AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Noen som har prøvd, og har noen errfaring å dele? På penis hodet og strengen feks. Vet jo at vibrator og massasjepistol funker som bare det. Er mann selv så har ikke womanizer, men vurderer å skaffe, dersom mange har gode erfaringer med dette. Anonymkode: 4d5c5...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Womanizer er spesielt laget for kvinners kjønnsorgan. Står det virkelig så dårlig til at du vil bruke noe som er designet FOR KVINNER på pikken din? Anonymkode: ef2d1...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Womanizer er spesielt laget for kvinners kjønnsorgan. Står det virkelig så dårlig til at du vil bruke noe som er designet FOR KVINNER på pikken din? Anonymkode: ef2d1...232 Ja. Vibratorer designet for kvinner funker som bare rakkeren. Så derfor jeg lurte på om noen har erfaring med å ha prøvd womanizer. Samme hva de er designet for. Mange tilfeller av saker og ting som har blitt funnet opp og designet for en ting, viser seg å ha bedre funksjon til noe annet enn det som opprinnelig var tanken. Kan jo ikke vite uten å ha prøvd. Anonymkode: 4d5c5...4f3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Har prøvd damas womanizer. Det funker, men det er ikke noe bedre enn vanlig vibrator. Ikke for meg i hvert fall, men vi er jo alle ulike. Anonymkode: 966a8...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Womanizer er spesielt laget for kvinners kjønnsorgan. Står det virkelig så dårlig til at du vil bruke noe som er designet FOR KVINNER på pikken din? Anonymkode: ef2d1...232 Hvem mistet deg på hodet når du var liten? Anonymkode: f8609...f96 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Jeg har ikke verdens beste følsomhet i penis, og kommer ikke av vanlige vibratorer heller, men womanizeren ga meg absolutt ingenting. Anonymkode: d2cfb...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke verdens beste følsomhet i penis, og kommer ikke av vanlige vibratorer heller, men womanizeren ga meg absolutt ingenting. Anonymkode: d2cfb...ec5 Samme. Er langt unna noe orgasme av å bruke vibrator på penis. Prøvde womanizeren, som ga null. Anonymkode: 95c0e...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Prøvd, gav meg ikke noe. Den er jo laget for å gi akkurat kvinnens lille klitoris stimulans, så det ernok ikke noe for oss gutta... Anonymkode: b2b6e...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Har prøvd dama sin et par ganger. Veldig god effekt på undersiden, rett nedenfor strengen. Måtte ha på en liten kladd glidemiddel for god kontakt. Womanizeren er jo *egentlig* ikke laget for å plasseres på en pikk. Du kan jo bare presse den litt inn for god kontakt men den hadde best effekt når jeg fant en flekk hvor jeg bare kunne la den 'hvile' tett på huden. Tror kanskje ikke jeg hadde kjøpt en til meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvd, gav meg ikke noe. Den er jo laget for å gi akkurat kvinnens lille klitoris stimulans, så det ernok ikke noe for oss gutta... Anonymkode: b2b6e...53c Arcwave Ion er jo laget for gutta, etter akkurat samme prinsipp. Men er muligens ikke noe som fungerer like supert for alle menn. Omtaler jeg har sett varierer fra "ubrukelig" til "fantastisk" og det sier meg bare at følsomheten hos menn der den er laget for å stimulere (frenulum) varierer mye mer enn mange tror. Selv synes jeg den var ganske super, eneste er at den bråker enormt og er kranglete å få ladet (erfarer jeg). Anonymkode: 3e8ab...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja. Vibratorer designet for kvinner funker som bare rakkeren. Så derfor jeg lurte på om noen har erfaring med å ha prøvd womanizer. Samme hva de er designet for. Mange tilfeller av saker og ting som har blitt funnet opp og designet for en ting, viser seg å ha bedre funksjon til noe annet enn det som opprinnelig var tanken. Kan jo ikke vite uten å ha prøvd. Anonymkode: 4d5c5...4f3 Det funker som bare f… gjort det mye selv, vibrasjoner mot strengen og baksiden av penishodet, gir orgasmer det nesten gjør deg gal, jeg nesten besvimer av det. Anonymkode: e84a7...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar Har prøvd.. ingen suksess.. kjøp deg en frenulums stimulator og tre over pikkhodet👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Har prøvd.. ingen suksess.. kjøp deg en frenulums stimulator og tre over pikkhodet👍 Går det hardt og intenst da? Anonymkode: e84a7...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar Womanizer gjør ingenting for min mann. Den er min og bare min 🙂 Anonymkode: 23da6...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Skjer ingenting. Womanizer fungerer i stor grad pga vakuum og det har null effekt på en penis Anonymkode: 88aa3...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar Takk for tilbakemeldinger, da dropper jeg den tanken Ts. Anonymkode: 4d5c5...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå