AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Lurer på hvor man skal henvende seg for å vaksinere et barn på 5 år mot vannkopper. Fastlege eller Volvat? Bor i Bergen. Anonymkode: 3d135...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lurer på hvor man skal henvende seg for å vaksinere et barn på 5 år mot vannkopper. Fastlege eller Volvat? Bor i Bergen. Anonymkode: 3d135...660 https://www.helsenorge.no/vaksinasjon/barnevaksinasjonsprogrammet/nar-far-barnet-tilbud-om-de-ulike-vaksinene/ Her står det informasjon om vaksinering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg vaksinerte barnet mitt på helsestasjonen. Måtte betale for vaksinen selvsagt. Så ingen vannkoker på han! Anonymkode: d1f65...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden TBL12 skrev (1 minutt siden): https://www.helsenorge.no/vaksinasjon/barnevaksinasjonsprogrammet/nar-far-barnet-tilbud-om-de-ulike-vaksinene/ Her står det informasjon om vaksinering. Vaksine mot vannkopper er ikke en del av vaksineringsprogrammet, det er derfor jeg spør. Anonymkode: 3d135...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vaksinerte barnet mitt på helsestasjonen. Måtte betale for vaksinen selvsagt. Så ingen vannkoker på han! Anonymkode: d1f65...a6f Takk for svar 🙏 Hørt stråling fra vannkoker er grusom, så best med vaksine 😂 Anonymkode: 3d135...660 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Dersom barnet er over 9 mnd kan du kjøpe vaksine mot vannkopper. Dette bestiller du hos lege, eller noen steder på helsestasjonen. Bare ta kontakt lokalt og hør. Anonymkode: 7e61e...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Hvor mye koster vaksine mot vannkopper? Jeg angrer litt på at jeg ikke vaksinerte ungene mine mot det. Jeg tror jeg vil ta vaksine mot helvetesild, skjønte at det finnes for voksne, og etter at min far fikk helvetesild med påfølgende hjernehinnebetennelse og hjernebetennelse så har jeg ikke lyst til å oppleve noe slikt selv. Anonymkode: 0b669...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Noen som vet om det fremdeles er usikkerhet ang. vaksinens varighet? Altså hvor lenge den beskytter mot sykdom? Anonymkode: ff6cc...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden På apotekets hjemmeside står pris 480,- nå + sikkert arbeid og resept. Gjør du det hos legen er det sikkert litt rimeligere. Du må nesten ta kontakt lokalt og høre. Anonymkode: 7e61e...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden https://www.boots.no/prisliste Anonymkode: 7e61e...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Vi gjorde det nylig på 16 åringen, mener det det kostet litt mer enn det som står her. Mulig vaksinen koster 480,- men måtte ha to doser og så kostet det ca 200 å ta den. Syns å huske at det ble ca 1500 tilsammen. Anonymkode: de7b2...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå