AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Blir kåt bare av tanken..det siste året har jeg hatt så mange drømmer om natten om penis...gleder meg oppriktig til jeg får mulighet til å ligge med en mann. Det har jeg savnet så utrolig. Kvinnekroppen er nydelig men ga meg lite og tilslutt ingenting seksuelt. For tamt. For lite maskulint. Herlig å finne ut hvem man er seksuelt🤩Flere med samme erfaring? Anonymkode: 88c15...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden 0/10 Anonymkode: 22756...c5c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 0/10 Anonymkode: 22756...c5c Hvorfor ler du? Anonymkode: 88c15...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde det slik før. Var sammen med en dame men drømte om menn. Gjorde det slutt med henne og fant mannen min som jeg nå har barn sammen med. Aldri angret Anonymkode: ee73c...b14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde det slik før. Var sammen med en dame men drømte om menn. Gjorde det slutt med henne og fant mannen min som jeg nå har barn sammen med. Aldri angret Anonymkode: ee73c...b14 Hvor lenge var dere sammen? Tenker du på deg selv som bi? Det har vært så rart hele greia. Følte nesten kroppen min ga tydelig beskjed om at jeg ER hetero. Tente ikke ekte på sexen, ikke ordentlig kåt og tent. Trodde det var bare fordi det var uvant. Anonymkode: 88c15...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 0/10 Anonymkode: 22756...c5c Nå er det en gang slik at det er flere kvinner som prøver ut et lesbisk forhold i 20 årene, men når de er rundt 30 så er det mange som bryter forholdet og finner seg en mann. Min lesbiske niese opplevde dette flere ganger i den perioden. Så hva er det du ler av og hva gir score på? Mia hundvin er et godt eksempel på dette. Giftet seg med en kvinne - var sammen med henne i noen år, ble hetero over natten, fikk barn, så gikk det forholdet ad dundas og nå har hun funnet seg en ny mann.. Anonymkode: 242df...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er det en gang slik at det er flere kvinner som prøver ut et lesbisk forhold i 20 årene, men når de er rundt 30 så er det mange som bryter forholdet og finner seg en mann. Min lesbiske niese opplevde dette flere ganger i den perioden. Så hva er det du ler av og hva gir score på? Mia hundvin er et godt eksempel på dette. Giftet seg med en kvinne - var sammen med henne i noen år, ble hetero over natten, fikk barn, så gikk det forholdet ad dundas og nå har hun funnet seg en ny mann.. Anonymkode: 242df...83c Du vet at det finnes bifile folk? Anonymkode: 0a551...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vet at det finnes bifile folk? Anonymkode: 0a551...9c3 Nei, det visste jeg ikke 🤪Når man flagger at man aldri vil bli sammen med en mann, at kvinner er best å leve med og at alle kvinner klarer seg fint uten en mann så antar jeg de samtidig flagger at de er lesbiske. Men det er nå bare meg. Anonymkode: 242df...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg syntes sex er veldig mye bedre med en annen dame en med en mann. Men jeg ville aldri vært i et forhold/kjæreste med en annen dame😅 Anonymkode: a5e4d...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå