AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Trenger nye truser, vanlige eller hipster, i bomull og ikke high waist eller hva det heter. Forslag? Anonymkode: 63960...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Aliexpress Anonymkode: 5a677...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Efi. 100% bomull, 6 pk. Nettbutikk. Anonymkode: a9210...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Sloggi basic midi. Kjøper på europris, men har de nok andre steder også. De beste trusene jeg har hatt. Holder fasongen vask etter vask, noe jeg har slitt med at ikke andre truser gjør. Hatt mye fra lindex feks, men de blir slappe/mister fasongen raskt synes jeg. Anonymkode: 23e7c...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Cubus, Lindex, KappAhl eller Pierre Robert fra dagligvarebutikker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar comfyballs dame Anonymkode: 5a8c9...52c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Lindex. De har ofte 3 for 2, og variert type truser. Anonymkode: bdea8...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): comfyballs dame Anonymkode: 5a8c9...52c Samme her Anonymkode: ba6ec...649 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar Her går det i godt brukte truser:) Jeg tenker på miljøet:) Mann 57 Anonymkode: e5c44...264 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Påfallende hvor mye spørsmål om truser og "sexy kjoler" det er her inne. De fleste damer vet hvor de kan kjøpe truser... Anonymkode: 2cc3f...f93 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Påfallende hvor mye spørsmål om truser og "sexy kjoler" det er her inne. De fleste damer vet hvor de kan kjøpe truser... Anonymkode: 2cc3f...f93 Ts her, jeg er den typen som sist kjøpte truser 10 år siden, jeg lurer fordi jeg aner ikke egentlig. Gikk innpå cubus og hm, og der var alt i blandingsmateriale, string eller merkelig form. Ble veldig glad for tipsene her. Anonymkode: 63960...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar (endret) Cubus. 95% bomull. 3 for prisen av 2 ofte om ikke hele tiden. Vanlige trekantformede truser som kommer i hvit, sort, mørk grå og lys grå. Holder seg fine vask etter vask. selve trusen er bomull og elastanen er strikken rundt livet. Truselink Endret 20. januar av PurpleTuliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar H&M Anonymkode: e3091...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar PurpleTuliip skrev (4 minutter siden): Cubus. 100% bomull. 3 for prisen av 2 ofte om ikke hele tiden. Vanlige trekantformede truser som kommer i hvit, sort, mørk grå og lys grå. Holder seg fine vask etter vask. selve trusen er bomull og elastanen er strikken rundt livet. Truselink Takk! De så behagelige ut også Anonymkode: 63960...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar PurpleTuliip skrev (11 minutter siden): Cubus. 100% bomull. 3 for prisen av 2 ofte om ikke hele tiden. Vanlige trekantformede truser som kommer i hvit, sort, mørk grå og lys grå. Holder seg fine vask etter vask. selve trusen er bomull og elastanen er strikken rundt livet. Truselink 95% bomull, 5% elastan står det. Sjelden å finne 100% bomull. Anonymkode: a9210...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 95% bomull, 5% elastan står det. Sjelden å finne 100% bomull. Anonymkode: a9210...bdd Ja skjønner det, men 95% bomull går og, bare ikke de som det omtrent ikke er noe bomull i Anonymkode: 63960...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 95% bomull, 5% elastan står det. Sjelden å finne 100% bomull. Anonymkode: a9210...bdd Glemte redigere første linje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar PurpleTuliip skrev (4 minutter siden): Glemte redigere første linje Takk likevel Anonymkode: 63960...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #19 Del Skrevet 22. januar Skjønner godt at du spør, har spurt om det samme! 😅 Er noen år siden nå, men fikk da tips om disse: https://www2.hm.com/no_no/productpage.1011444001.html Kjøper bare de nå. Elsker at de er i bomull men samtidig ser litt fine ut med blondene bak. Flatterende fasong. Jeg går én størrelse opp - kanskje ikke nødvendig, men liker ikke når de strammer rundt midjen og lager bulker. Cubus sine er ekstremt små på størrelse, og ikke like god kvalitet. Anonymkode: f4e50...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. januar #20 Del Skrevet 22. januar Utrolig behagelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå