AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg skal feire bursdagen min og invitere rundt 20 venninner. Planen er å spise på restaurant, og så kan de som vil reise ut på byen etter dette. Jentene er en god blanding av mødre og barnløse, så mange av de kommer nok ikke til å reise videre etter middagen. Men, er det frekt at gjestene må betale for maten selv? Det blir jo rådyrt om jeg skal betale for alle, men dette er kanskje forventet.. eller?🤔 Tenker å spesifisere at middagen er gave nok i seg selv. Ønsker gjerne innspill fra andre 😊 Anonymkode: e7371...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Ikke frekt hvis de vet det før de takker ja. Og så kommer det jo an på hvordan invitasjonen formuleres. Det er forskjell på "Jeg vil invitere dere til min 30-årsdag på restaurant God Mat" og "Jeg har lyst til å feire 30-årsdagen min på restaurant God Mat. Vil dere spise der sammen med meg?" Anonymkode: e4710...80a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå