AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hva ville dere tenkt i denne situasjonen: Dere møter en dame ute. Dere har snakket sammen en stund, på tekst. Møttes 2-3 ganger før ute. Du spør om hun vil være med hjem men hun sier nei. Sier at det ikke passer denne gangen. Mister dere interessen av det eller tenker dere at det er en god ting? Anonymkode: 96c62...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvis hun sier "nei, det passer ikke" er det takk og farvel. Hvis hun sier "nei, det passer ikke i dag, men jeg møtes gjerne igjen på tirsdag" fortsetter det. Anonymkode: 40381...3e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Helt nøytralt. Kommer an på omstendighetene. Det er helt greit å si "nei takk" til ting. Er det "nei" hele tiden så er det ikke noe match og bedre å gå videre i livet. Anonymkode: ff50c...e40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Å være med hjem - betyr for de fleste av oss sex. Uavhengig av hva man måtte tro er det mange av oss som ikke er interessert i det i så tidlig . Hun kan fint være interessert i deg likevel. Så kommer ann på hva du er ute etter her. Anonymkode: a1e03...11b 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva ville dere tenkt i denne situasjonen: Dere møter en dame ute. Dere har snakket sammen en stund, på tekst. Møttes 2-3 ganger før ute. Du spør om hun vil være med hjem men hun sier nei. Sier at det ikke passer denne gangen. Mister dere interessen av det eller tenker dere at det er en god ting? Anonymkode: 96c62...d9c I hvilken kontekst? Nei som at det virkelig ikke passer? Nei som i at hun ikke tørr å si nei på en ordentlig måte og at hun egentlig prøver å bli kvitt meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Respekterer det uten problem. Men om det kun er jeg som har invitert/initiert de 2-3 treffene som har vært inntil dette hadde jeg nok vært litt mer reservert for å invitere igjen og forventet at du som dame tok initiativ til neste møte. Om dette ikke hadde skjedd i løpet av de neste dagene (at du bringer opp ønske om neste møte, det trenger ikke å skje igjen så raskt) hadde jeg nok tenkt at du ikke er så interessert og kikket etter andre muligheter. Anonymkode: ebb3f...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Tenker at hun har mensen hvis hun ikke oppgir noen grunn. Anonymkode: b7514...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker at hun har mensen hvis hun ikke oppgir noen grunn. Anonymkode: b7514...78b 😂 dette var akkurat grunnen til at jeg avslo, men ville ikke si det til han! Så jeg håper han ikke tenker at jeg ikke ville. Jeg sa at jeg blir gjerne med neste gang…. Men det var litt klønete hele opplegget så jeg håper han ikke tok det på feil måte Anonymkode: 96c62...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har aldri opplevd at menn har mistet interessen bare fordi jeg ikke blir med hjem etter en bytur. En random flørt jeg møtte samme kveld og håpet på å få seg noe ja, men ikke noen jeg har møtt flere ganger og hatt kontakt med mellom møtene også. Anonymkode: e1a31...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å være med hjem - betyr for de fleste av oss sex. Uavhengig av hva man måtte tro er det mange av oss som ikke er interessert i det i så tidlig . Hun kan fint være interessert i deg likevel. Så kommer ann på hva du er ute etter her. Anonymkode: a1e03...11b Jeg er damen i scenarioet, og avslo nettopp fordi jeg ikke ønsker å ha sex så tidlig i relasjonen og fordi jeg hadde mensen. Men ville ikke si det til han… Anonymkode: 96c62...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva ville dere tenkt i denne situasjonen: Dere møter en dame ute. Dere har snakket sammen en stund, på tekst. Møttes 2-3 ganger før ute. Du spør om hun vil være med hjem men hun sier nei. Sier at det ikke passer denne gangen. Mister dere interessen av det eller tenker dere at det er en god ting? Anonymkode: 96c62...d9c Det kommer helt an på hva grunnen er for at det ikke passer. Hvis hun ikke kommer med noen annen grunn enn at det ikke passer, så ville jeg nok blitt litt skeptisk Anonymkode: 43cb9...761 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Hvis han mister interessen så var han nok i utgangspunktet ute etter kun en ting. Anonymkode: 7adec...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du spør om hun vil være med hjem men hun sier nei. Sier at det ikke passer denne gangen. Mister dere interessen av det eller tenker dere at det er en god ting? Anonymkode: 96c62...d9c Jeg spør aldri damer om de vil bli med hjem. Det er veldig low class. Det jeg gjør er å invitere de hjem til meg. Anonymkode: 28605...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Å invitere med hjem etter ute på byen tolker jeg som han vil ha sex. Så kunne lett sagt nei og mistet interessen. Er du interessert i meg tar du meg med på date. Anonymkode: 88bfd...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg spør aldri damer om de vil bli med hjem. Det er veldig low class. Det jeg gjør er å invitere de hjem til meg. Anonymkode: 28605...959 Hva er forskjellen? Anonymkode: 96c62...d9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å invitere med hjem etter ute på byen tolker jeg som han vil ha sex. Så kunne lett sagt nei og mistet interessen. Er du interessert i meg tar du meg med på date. Anonymkode: 88bfd...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Tenker det nå er opp til henne å invitere. Anonymkode: b21bc...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): 😂 dette var akkurat grunnen til at jeg avslo, men ville ikke si det til han! Så jeg håper han ikke tenker at jeg ikke ville. Jeg sa at jeg blir gjerne med neste gang…. Men det var litt klønete hele opplegget så jeg håper han ikke tok det på feil måte Anonymkode: 96c62...d9c Er damer her veldig sjenerte eller. Jeg chattet med et par damer fra Asia fra en app før og de kom tilfeldig og sa at de hadde fått mensen i dag og ville opplyse meg om det hvis det var noe jeg følte angående samtalen som ble rar. Nå har jeg fått asiatisk kone og de er veldig åpne om dette til den de dater og også hva som skjer på toalettet i mye mer detaljer. Litt kultur forskjell Anonymkode: 0ebbb...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er damer her veldig sjenerte eller. Jeg chattet med et par damer fra Asia fra en app før og de kom tilfeldig og sa at de hadde fått mensen i dag og ville opplyse meg om det hvis det var noe jeg følte angående samtalen som ble rar. Nå har jeg fått asiatisk kone og de er veldig åpne om dette til den de dater og også hva som skjer på toalettet i mye mer detaljer. Litt kultur forskjell Anonymkode: 0ebbb...9d0 Jeg er ikke sjenert, men det er noe jeg anser som privat - og velger selv hvem jeg vil eller ikke vil si det til. Det er himmelvid forskjell på en 3-gangs date og en ektefelle f.eks. Anonymkode: a1e03...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke sjenert, men det er noe jeg anser som privat - og velger selv hvem jeg vil eller ikke vil si det til. Det er himmelvid forskjell på en 3-gangs date og en ektefelle f.eks. Anonymkode: a1e03...11b Okay det er greit, jeg fikk høre dette da jeg datet også. Så merker litt forskjell. Men forstålig om du føler det sånn, bare du får fram at du vil treffe han igjen så han forstår situasjonen og at det ikke er at du mistet interessen Anonymkode: 0ebbb...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå