Gå til innhold

Er dette mugg på madrassen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det ser ut som mugg, uten at jeg er en ekspert

Anonymkode: fac0a...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk. Den er på vei til å bli kastet. Kjente jeg fikk vondt av at jeg har sovet på den 😅

Anonymkode: 43c45...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk. Den er på vei til å bli kastet. Kjente jeg fikk vondt av at jeg har sovet på den 😅

Det skjønner jeg godt!

Viktig at madrassen får god luftsirkulasjon i sengen, alltså at den ikke ligger på tett plate. Bruk overmadrass/madrassbeskytter som beskytter hovedmadrass fra for mye fukt fra når vi ligger der - for vi avgir veldig mye væske når vi sover. Sørg for godt ventilert rom også. 

Anonymkode: 10cf0...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det skjønner jeg godt!

Viktig at madrassen får god luftsirkulasjon i sengen, alltså at den ikke ligger på tett plate. Bruk overmadrass/madrassbeskytter som beskytter hovedmadrass fra for mye fukt fra når vi ligger der - for vi avgir veldig mye væske når vi sover. Sørg for godt ventilert rom også. 

Tror det er her jeg feilet. Jeg kjøpte den uten overmadrass også står senga i samme rom som jeg tørker klær. Vaskemaskinen døde nylig og bruker fellesvaskeriet - ble helt forbauset over hvilke overforbruk jeg har på klær og jobber for å skjerpe meg der. 🥲 Jeg kjøpte luftavfukter i fjor som til tider går mange timer av gangen. Men det har nok vært en kombinasjon av alt sammen som har gjort at dette har skjedd 🙈 har gått med lommelykt i kriker og kroker her nå, men kan (heldigvis) ikke finne noe annet. 

Tusen takk for at du tok deg tid til den grundige forklaringen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det er her jeg feilet. Jeg kjøpte den uten overmadrass også står senga i samme rom som jeg tørker klær. Vaskemaskinen døde nylig og bruker fellesvaskeriet - ble helt forbauset over hvilke overforbruk jeg har på klær og jobber for å skjerpe meg der. 🥲 Jeg kjøpte luftavfukter i fjor som til tider går mange timer av gangen. Men det har nok vært en kombinasjon av alt sammen som har gjort at dette har skjedd 🙈 har gått med lommelykt i kriker og kroker her nå, men kan (heldigvis) ikke finne noe annet. 

Tusen takk for at du tok deg tid til den grundige forklaringen ❤️ 

Avfukter er veldig lurt, og ventilering av rommet ellers (vindu åpent eller lufteluke). 
Man lærer så lenge man lever, blir godt med ny madrass :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Avfukter er veldig lurt, og ventilering av rommet ellers (vindu åpent eller lufteluke). 
Man lærer så lenge man lever, blir godt med ny madrass :) 

Du er veldig snill. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil anbefale deg å tørke klær på et rom med avtrekk, feks bad, gang eller teknisk rom. Soverom har som regel bare tilluft og da blir det for fuktig, i tillegg til at det ofte er kjølige rom. 

Anonymkode: ce7d2...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn ser avtrekksventil ut:

image.jpeg.8131f24a95b6277bbb4008a860ca21d6.jpeg

luftig.no

Anonymkode: ce7d2...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...