AnonymBruker Skrevet 22. januar #61 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 7.23): Dette blir bare verre og verre. Anonymkode: 7079f...bfb HVA blir verre og verre? Begrunnelse på sin plass om du skal diskutere på et diskusjonsforum. Anonymkode: 65dd5...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #62 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): HVA blir verre og verre? Begrunnelse på sin plass om du skal diskutere på et diskusjonsforum. Anonymkode: 65dd5...316 Er vel kommentaren om hva voksne menn skal spille, tenker jeg. De må jo få lov helt selv å velge om de vil spille Super Mario eller Resident Evil. Anonymkode: c8f2a...281 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #63 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er vel kommentaren om hva voksne menn skal spille, tenker jeg. De må jo få lov helt selv å velge om de vil spille Super Mario eller Resident Evil. Anonymkode: c8f2a...281 Ja, men en slik spillemaskin er rettet mot barn. Pappaen stjal maskinen til barna og antakelig spillene deres. Da er det nok ikke Resident Evil skal du se. Det er veldig spesielt om en 40 år gammel mann synes supermario er såpass stas at han må stjele maskinen fra barna sine for å ta den med på guttetur? Anonymkode: 65dd5...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #64 Del Skrevet 22. januar lillevill skrev (På 21.1.2025 den 7.14): De zelda spillene til switch er kjempe gode. 😂 Jeg elsker dem. Men jeg tar jo ikke fra sønnen min hans konsoll for det om. Og min sønn sa også at han ville spille det selv først. For når jeg prøvde så gikk det unna. Så da ble det ikke mer zelda på meg for jeg lusker ikke til meg hans konsoll altså! Du kan ha flere profiler på switchen så du kunne ha egen bruker og spille der så du ikke går videre i hans spill Anonymkode: 4b501...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #65 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 7.39): Tenkte å si at for noen familier er dette for mye penger til at det bare kan kjøpes på øyeblikket. (Som for min). Men dette forslaget var godt. I vår familie ville det blitt verdier tilsvarende jule-og bursdagsgave for 2 år. Men uansett er det en god idé. Også får han eventuelt ønske seg ekstra utstyr av andre i gave. Anonymkode: 29fc2...e0b De kan også kjøpes bruk, og nå er switch 2 annonsert så snart går prisen mye mer ned på den originale switchen Anonymkode: 4b501...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 22. januar #66 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, men en slik spillemaskin er rettet mot barn. Pappaen stjal maskinen til barna og antakelig spillene deres. Da er det nok ikke Resident Evil skal du se. Det er veldig spesielt om en 40 år gammel mann synes supermario er såpass stas at han må stjele maskinen fra barna sine for å ta den med på guttetur? Anonymkode: 65dd5...316 Super Mario er jo dritgøy, og for en gjeng med 40-åringer som spilte nettopp Super Mario i barndommen, så kan jo dette være kjempestas på hyttetur. Jeg er 35, har to barn, og har PS5 og Switch. Riktignok er de mine, og barna er ikke store nok til å spille enda. Hvis dette fortsetter å være et problem, så må jo far bare kjøpe sin egen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå