Gå til innhold

Kjærestens eks som skriver om han til meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Høres litt tafatt ut å la dette pågå i 5 (??) år. For det første er det mulig å anmelde trakassering og for det andre er det mulig å skru på en innstilling slik at kun venner kan sende deg meldinger (på Facebook f eks). 

Anonymkode: a2685...306

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han er fantastisk i senga. Jeg hadde en naiv tankegang før disse meldingene kom; innbilte meg at han var slik kun med meg. Han har sagt at med meg er sexen bedre enn den noengang har vært, men når hun skrev disse meldingene begynte jeg jo å tvile. Han sier han aldri har sagt at hun var den store kjærligheten. Håper det stemmer, det plager meg at hun skriver slike ting.

Anonymkode: b6c48...362

Iom at du nå tviler på mannen din, som du har vært sammen med i 5(!!) år, har du latt denne galne kjærringen vinne! Hun har jo fått det nøyaktig slik hun vil. Hun har oppnådd å være i tankene dine 24/7, hun har fått deg til å tvile på både deg, han og dere som par, hun styrer hele showet og er garantert veldig fornøyd med det.

Ja, de har hatt sex, men hvor fantastisk var den for han når han ikke valgte henne, og at han i tillegg hadde flere han lå med når han holdt på med henne? 

Jeg syns du skal tro på han når han sier at sexen dere har er den beste han har hatt. Fordi i løpet av de årene dere har vært sammen, så har dere utviklet deres egen måte å ha sex på, en måte som er bare hans og din, og jeg kan garantere at for han, så er det den beste sexen han har hatt. Hvorfor skulle han ellers fortsette å være sammen med deg og ha sex med deg?

Jeg er gift, og har vært sammen med mannen i over 10 år nå, før han var jeg i et par lange forhold, og sexen var bra den, jeg var veldig fornøyd. Men sexen med min mann er uten sidestykke den beste og mest fantastiske jeg har opplevd. Han har ikke den største penisen, og har ikke vært sammen med så mange før meg, altså han hadde ikke mye erfaring, men himmel så deilig den sexen er! Jeg ville ikke byttet bort sexen eller mannen mot noe, for han er min og det han gjør med meg kan ikke beskrives. 

Så slutt å la en eks fra 5 år siden ødelegge deres forhold, for det er det du gjør nå. Istedenfor å fokusere på dere to, så fokuserer du på eksen og det hun sier. Ser du ikke selv hvor idiotisk det er? Er det verdt å ødelegge deres forhold for henne? Vil du la henne vinne?

Skaff deg litt selvtillit og velg å drite i henne og fokuser på dere to. Da vinner du, og hun vil da etterhvert innse at hun ikke klarer å komme mellom dere.

Anonymkode: f7428...f44

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette handler om psykisk sykdom. Dama er psykisk syk. Håper hun får hjelp.

Du gjør riktig i å verne deg selv med blokkering. Fortsett med det. Anmeld henne gjerne for trakkasering. Antagelig gjør politiet lite med det, men da er det ihvertfall dokumentert hos politiet også om det fortsetter og/eller blir mer ille.

Du må ihvertfall aldri tenke at noe av det hun sier om deg er sant. Hun kjenner deg ikke og aner ikke hvordan du er. Det som er sant og sikkert, er at denne dama har en uspiselig personlighet og hun skyver folk fra seg ved å oppføre seg sånn, både kjente og ukjente.

Anonymkode: 6bb71...0c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og sex kan være bra med forskjellige folk. Å sammenligne sexopplevelser er bare dumt og ødeleggende.

Vær heller glad for både deg selv og han om dere har hatt fine seksuelle erfaringer. 

Jeg og kjæresten finnes ikke sjalu eller usikre på hverandre og det vi har sammen. Vi har pratet om tidligere seksuelle erfaringer. Hva vi liker og ikke liker.

Vi har begge gode erfaringer med sex, men sexen vi har er unik og definitivt noe av det beste vi begge har opplevd nettopp fordi vi kan prate så åpent om alt. Med meg er han mer avslappet enn han noen gang har vært og det har åpnet opp en ny verden mht sex.

Utover det så valgte kjæresten deg og har fortalt hva som skjedde. Etter 5 år vil jeg håpe at du føler deg elsket, trygg og verdsatt av han.

Og da er det revnende likegyldig hva en dame han datet for flere år siden prøver å overbevise seg selv om.

Anonymkode: fc66c...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor drar dere ikke å treffer hun og lar han lese meldingene høyt for henne og ber om at det må slutte? 

Anonymkode: 7f841...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan svare tilbake, stå opp for deg selv. Si at nå har det gått 5 år, det er virkelig på tide at du går videre. Selv om du opplevde det forholdet som den store kjærligheten, så gjorde ikke han det. Om det hadde blitt slutt mellom dere, så hadde han aldri i verden gått for deg igjen. Det er på tide at du innser det, og ikke henger fast i fortiden. Enhver videre kontakt vil bli politianmeldt. 

Du kan også høre med politiet for råd. Kanskje en telefonsamtale fra dem er nok korrektiv til at hun slutter.

Han valgte deg. Bruk det til å løfte deg opp når tvilen kommer. Du er bra. 

Anonymkode: 0277b...473

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun høres jo fullstendig gal ut. På ekte. Å holde på slik 5 år etterpå er galskap og nesten litt skummelt. 

Jeg ville svart at dere vurderer å kontakte politiet hvis hun ikke stopper. 

Og gjort det også. Sånne folk kan eskalere stalkingen til å bli oppsøkende også 

Anonymkode: 101f5...879

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hør TS, i FEM ÅR har hun hold på slik mens dere har vært et par og du tviler på deg selv om han? Fem år, TS.. Ingen mann hadde orket være sammen med deg i fem år om ikke du var den han ville ha.. Han valgte deg! 

Anonymkode: 54bf8...c1a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor drar dere ikke å treffer hun og lar han lese meldingene høyt for henne og ber om at det må slutte? 

Anonymkode: 7f841...469

At vi skal bruke tid på å faktisk møte henne, er helt utelukket. Jeg har aldri møtt henne, og vil det skal forbli sånn.

Anonymkode: b6c48...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...