignende. Eventuelt lage av tre pakker og ha litt rester. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #39 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Eh, jo det er det 😅 Anonymkode: 1a203...a86 Nei det er ikke mye. En grandis er lunsj, fire burritos er en helt vanlig middag. Anonymkode: a0ec4...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #40 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal sies at det var jenter, Anonymkode: 3a213...70f Og det gjør hele forskjellen. Anonymkode: a0ec4...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå