AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Har fått 70.000 kr i arv. Jeg og mannen vil reise 15 dager cruise på Hurtigruten, dette koster ca 60.000kr all inklusive. Men så kan vi heller ta en uke i sydligere strøk med begge barna for samme pris. Det hadde vært veldig fint med en reise bare oss to, men så tenker vi litt på at det blir hjemme ferie på barna om vi velger å dra alene. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: b2b7a...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Dere reiser selvfølgelig med barna, noe annet er totalt egoistisk. Skjønner ikke at det er mulig å tenke tanken engang. Anonymkode: 5ba5b...441 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Reist uten barna. Når mine foreldre arvet etter besteforeldrene mine så forventet vi ikke at vi skulle få noe. Dem må få kos seg dem å. Dem fortjener det. Anonymkode: 3b858...ced 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Er barna voksne? Isåfall kan dere gjøre det dere vil selv. Er de faktisk barn som går på skole/barnehage er det merkelig å prioritere en dyr og langvarig ferie hvis det gjør at barna ikke får ferie. Anonymkode: 10846...4b1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Kommer litt an på hvor gamle barna er og om dere alltid har reist med barna tidligere. Hvis dette er den første ferien dere tar alene på mange år og det har vært utfordrende å få alenetid så ja, kjør på. Hjemmeferie på barna trenger ikke være kjedelig det heller, så lenge det planlegges godt. Anonymkode: efa60...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Barnas glede gjør meg glad. Så jeg hadde virkelig ikke kost meg på en ferie hvor jeg vet at jeg frarøver barna ferie det året. Anonymkode: 56298...dd5 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Jeg ville tatt med barna. Anonymkode: 1c3b4...b55 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Om dere vanligvis reiser på ferier med barna, så kunne jeg prioritert aleneferie. Om dere derimot sjeldent drar på ferie med ungene - hadde jeg selvsagt dratt på en tur med de. Anonymkode: 1cf3b...1b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dere reiser selvfølgelig med barna, noe annet er totalt egoistisk. Skjønner ikke at det er mulig å tenke tanken engang. Anonymkode: 5ba5b...441 Helt enig! Anonymkode: aad88...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Med barn Anonymkode: 1d5c1...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar Med hjemmeboende barn skal barna selvfølgelig med på ferie! Hvorfor få barn om du ikke engang gidder å bruke ferien din på dem? Anonymkode: d2bf5...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar Jeg hadde aldri brukt 60 000 på ferie til meg og mannen hvis det innebar at det ikke ble ferie med barna. Da hadde jeg heller valgt en mye rimeligere ferie for oss to (f.eks. langhelg i en europeisk storby) og så en fin sommerferie for hele familien. Anonymkode: 163f3...39c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Ikke tilbyr de 15 dagers cruise, og en uke på hurtigruten all inclusive koster mer enn dette. Med mindre du tenker på ekspedisjonscruise som gjerne koster 100 000 per person. Oppsummert er du bare ute etter å provosere. Hvorfor? Anonymkode: 27805...fb5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar Hurtigruta er utrolig kjedelig. Reis med barna og spar Hurtigruteturen til dere er 70. Anonymkode: 89516...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Reis med barna og heller en mindre tur bare dere to. Anonymkode: d4f76...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar Reis og kos dere TS 🙂 Viktig å ta vare på hverandre som kjærester også. Her reiser vi på tur med og uten barn. Har ikke dårlig samvittighet for det. Vi er tross alt to voksne som også fokuserer på oss. Viktig å ta vare på forholdet ❤️ Anonymkode: 1c56a...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Reis og kos dere TS 🙂 Viktig å ta vare på hverandre som kjærester også. Her reiser vi på tur med og uten barn. Har ikke dårlig samvittighet for det. Vi er tross alt to voksne som også fokuserer på oss. Viktig å ta vare på forholdet ❤️ Anonymkode: 1c56a...88f Vi reiser også på tur vi to, men ikke på bekostning av ferie med barna. Hverken når det kommer til feriedager eller når det kommer til reise. Anonymkode: 1cf3b...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har fått 70.000 kr i arv. Jeg og mannen vil reise 15 dager cruise på Hurtigruten, dette koster ca 60.000kr all inklusive. Men så kan vi heller ta en uke i sydligere strøk med begge barna for samme pris. Det hadde vært veldig fint med en reise bare oss to, men så tenker vi litt på at det blir hjemme ferie på barna om vi velger å dra alene. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: b2b7a...5e8 Brukt 60 tusen på Hurtigruten bare dere to. Og puttet 10 tusen i det dere uansett hadde planlagt sammen med barna. Anonymkode: 72d3d...8d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #19 Del Skrevet 20. januar Har dere ikke da råd til en vanlig ferie også, med barna? Om arven dekker hurtigruten? Skjønner ikke. Uten arv, skulle dere ikke på ferie uansett? Må dere velge hadde jeg absolutt valgt barna. Ta hurtigruten når de er voksne. Er en grunn til at snittalderen der antagelig er høy… Anonymkode: 81639...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #20 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hurtigruta er utrolig kjedelig. Reis med barna og spar Hurtigruteturen til dere er 70. Anonymkode: 89516...332 Dette! Anonymkode: d5044...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå